• Anonym (Tjejen28)

    Längtan av att ligga runt

    Jag har varit i relation i princip hela mitt vuxna liv, två längre relationer och fortfarande kvar i mitt andra. Med en kort uppehåll mellan dom på kanske 4 månader. 


    Det känns som jag inte riktigt levt själv eller fått uppleva ungdomen. Jag vet inte om det låter bättre i fantasin än vad det är vilket gör att jag inte vill lämna en relation och person som jag verkligen gillar. 
    Jag har sååå många fantasier jag skulle vilja ha möjligheten att göra, om det nu hade blivit av eller om det som sagt bara är i fantasin. Men jag fantiserar ofta om att vara singel, bo själv, lära känna mig själv och inte ha någon fast relation utan ligga runt mycket och dejta och träffa killar. Även skaffa vänner, festa osv. 
    Ångrar mig att jag levt länge i relationer (speciellt min första) men vill samtidigt inte leva utan det?.samtidigt som något säger, gör det du tänker på nu innan det är försent. 

  • Svar på tråden Längtan av att ligga runt
  • Anonym (Funderar också)
    hemligbc skrev 2022-07-17 12:45:28 följande:

    Finns det kvinnor som känner likadant?
    skriv ett pm


    Dom finns, men jag skulle tro dom är rätt få. Och kvinnor behöver inte skriva anonymt på familjeliv för att få ett ligg om dom inte har seriösa problem.
  • Miss Sunny
    Anonym (Funderar också) skrev 2022-07-16 18:32:52 följande:
    Absolut inte. Om det är något som kännetecknar vuxna är det  att dom har dödstråkigt.

    Lek när du har möjlighet. Snart är tiden ute.
    Just så !   

    Kv. 60+ som ligger med (mkt)yngre män.
  • Anonym (30årigUppsalaKille)

    Exakt den där friheten du beskriver gick jag och längtade efter i flera år. Har varit tillsammans med min sambo nu i 7 år där sexet har varit mer eller mindre passionslöst och monotont nu i 5 utav dom. 


    Det har nu lett till att jag bedragit min sambo med jämna mellanrum i 1 års tid. Så mitt tips är ju att antingen lösa situationen med din partner, bryta upp eller göra som jag! Man måste få känna sig levande och fri. Få leva ut! :)

  • Anonym (prupping)

    Svar fått godkänt att sväva ut lite med en men det är bara för att frugan ej släpper till pruppen. Det går att komma överens och hitta bra lösningar som alla är nöjda med, just dating.

  • Anonym (Godiva)

    Så länge du inte skaffar ungar borde du verkligen få leva livet. Dock får du ett problem - dom män som du finner attraktiva är "paxade". Gifta, sambos eller i fast relation.

  • Anonym (Funderar också)
    Anonym (Godiva) skrev 2022-08-08 18:30:21 följande:

    Så länge du inte skaffar ungar borde du verkligen få leva livet. Dock får du ett problem - dom män som du finner attraktiva är "paxade". Gifta, sambos eller i fast relation.


    Precis. Så frågan varför många är otrogna är ju för att man vill ha en attraktiv människa. Singlar är inte attraktiva, inte så konstigt dom är singlar då....
  • Anonym (Funderar också)
    Anonym (prupping) skrev 2022-08-08 17:29:10 följande:

    Svar fått godkänt att sväva ut lite med en men det är bara för att frugan ej släpper till pruppen. 


    Mmm pruppen kan man faktiskt inte klara sig utan. Så sant.
  • Perjonsson

    Jag har lekt i perioder och justnu o vet fördelar o nackdelar.
    Jag hade perioder av bus där jag kunde träffa upp till 3 på en dag. Wow och krävdes planering o bokföring som jag har kvar ännu. Jag var kräsen och hade inte som mål att knulla direkt. Kunde tidigt på dagen träffa en för fika, umgås, hångel och få henne sugen och förberedd. Hon blev galet kåt av att jag behandlade henne som en oskuld och prinsessa genom att inte försöka få av henne kläderna i början. Kanske inte vid 2a träffen heller men när väl vi senare blev själva var det jag som nästan blev våldtagen. Hon var så full av sexlust att hon ville aldrig sluta.
    Jag har alltid haft stort intresse för att få tjejerna att njuta och hitta deras hemligheter och väg till 3 orgasmer innan jag själv kommer. Det fick mej okontrollerat populär och jag fick springa runt mycket.
    Att ragga o knulla runt var så härligt, skönt, spännande och lärorikt med nya oväntade erbjudanden.

    Men efter några månader blir man mätt och valde stadigt bekvämt förhållande med middagar, aktiviteter, tv-chill o 6-12mån. 

    Men så strular svensonlivet och plötsligt är man singel på jakt igen.
    Detta var när man var yngre.

