Vi som väljer bort kvinnor för porr
Som många här säkert vet finns det många idag som inte får någon. Delvis kan det bero på global konkurrens, att istället för att bara kunna välja någon i den lokala byn så kan idag folk hitta nästan vem som helst över hela världen. Det gör att standarden höjs jättemycket (många tänker "varför ska jag nöja mig med det här, när jag kan få någon mycket bättre").
Jag tänker så här:
1) Du ser inte särskilt bra ut.
2) Detta gör att du måste kämpa mycket mer för att hitta någon.
3) Någonstans passeras gränsen för vad som är värt att lägga ned stora mängder tid, energi och pengar på.
4) Porr är gratis och tillgänglig för alla.
5) Det går idag att leva ett rikt liv utan kvinnor.
Nu får man ju inte posta riktig porr här, men typ så här. Hur ser hennes rumpa ut?
Porr har ju alltid funnits, ganska bokstavligen. Man har hittat gamla målningar på grottväggar till och med, så män har alltid använt porr som ett substitut för kvinnor. Kanske beroende på att ett fåtal högstatusmän tenderar att få alla kvinnor, medan kvinnor har mycket lättare att få män om de vill.
Sammanfattning: ser du inte bra ut, eller om du kanske inte är så framåt och socialt perfekt som kvinnor kräver, har du då funderat på porr som ett alternativ? Och då menar jag alltså inte att man kör varje dag, utan då och då. Du har redan ett gott liv med bra ekonomi och en i övrigt härlig livsstil. Men kvinnorna saknas.
Jag passerade "gränsen" för ett tag sedan då jag helt enkelt tröttnade, kvinnor är inte värda besväret om du inte redan är åtråvärd och därmed inte behöver kämpa för att få någon.