• Anonym (Man 45)

Första gången ni såg er fru/flickvän ligga med någon annan?

Hejsan,

Jag är en gift man runt 45 år som blivit helt fixerad att se min fru med andra män. 

Det har gott så långt att när jag kollar på porr så söker jag bara på Hotwife eller Cockold. Ju mer realistisk porren är och ju mer kvinnan liknar min fru, ju hårdare blir jag och sprutar som en 20 åring. 

Jag har diskuterat detta med min fru och efter många frågor så har hon accepterat min fantasi. Detta känns så befriande och det är något vi ibland använder till förspel eller under sex. Alltså vi rollspelare lite. Dock har vi inte kommit så mycket längre men kanske något som kan bli verklighet inom något år. 

Jag har läst många trådar här på FL om just Hotwife och Cockold och svarat I flera trådar. 

I min fantasi så ligger min fru med en ung vältränad kille, gärna med större organ än mig. Han får henne till flera orgasmer och kommer i eller på henne. Jag är inte deltagande utan ser på. Helst på ett hotellrum. När han gott hem så har jag ohämmat sex med min partner resten av natten. 

Men realistiskt så kanske verkligheten är långt ifrån fantasin. 

Så nu till min fråga, ni som tagit steget ut, hur var det första gången? Blev det mer sen? Blev du svartsjuk eller kåt, eller båda? Skulle du göra det igen? Glad

Kul om både både män och kvinnor svarar. 

(Om för er som inte delar denna fantasi, vänligen skrolla vidare.) 

• Svar på tråden Första gången ni såg er fru/flickvän ligga med någon annan?
  • Anonym (Man snart 42)
    19mark82 skrev 2025-07-07 15:11:47 följande:
    Har ni några positioner, hål eller kyssar som är förbjudna för älskaren eftersom de är avsedda enbart för er som par? Tänker till exempel på analsex eller de riktigt intima kyssarna med tunga. Förstår att varje par är olika och har sina egna regler ? vilka är era?
    Jag och frugan diskuterade detta. För mig får hon göra allt med en ny partner, även sånt vi kanske inte gör eller gjort. Varför? Jag vill inte begränsa eller bestämma över henne. Njuter hon av sex ska hon kunna göra allt hon behagar göra, suga, kyssa mm. 
  • Anonym (Bocken)
    Anonym (Man snart 42) skrev 2025-07-08 16:26:38 följande:

Jag är väl mer inne på att frun får ha det lite härligt. Hon vill gärna att jag är med (dels så jag får uppleva henne med någon annan) men även att hon vill testa två samtidigt.  Hon blir våt som attans när vi pratar om att hon har två k@kar i sig samtidigt. 

Jag vet inte om jag har ett jättebehov av att prata med honom innan, dock måste vi säkerställa att det är en okej partner. Viktigt att min fru tycker att han funkar och att hon kan tänka sig ligga med honom. Nu blir jag lite osäker om hon vill lära känna honom innan eller om hon bara vill knulla - om allt känns rätt. 

Men precis som för er så måste han fungera med oss båda, han ska kunna prata, föra sig och förstå sin roll. Att jag inte gillar honom till 100% får jag försöka leva med om frugan tycker han verkar vara en kille hon kan ligga med. 😊

Tycker att du har en skön och generös inställning, att fruns njutning är allt.

Jag ser det mer som att även jag ska få ut något av det.

Sedan skulle jag vilja vara med oavsett, av säkerhetsskäl om inte annat om det gäller en person som vi inte känner sedan tidigare.Är lite skadad från tidigare arbetsplatser där man säk-granskar folk för att de ska få jobb där, och man är misstänksam mot alla man inte bakgrundskontrollerat. Kan verka överdrivet, men jag känner att säkerheten är en förutsättning för att det ska bli av.