    Nu åker jag på husbilssemester planlöst i landet ensam och kan via Match.com el annan sajt söka intressant kvinna att hälsa på för en blind date. Att kanske inleda ett romantiskt äventyr 1-2-3 dagar-veckor-år och åka med på en tur?? och öppensinnigt se vart det leder.
    Vad som lockar mej är träffar el förhållande med öppensinnig inställning till sex med äventyr, experimenterande, kinky för att utveckla sexet till nya höjder.  PM?

  • Anonym (norrmannen)
    Perjonsson skrev 2022-08-29 20:39:26 följande:

    Jag har lekt i perioder och justnu o vet fördelar o nackdelar.
    Jag hade perioder av bus där jag kunde träffa upp till 3 på en dag. Wow och krävdes planering o bokföring som jag har kvar ännu. Jag var kräsen och hade inte som mål att knulla direkt. Kunde tidigt på dagen träffa en för fika, umgås, hångel och få henne sugen och förberedd. Hon blev galet kåt av att jag behandlade henne som en oskuld och prinsessa genom att inte försöka få av henne kläderna i början. Kanske inte vid 2a träffen heller men när väl vi senare blev själva var det jag som nästan blev våldtagen. Hon var så full av sexlust att hon ville aldrig sluta.
    Jag har alltid haft stort intresse för att få tjejerna att njuta och hitta deras hemligheter och väg till 3 orgasmer innan jag själv kommer. Det fick mej okontrollerat populär och jag fick springa runt mycket.
    Att ragga o knulla runt var så härligt, skönt, spännande och lärorikt med nya oväntade erbjudanden.

    Men efter några månader blir man mätt och valde stadigt bekvämt förhållande med middagar, aktiviteter, tv-chill o 6-12mån. 

    Men så strular svensonlivet och plötsligt är man singel på jakt igen.
    Detta var när man var yngre.

    Nu åker jag på husbilssemester planlöst i landet ensam och kan via Match.com el annan sajt söka intressant kvinna att hälsa på för en blind date. Att kanske inleda ett romantiskt äventyr 1-2-3 dagar-veckor-år och åka med på en tur?? och öppensinnigt se vart det leder.
    Vad som lockar mej är träffar el förhållande med öppensinnig inställning till sex med äventyr, experimenterande, kinky för att utveckla sexet till nya höjder.  PM?


    Du gav mig en bra ide där . Tack för tipset.  Sverige + Norge, bra "marknad".  ;) :)
  • exandthecity
    Perjonsson skrev 2022-08-29 20:39:26 följande:

    Jag har lekt i perioder och justnu o vet fördelar o nackdelar.
    Jag hade perioder av bus där jag kunde träffa upp till 3 på en dag. Wow och krävdes planering o bokföring som jag har kvar ännu. Jag var kräsen och hade inte som mål att knulla direkt. Kunde tidigt på dagen träffa en för fika, umgås, hångel och få henne sugen och förberedd. Hon blev galet kåt av att jag behandlade henne som en oskuld och prinsessa genom att inte försöka få av henne kläderna i början. Kanske inte vid 2a träffen heller men när väl vi senare blev själva var det jag som nästan blev våldtagen. Hon var så full av sexlust att hon ville aldrig sluta.
    Jag har alltid haft stort intresse för att få tjejerna att njuta och hitta deras hemligheter och väg till 3 orgasmer innan jag själv kommer. Det fick mej okontrollerat populär och jag fick springa runt mycket.
    Att ragga o knulla runt var så härligt, skönt, spännande och lärorikt med nya oväntade erbjudanden.

    Men efter några månader blir man mätt och valde stadigt bekvämt förhållande med middagar, aktiviteter, tv-chill o 6-12mån. 

    Men så strular svensonlivet och plötsligt är man singel på jakt igen.
    Detta var när man var yngre.

    Nu åker jag på husbilssemester planlöst i landet ensam och kan via Match.com el annan sajt söka intressant kvinna att hälsa på för en blind date. Att kanske inleda ett romantiskt äventyr 1-2-3 dagar-veckor-år och åka med på en tur?? och öppensinnigt se vart det leder.
    Vad som lockar mej är träffar el förhållande med öppensinnig inställning till sex med äventyr, experimenterande, kinky för att utveckla sexet till nya höjder.  PM?


    Snittet för FL-män är 5 fontänorgasmer till tjejen innan egen.. förstår att det måste kännas jobbigt för dej att vara en sådan underpresterare
  • Anonym (Illusion 80)

    Ingen man har varit särskilt bra första sexet. Jag har säkert inte heller varit på topp.

    Är det bra sex man vill ha är det bästa att hitta en man/kvinna där man känner en stark dragning och inleda en relation.

    Med fokus på sex.

    Blir man sen kär på kuppen är det en bonus. 

