• Anonym (Suck)

    Min man tjatar

    Jag är så trött på min man, han bara tjatar om sex hela tiden! Blir tokig. Jag har inte tid att ha sex flera gånger i veckan, har sagt till honom att han får titta på porr och runka. Men ändå ska han tjata. Hur får jag tyst på honom? Han får runka och kolla på hur mycket porr han vill. 

  • Svar på tråden Min man tjatar
  • Anonym (Suck)

    Jag funderar på om jag ska hjälpa honom att hitta en älskarinna. Vart hittar man det lättast idag? Finns det någon sajt för det?

  • Friger
    Anonym (samma visa) skrev 2022-09-09 10:01:24 följande:
    Ja, ts har absolut ett ansvar för att säga ifrån om hon inte är nöjd med sexlivet. Men  att bara tjata på henne om mer sex utan att försöka ta reda på hur hon skulle kunna  njuta mer av sex är inte så sympatiskt.
    Nä, förvisso. Men jag tror inte det startade så. Det är vad det utvecklats till. En så kallad ond cirkel.

    Sånt kan göra mycket med de flesta människor. Kan vara två bra människor som bara hamnat i otakt.
  • Friger
    Anonym (Suck) skrev 2022-09-09 10:21:57 följande:

    Jag funderar på om jag ska hjälpa honom att hitta en älskarinna. Vart hittar man det lättast idag? Finns det någon sajt för det?


    Vet inte... Tror vanliga dejting-siter erbjuder större utbud av tjejer. Men att framföra det du har att framföra tror jag blir svårt.

    Hemligg, Bodycontact kanske? Tror det finns någon till sida men minns inte vad den heter. Haken är väl att utbudet av karlar är enormt jämfört med antalet tjejer.

    Du får väl säga att det är en fetish du har. Bättre än att säga att du vill att någon annan ska bära bördan av att ha sex med honom.
  • Anonym (Suck)
    Friger skrev 2022-09-09 10:52:20 följande:
    Vet inte... Tror vanliga dejting-siter erbjuder större utbud av tjejer. Men att framföra det du har att framföra tror jag blir svårt.

    Hemligg, Bodycontact kanske? Tror det finns någon till sida men minns inte vad den heter. Haken är väl att utbudet av karlar är enormt jämfört med antalet tjejer.

    Du får väl säga att det är en fetish du har. Bättre än att säga att du vill att någon annan ska bära bördan av att ha sex med honom.
    Ok, sett att han är medlem på match iaf. Vad finns det för fler dejtingsajter? 
  • Anonym (samma visa)
    Friger skrev 2022-09-09 10:33:37 följande:
    Nä, förvisso. Men jag tror inte det startade så. Det är vad det utvecklats till. En så kallad ond cirkel.

    Sånt kan göra mycket med de flesta människor. Kan vara två bra människor som bara hamnat i otakt.
    Ts har ju tidigare startat många trådar om samma sak och enligt dem har hon aldrig njutit av sex, aldrig velat kommunicera om sex och fejkat orgasm med alla sina partners, och mannen har alltid tjatat om sex och bara kört på med samlag utan att bry sig nämnvärt om förspel, så det är uppenbart att det handlar om rätt tragiska individer.
  • Anonym (Suck)
    Anonym (samma visa) skrev 2022-09-09 10:59:41 följande:
    Ts har ju tidigare startat många trådar om samma sak och enligt dem har hon aldrig njutit av sex, aldrig velat kommunicera om sex och fejkat orgasm med alla sina partners, och mannen har alltid tjatat om sex och bara kört på med samlag utan att bry sig nämnvärt om förspel, så det är uppenbart att det handlar om rätt tragiska individer.
    Jag har inte startat några andra trådar. Vad pratar du om?
  • Anonym (Tydligen)
    Anonym (samma visa) skrev 2022-09-09 10:59:41 följande:
    Ts har ju tidigare startat många trådar om samma sak och enligt dem har hon aldrig njutit av sex, aldrig velat kommunicera om sex och fejkat orgasm med alla sina partners, och mannen har alltid tjatat om sex och bara kört på med samlag utan att bry sig nämnvärt om förspel, så det är uppenbart att det handlar om rätt tragiska individer.
    Tänkte samma tanke. Vad ligger bakom, känns som att Ts borde söka seriös hjälp och få någon att prata med.
  • Anonym (samma visa)
    Anonym (Suck) skrev 2022-09-09 11:01:50 följande:
    Jag har inte startat några andra trådar. Vad pratar du om?
    Ja ja, fortsätt du att neka till det.
  • Friger
    Anonym (Suck) skrev 2022-09-09 10:56:00 följande:
    Ok, sett att han är medlem på match iaf. Vad finns det för fler dejtingsajter? 
    Tinder och Badoo är väl de mest uppenbara. Men jag är i ärlighetens namn inte så insatt.

    Du får väl lägga upp en bild på honom och skriva i texten att du går igång på tjejer som har sex med din man. Med lite tur så nappar någon som gillar det.

    Återkoppla gärna hur det går, är lite nyfiken på hur vanligt sådant är.
  • Anonym (Suck)
    Friger skrev 2022-09-09 11:09:08 följande:
    Tinder och Badoo är väl de mest uppenbara. Men jag är i ärlighetens namn inte så insatt.

    Du får väl lägga upp en bild på honom och skriva i texten att du går igång på tjejer som har sex med din man. Med lite tur så nappar någon som gillar det.

    Återkoppla gärna hur det går, är lite nyfiken på hur vanligt sådant är.
    Ok tack! Kollar med mannen på en gång 
  • Friger
    Anonym (Suck) skrev 2022-09-09 11:10:35 följande:
    Ok tack! Kollar med mannen på en gång 
    Lycka till! :)
  • Anonym (Suck)
    Friger skrev 2022-09-09 11:11:39 följande:
    Lycka till! :)
    Han hade tydligen redan Tinder men inte badoo. 
  • Anonym (JK)
    Anonym (Suck) skrev 2022-09-09 10:21:57 följande:

    Jag funderar på om jag ska hjälpa honom att hitta en älskarinna. Vart hittar man det lättast idag? Finns det någon sajt för det?


    Varför inte bara göra slut med honom?
  • Anonym (Ett tips)
    Anonym (Suck) skrev 2022-09-09 10:21:57 följande:

    Jag funderar på om jag ska hjälpa honom att hitta en älskarinna. Vart hittar man det lättast idag? Finns det någon sajt för det?


    Det finns en älskarinna för din man. Billig, driftsäker och som inte säger nej. Fleshlight tror jag hon heter.
  • Anonym ((V))
    Anonym (Suck) skrev 2022-09-08 20:47:44 följande:
    Min man tjatar

    Jag är så trött på min man, han bara tjatar om sex hela tiden! Blir tokig. Jag har inte tid att ha sex flera gånger i veckan, har sagt till honom att han får titta på porr och runka. Men ändå ska han tjata. Hur får jag tyst på honom? Han får runka och kolla på hur mycket porr han vill. 


    Fast tid har du ju. Det genomsnittliga samlaget Är typ sju minuter. Kanske en kvart med förspel. Även om ni dubblar det och ägnar 30 minuter åt sex fem gånger i veckan är det ynka 2,5 timmar typ 170 timmar som du ägnar åt sex. Du VILL inte ha sex. Säg det. Stå upp för dig själv. 
Svar på tråden Min man tjatar