Men den stora grejen är att min fru också vill ha två killar att leka med samtidigt. Vet inte om det skulle funka med två i samma hål, inget som vi har testat förut, eller om det blir en i taget. Tänker att det roligaste är om vi turas om att växeldra. Helst skulle jag vilja att den andra killen kom i henne och jag sedan kunde köra en sloppy second, men inser att kondom är viktigare än denna upplevelse. Skulle kunna vara aktuellt om man träffade samma kille flera gånger och vet vem det är, därav en tanke på att jag vill att han är gift eller motsvarande och inte singel och ligger runt.
  • Anonym (Anna)

Min man har fantiserat om att jag har sex med andra män i flera år. Det har intresserat mig också men vi var väl tveksamma till det IRL båda två. 
    För något år sedan vågade vi och bjöd in en vältränad och mycket välutrustad man. Det var första gången jag hade sex med någon riktigt välutrustad. 
    Jag fick helt galna orgasmer och det var helt annat sex än jag någonsin varit med om. 
    Min man blev både kåt och lite svartsjuk när han tittade på. Kåtheten tog nog överhanden. Vi har haft den här killen som vår fasta älskare sen dess och min man är gärna sloppy second när vår älskare sprutat i mig. Han slickar mig även ren efteråt. Helt fantastiskt för oss båda och inget vi ångrar.
    Nästa fantasi som vi vill uppfylla är flera välutrustade män på samma gång. Får se om/när vi kommer dit.

• Anonym (EM)
    MisterS skrev 2025-05-24 15:13:10 följande:
    Att få ge en ny kvinna orgasm... gärna på ett sätt hon aldrig upplevt förut... Så härligt och häftigt. Jag har även mött kvinnor som sagt att de inte kan få orgasm tillsammans med en man, eller att de har svårt för det... men jag kan tydligen några sköna knep... ^^
    Känner igen det. 

Kvinnan jag levde med förut saknade den rätta känslan när vi hade sex, det var som hon beskrev pirret hon saknade av att bli utfylld ordentligt. 

Vi pratade mycket om en man, med större dimensionering så att säga, om det kunde hjälpa till & det hjälpte mer än till kan jag säga. 

Orgasmerna hon fick var både vaginala & fontän orgasmer på rad efter varandra. 
  • Anonym (Man snart 42)

Berättade igår för min fru att jag drömt att hon red av en kille och jag såg på. Hon blev märkbart kåt av att höra mig berätta om drömmen och ställde en del frågor, hur det kändes för mig och vad jag gjorde mera. Jag berättade att jag tog på mig själv samtidigt och att jag både kände mig svartsjuk men även upphetsad. Att jag inte visste om jag var svartsjuk eller upphetsad. Hon sa då att hon kände sig liknande, lite skamsen gentemot mig för att hon hade det så skönt med någon annan än med mig. Jag frågade om hon ändå ville fortsatta knulla honom eftersom det var så skönt och det sa hon att hon ville! Hon onanerade samtidigt som vi pratade och till slut kom hon i världens orgasm tänkandes på hur hon knullar en annan framför mig! 

• Anonym (Bocken)
    Anonym (Man snart 42) skrev 2025-08-03 12:59:18 följande:

Berättade igår för min fru att jag drömt att hon red av en kille och jag såg på. Hon blev märkbart kåt av att höra mig berätta om drömmen och ställde en del frågor, hur det kändes för mig och vad jag gjorde mera. Jag berättade att jag tog på mig själv samtidigt och att jag både kände mig svartsjuk men även upphetsad. Att jag inte visste om jag var svartsjuk eller upphetsad. Hon sa då att hon kände sig liknande, lite skamsen gentemot mig för att hon hade det så skönt med någon annan än med mig. Jag frågade om hon ändå ville fortsatta knulla honom eftersom det var så skönt och det sa hon att hon ville! Hon onanerade samtidigt som vi pratade och till slut kom hon i världens orgasm tänkandes på hur hon knullar en annan framför mig! 

