• Anonym (Man 45)

    Första gången ni såg er fru/flickvän ligga med någon annan?

    Hejsan,


    Jag är en gift man runt 45 år som blivit helt fixerad att se min fru med andra män. 

    Det har gott så långt att när jag kollar på porr så söker jag bara på Hotwife eller Cockold. Ju mer realistisk porren är och ju mer kvinnan liknar min fru, ju hårdare blir jag och sprutar som en 20 åring. 

    Jag har diskuterat detta med min fru och efter många frågor så har hon accepterat min fantasi. Detta känns så befriande och det är något vi ibland använder till förspel eller under sex. Alltså vi rollspelare lite. Dock har vi inte kommit så mycket längre men kanske något som kan bli verklighet inom något år. 

    Jag har läst många trådar här på FL om just Hotwife och Cockold och svarat I flera trådar. 


    I min fantasi så ligger min fru med en ung vältränad kille, gärna med större organ än mig. Han får henne till flera orgasmer och kommer i eller på henne. Jag är inte deltagande utan ser på. Helst på ett hotellrum. När han gott hem så har jag ohämmat sex med min partner resten av natten. 

    Men realistiskt så kanske verkligheten är långt ifrån fantasin. 


    Så nu till min fråga, ni som tagit steget ut, hur var det första gången? Blev det mer sen? Blev du svartsjuk eller kåt, eller båda? Skulle du göra det igen? Glad


    Kul om både både män och kvinnor svarar. 


    (Om för er som inte delar denna fantasi, vänligen skrolla vidare.) 

  • Svar på tråden Första gången ni såg er fru/flickvän ligga med någon annan?
  • Anonym (Liknande)
    Anonym (Z2) skrev 2024-01-09 12:35:45 följande:
    Då känns det mer som att det är din egen prestation som tynger dig att du inte kunde prestera med den andres fru, det är okej alla kan bli nervösa, tillfällig impotens etc, var inte så hård mot dig själv. 
    Det var en förnedrande händelse ja. Men det som är värre är jag inser hur svag som älskare jag är när jag såg vad han kunde göra med min fru. Och det andra att vi inte kan komma igång igen. Det blir bara svårare ju längre tid det går och ju flera misslyckade försök jag har gjort.
  • Anonym (Z2)
    Anonym (Liknande) skrev 2024-01-09 12:41:16 följande:
    Det var en förnedrande händelse ja. Men det som är värre är jag inser hur svag som älskare jag är när jag såg vad han kunde göra med min fru. Och det andra att vi inte kan komma igång igen. Det blir bara svårare ju längre tid det går och ju flera misslyckade försök jag har gjort.
    Komma igång med sex med varandra eller med andra ?
  • Anonym (Liknande)
    Anonym (Z2) skrev 2024-01-09 13:12:01 följande:
    Komma igång med sex med varandra eller med andra ?
    Med varandra. Med andra är inte att tänka på. Inte för mig i alla fall... 
  • Anonym (Bocken)
    Lortgroda skrev 2024-01-04 12:23:26 följande:

    Att ha en till man förstår jag. Jag tänder av att min fru njuter och kan tänka mig en till individ i akten. Men vad jag inte förstår är att så många har fantasi om att killen skall vara dels ung, supertränad men framförallt större kuk än dig själv?

    Jag fattar inte själva grejen att bli den mindre, passiva och undergivna i det hela. För min del får han ha större verktyg än mig men går lika bra med mindre, det kvittar faktiskt. Och jag kan luta mig tillbaka för att se henne njuta absolut, men just av den anledningen att hon njuter. Inte för att jag som en bortskyfflad hund sitter i hörnet och väntar på smulorna.  Vad får ni ut av det? Tror ärligt min fru skulle bli jäkligt avtänd om jag betedde mig så. Hon vill ha min trygghet, och i den är jag stark och dominant. Både psykiskt och fysiskt, träning är min hobby så är både stor och stark. 

    Nej inget passivt och undergivet för mig.


    Håller med dig!

    Jag tänder också på tanken av att min fru blir knullad av en annan kille. Men vill inte att han är en 20årig bodybuilder med 28cm mellan benen, som jag bara får titta på när han knullar skiten ur frun.

    Min fantasi är snarare att mannen är ganska lik mig själv i ålder etc, och att vi gör detta tillsammans. Vi turas om att ta frun, och ibland suger hon en medan den andra knullar henne. 
  • Ztiff2
    Anonym (Bocken) skrev 2024-02-06 11:11:42 följande:
    Håller med dig!

