Anonym (TS) skrev 2023-03-02 07:23:09 följande:
Jag är verkligen imponerad av folket här. Det är också allmänt att man direkt kastar skit oavsett vad som har hänt, att allt är eget ansvar, eget fel osv. Folk är inget annat är bittra och elaka, känner nästan lite glädje i att någon annan är ledsen
Jag har tappat bort en sak, oavsett hur och vad den kostade och frågade hur jag går tillväga. För er som bryr er så mycket om den DYRA ringen och är sååå provocerade av att jag skrev diamant så kostade den 8000kr. Oavsett priset, om det var diamanter eller ej så hade ringen betydelse för mig.
Och ja, jag kommer få ny ring , det är därför försäkringar finns.
Men snälla ts, ingen här har väl kastat skit på dig?
Familjeliv är ju ett diskussionsforum och inte ett forum som enbart går ut på att ställa frågor och få svar.
Snarare att utifrån en frågeställning eller ett problem diskutera om det problemet, både handfasta råd och åsikter.
När du startar en tråd som några tusen läser så är det klart att det kommer allsköns kommentarer angående ämnet.
Tänkte du att du ställer en fråga och endast skulle få tillbaka enkla råd, typ 'ring ditt försäkringsbolag' (det visste du redan själv), 'lycka till' 'hjärta' 'smiley'. Isåfall finns bättre forum om det om du inte ville ha minsta diskussion angående ämnet.
Vilka inlägg menar du är elaka? Alla som inte stryker helt medhårs?