Härligt att ni kan fantisera om det tillsammans. Är ju ett steg närmare att göra det i verkligheten.
  • KimLinnefeldt
    Anonym (Bocken) skrev 2025-08-11 10:52:46 följande:
    Härligt att ni kan fantisera om det tillsammans. Är ju ett steg närmare att göra det i verkligheten.
    Är det alltid så? Kan inte vissa fantasier bara finnas som fantasier?
  • Anonym (Ju)

första gången som min man bevittnade en sexakt med min unga 24-årige toyboy var enormt läcker. jag och min man är båda 65 och pensionsålder. vi har inget sexliv längre pga min mans sjukdom. Våra barn är i 30-årsåldern. Men min man har alltid godkänt att jag har yngre förmågor vid sidan om och en dag diskuterade vi att varför ska jag behöva smussla min mina yngre män och en av dom var helt fine med att min man var hemma i rummet intill. Jag har i över tioårs tid hade yngre älskare från 20-27. Jag vill inte ha äldre än så. Det kommer jag fortsätta vilja ha även efter att jag fyllt 70. Min man vill att jag ska må bra och han gillar se mig njuta. Vi har sann platonisk kärlek.

• KimLinnefeldt
    Anonym (Ju) skrev 2025-08-11 15:13:42 följande:

första gången som min man bevittnade en sexakt med min unga 24-årige toyboy var enormt läcker. jag och min man är båda 65 och pensionsålder. vi har inget sexliv längre pga min mans sjukdom. Våra barn är i 30-årsåldern. Men min man har alltid godkänt att jag har yngre förmågor vid sidan om och en dag diskuterade vi att varför ska jag behöva smussla min mina yngre män och en av dom var helt fine med att min man var hemma i rummet intill. Jag har i över tioårs tid hade yngre älskare från 20-27. Jag vill inte ha äldre än så. Det kommer jag fortsätta vilja ha även efter att jag fyllt 70. Min man vill att jag ska må bra och han gillar se mig njuta. Vi har sann platonisk kärlek.

Grattis. Alla sätt är bra utom de tråkiga.
  • Anonym (Bocken)
    KimLinnefeldt skrev 2025-08-11 11:36:04 följande:
    Är det alltid så? Kan inte vissa fantasier bara finnas som fantasier?
    Jo absolut! Vissa fantasier ska man låta stanna på det stadiet. Gäller att veta vilka man ska gå vidare med.
  • Anonym (Ken Taur)
    Anonym (Ju) skrev 2025-08-11 15:13:42 följande:

Det låter fint att ni kommit överens om det här. Undrar vem som tog initiativet till att du skulle få ta en älskare. 

Min fru har underlivsproblem, och det kan bli så att hon inte kan ha penetrerande sex alls längre. Det kommer jag att sakna, även om vi hittar andra sätt att njuta tillsammans. Frågan är om jag är okänslig om jag föreslår att hon ska godkänna en älskarinna.
  • Anonym (Ju)
    Anonym (Ken Taur) skrev 2025-08-12 16:35:42 följande:
    Det låter fint att ni kommit överens om det här. Undrar vem som tog initiativet till att du skulle få ta en älskare. 

Min fru har underlivsproblem, och det kan bli så att hon inte kan ha penetrerande sex alls längre. Det kommer jag att sakna, även om vi hittar andra sätt att njuta tillsammans. Frågan är om jag är okänslig om jag föreslår att hon ska godkänna en älskarinna.

Fint att du frågar. 

Det är ett gemensamt beslut men det var han som tog upp det. Sedan funderade jag mycket på det och kom fram till att eftersom det handlar bara om sex och inget annat inblandat ville jag ha unga män, för det går jag igång på när det bara handlar om det kroppsliga. Det hade varit helt uteslutet att ha jämnåriga män eller 10-15 år yngre. Sedan när jag väl sökte mig fram insåg jag inte vill ha män över 30, utan endast män i åldrar 20-27 ungefär. Jag ser väldigt bra ut utan att skryta för mycket så det har jag kunnat välja männen med omsorg, på nätet och krogen. Det passade mig bäst med de riktigt unga och sen har jag strävat efter att några st för omväxling. Men det krävs planering och att männen är seriösa och gentlemannamässiga. Vårt förhållande, mitt och min mans, har fått längre livslängd tack vare detta. Men jag råder dig att gå känsligt fram. Som du säger. Man vill ej såra sin partner. Känn av när det rätta tillfället kommer att fråga henne, om hon inte frågar dig först förstås. Lycka till.

Svar på tråden Första gången ni såg er fru/flickvän ligga med någon annan?