    ONS är väldigt överskattat om man ser till sexet. 

    Nån som håller med? 

  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (Illusion 80) skrev 2022-08-30 00:38:57 följande:

    Ingen man har varit särskilt bra första sexet. Jag har säkert inte heller varit på topp.


    Vad tycker du om dom kvnnorna här på FL som tycker att sexet ska funka direkt med en ny man?
  • Anonym (Illusion 80)
    Anonym (Kaffedraken) skrev 2022-08-30 09:38:02 följande:
    Vad tycker du om dom kvnnorna här på FL som tycker att sexet ska funka direkt med en ny man
    Finns ju säkert undantag eller kvinnor med låga krav men vill man ha BRA sex behöver man lära känna varandras kroppar och behov
  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (Illusion 80) skrev 2022-08-30 10:13:02 följande:
    Finns ju säkert undantag eller kvinnor med låga krav men vill man ha BRA sex behöver man lära känna varandras kroppar och behov
    Det tror jag också.
    Men många säger att normala och sociala män har lärt sig att läsa kvinnors signaler.
    Och att han ska veta vad han gör.

    Jag känner mig otillräcklig, känner jag.
  • Anonym (Swing?)

    Har du pratat med din partner om hur du tänker?
    en lösning kan ju vara att göra det tillsammans.  bjud in en annan person. Eller ett par. 


    kanske ett gemensamt besök på CAE?

    men framför allt prata med varandra. 

  • Anonym (Tvekar)

    Vill tjejer uppleva det innan innan det bara blir en massa ansvar?

  • Anonym (Transflickan)

    Jag har erfarenhet båda världar.
    Som dominant förförare med massa erfarenhet, 
    Men även som transflickan i tjejrollen letande efter bra o sköna män.

    Det är ett väldigt intressant rollbyten och jag förstår kvinnor mycket mer idag även om jag har kritik på kvinnors oförmåga att lära sig ta kontroll o intiativ över sin sexupplevelse.

    Lite generaliserat kan vi säga att killen tyvärr antas ska styra sexet och ska försöka gissa sig till vad som funkar för denna tjej då hon inte är med o styr. 
    Första sexet blir givetvis inte bra för henne men han som gör jobbet får alltid orgasm helt logiskt.

    Som transflickan är jag trött på män som säger vad de vill göra men inte frågar hur jag vill ha det.
    Därmed är jag tuff i min kontaktannons att jag inte är intresserad av någon grottman utan öron o fingertoppskänsla. Och jag presenterar mej väldigt noggrant om min roll, funktion och hur jag blir tillfredställd och avkräver seriös chatt för att testa om han är den rätte.
    Därmed blir flickans första träff väldigt mycket bättre och man har redan inlett en diskussion som kan få fler framtida träffar bli mycket bättre framförallt för flickan som är den passiva mottagaren och beroende av att mannen gör rätt sak vid rätt tidpunkt.....

  • Anonym (Man mellan 40-50)
    Anonym (Tjejen28) skrev 2022-07-03 11:38:37 följande:
    Öppet förhållande har vi diskuterat, eller ja inte seriöst. Men jag har frågat hur han ser på öppet förhållande och om han skulle tänka sig om han är i ett förhållande att ligga med någon annan, men han tycker inte det är något för honom. Skulle han känna för det så hade han hellre gjort slut, vilket jag tycker är bra svar! Han vill bara ligga med mig säger han. 
    TS googla lite på hotwife. 

    Jag och frugan är mellan 40-50 och varit tillsammans i 10 år. Jag vill inte ligga med någon annan resten av mitt liv. Jag har knullat runt som ung, varit otrogen i tidigare förhållanden men är nu super nöjd med min fru och vårat sexliv. Dock har jag det senaste året blivit helt vansinnigt kåt på tanken att se min fru ligga med andra unga, snygga vältränade män. (Dock inte gruppsex.)

    Jag har tagit upp detta med frugan och hon tvekar lite just nu men jag tror att inom ett år kan det bli verklighet. 

    Just nu pratar jag om den fantasin när vi har sex och det gör oss båda otroligt kåta.

    Så börja prata med din man om din fantasi. Kolla like Hotwife porr med maken. 

    Varför riskera relationen med otrohet när din man kanske helt går igång på tanken...Glad
  • Anonym (Swing?)

    Rekommenderar fast långvarig relation med partner som accepterar att man träffar andra. Och självklart tvärt om. Och eller att man tillsammans träffar andra för sex. Det löser upp spänningen och behovet. Vi insåg rätt fort att det inte är så viktigt. Men roligt någon gång då och då. Under pandemin träffade vi inga. Och nu efteråt inser vi att vi inte saknar det. Men är glada att vi gjorde det. Många trevliga gemensamma minen :)

    /Kvinna 50+

Svar på tråden Längtan av att ligga runt