    Jag tänder också på tanken av att min fru blir knullad av en annan kille. Men vill inte att han är en 20årig bodybuilder med 28cm mellan benen, som jag bara får titta på när han knullar skiten ur frun.

    Min fantasi är snarare att mannen är ganska lik mig själv i ålder etc, och att vi gör detta tillsammans. Vi turas om att ta frun, och ibland suger hon en medan den andra knullar henne. 
    Hojta till om du vill ha tips och råd hur du kommer igång med detta, mycket erfarenhet med guide och egen erfarenhet 
  • Anonym (Undrar)
    Ztiff2 skrev 2024-02-06 11:48:40 följande:
    Hojta till om du vill ha tips och råd hur du kommer igång med detta, mycket erfarenhet med guide och egen erfarenhet 
    Är väldigt nyfiken på vad du har för tips som inte går att berätta om här?
    Önskar du ville dela med dig
  • Ztiff2
    Anonym (Undrar) skrev 2024-02-07 19:45:20 följande:
    Är väldigt nyfiken på vad du har för tips som inte går att berätta om här?
    Önskar du ville dela med dig
    Det är bara att skriva och fråga :)
  • Anonym (Undrar)
    Ztiff2 skrev 2024-02-08 06:41:06 följande:
    Det är bara att skriva och fråga :)
    Varför inte här?
  • Anonym (Lyckligt lottad)

    Vi har provat detta efter ha haft det som ?sängkammar prat? i många år. Min fru har en kille på sitt jobb som flirtat med henne och hon tyckte det var trevligt med uppskattning från en annan man. Hon blev alltid jätte upphetsad när vi pratade om att hon fick träffa honom. Givetvis så är det upphetsande för mig oxå såklart. Jag har dock inget intresse för att få vara med, detta för att jag tror att det kunde medföra både att jag kunde bli svartsjuk men oxå för att hon kanske inte kunde bara njuta utan att tänka på mig. Dom träffades efter en firmafest och hade en kväll ihop. Jag tyckte det var så upphetsande att vara hemma och vänta på henne. Tyvärr blev det inget direkt efter hon kom hem men å morgonen hade vi det klart bästa sexet vi någonsin haft. Vi har levt på detta minnet länge och har givit oss så mycket. För henne var det just det förbjudna som tände henne inte killen i sig. För mig var det just att hon träffade honom själv och jag väntade hemma. Såklart fanns det tankar hos mig som svartsjuka men just det tände mig i alla fall. Hon var lite orolig dagen efter på mig men vi pratade igenom det och jag älskar henne minst lika mycket som innan och på något konstigt sätt stolt över hon gjorde det. Detta har bara skett 1gång men hoppas på fler. Jag kan bara rekommendera detta till andra par. Jag drömmer lite om att hon skaffar en pojkvän vid sidan av att träffa regelbundet men så långt kanske man inte ska gå men som en hetsande faktor i sängen är det underbart

  • Anonym (Undrar)
    Ztiff2 skrev 2024-02-08 13:34:53 följande:
    Du gör som du vill :)
    Tror det är ganska tydligt för alla att du bra är intresserad av att få snacka "privat"
    Och när man väl gör det så råkar jag veta att du bara är intresserad av att höra andras historier...
  • Ztiff2
    Anonym (Undrar) skrev 2024-02-08 17:25:14 följande:
    Tror det är ganska tydligt för alla att du bra är intresserad av att få snacka "privat"
    Och när man väl gör det så råkar jag veta att du bara är intresserad av att höra andras historier...
    Tänker inte ens bemöta det där, hjälpt flera här på forumet med goda resultat 
  • Lortgroda
    Anonym (Bocken) skrev 2024-02-06 11:11:42 följande:
    Håller med dig!

    Jag tänder också på tanken av att min fru blir knullad av en annan kille. Men vill inte att han är en 20årig bodybuilder med 28cm mellan benen, som jag bara får titta på när han knullar skiten ur frun.

    Min fantasi är snarare att mannen är ganska lik mig själv i ålder etc, och att vi gör detta tillsammans. Vi turas om att ta frun, och ibland suger hon en medan den andra knullar henne. 
    Exakt så 😀. Är ju hennes njutning som är grymt trevlig och extra upphetsande. Inte att man själv inte skulle duga. Och som sagt min fru skulle knappast vilja ha det på cuckold viset heller. 

    Lycka till om ni tar steget.
Svar på tråden Första gången ni såg er fru/flickvän ligga med någon annan?