• Anonym (´hmmm)

    Hmmmmmmmmmmmmmmmmmm

    Hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm


     


    Skrev såhär för att set inte skulle synas i första taget.


    Snubben som plockade upp en sten för att slå ihjäl en människa en gång i tiden... Som jag stoppade.. har idag en riktigt syr bostad och partner. Medans jag lever isolerat, utan partner och bortglömd. 


    Varför ? 

  • Svar på tråden Hmmmmmmmmmmmmmmmmmm
  • Anonym (´hmmm)
    Anonym (Flekr) skrev 2023-03-13 21:50:01 följande:
    Henne menar du nog
    Vet inte, antog dig för at vara en han. Så kör vidare på det eftersom att du kände dig så hotad till vad det jag skrev.
  • Anonym (´hmmm)
    Anonym (Flekr) skrev 2023-03-13 21:51:53 följande:

    Nej jag blev inte så rädd för Det du skrev. Utan hur du skrev.


    Förstår precis. Det var alltså viktigare HUR jag skrev det snarare än vad jag FAKTISKT skrev. Ja, men det jag känner till om sådana som dig är att ni är riktigt små inombords. Vad mer ska jag säga ? Finns inget mindre direkt att säga.
  • Anonym (Flekr)
    Anonym (´hmmm) skrev 2023-03-13 21:54:41 följande:
    Vet inte, antog dig för at vara en han. Så kör vidare på det eftersom att du kände dig så hotad till vad det jag skrev.
    Är tjej iaf 
  • Anonym (Flekr)
    Anonym (´hmmm) skrev 2023-03-13 21:56:01 följande:
    Förstår precis. Det var alltså viktigare HUR jag skrev det snarare än vad jag FAKTISKT skrev. Ja, men det jag känner till om sådana som dig är att ni är riktigt små inombords. Vad mer ska jag säga ? Finns inget mindre direkt att säga.
    Ska jag var ärligt har jag knappt läst . 
  • Anonym (´hmmm)
    Anonym (Flekr) skrev 2023-03-13 22:00:19 följande:
    Ska jag var ärligt har jag knappt läst . 

    Med risk för att verka lite dryg här.. Vd babblar du om då? 


    Men framför allt, va var det du tog åt dig om ? 

  • Anonym (i)

    Om allt är sant som du gjort kan du nog se fram emot finfin karma senare i livet eller i ett eventuellt liv efter detta.

  • Anonym (´hmmm)
    Anonym (i) skrev 2023-03-13 23:10:40 följande:

    Om allt är sant som du gjort kan du nog se fram emot finfin karma senare i livet eller i ett eventuellt liv efter detta.


    Allt är sant. Får nog ändå se fram emot i ett liv i det nästa för verkar inte uppskattas här i nuet.. Tack för ditt inlägg.
  • Anonym (i)
    Anonym (´hmmm) skrev 2023-03-13 23:18:02 följande:
    Allt är sant. Får nog ändå se fram emot i ett liv i det nästa för verkar inte uppskattas här i nuet.. Tack för ditt inlägg.
    Livet är inte rättvist. De med vassast armbågar och minst omtanke för andra är de som lyckas bäst i yrkeslivet många gånger. Inte alltid förstås, men snackar vi mycket burgna människor i finansbranschen eller företagsledare/ägare inom oljeindustrin så är de knappast kända för att vara fina och omtänksamma människor. 
    De står för största förstörelsen av vår planet och har mycket indirekt blod på sina händer, går ändå över lik för lite mer miljarder i sin ägo.

    Vår värld är skruvad. Människor är giriga och det ses som "lyckat" att ha mycket pengar, trots att de beter sig som svin mot andra.
    Har ändå en tro på att dessa människor kommer att vara mindre lyckade efter döden. Där hoppas jag att människor som bidragit till att förstöra planeten så lite som möjligt, som gjort gott för andra kommer att premieras. Inte premieras med stora hus och pengar, mer en känsla av frid som de som tabbat sig i denna värld och enbart sett till sin egen njutning och framgång aldrig kommer att kunna uppnå-om de inte åker ner till jorden igen och denna gång jobbar extra hårt för djur, natur och människor.

    Man måste få drömma..
  • Freddie K
    Anonym (´hmmm) skrev 2023-03-13 21:25:18 följande:

    Förstår din tanke. Men kan nog aldrig komma på en enda gång som jag hr blivit belönad. Gör det hellre för att förbättra för massan eller skydda den individuella individen.


    Om man tror att jag är ute efter något så kan jag med enkelhet sätta att så ör det inte. När du står där inför en situation så utgår du utifrån dig själv och den andra personen om det inte handlar om att den kommer skada någon anna. Då är det bättre att den skadar mig än någon annan.


    Någon som inte förstår det har aldrig varit i liknande situationer. För du är väldigt liten när det väl gäller. För stunden gäller i princip liv eller död. Hur många tror du vågar ge sig in i det för ögonblicket, tror du ?? 


    Jag vill inte förminska dig, men det låter lite när du skriver som att du är en superhjälte. Du är en vanlig människa med begränsningar, precis som alla vi andra. Det kan vara farligt att drabbas av hybris.
    Du tror att du vet vem jag är. Då har du inte varit i min värld!
  • Anonym (i)
    Anonym (´hmmm) skrev 2023-03-13 21:53:33 följande:
    Har funderat på lithium nu när du säger det. Men hur får jag det utan att genom gå 4 års utredning (i princip)?? 
    Gå till vårdcentralen och be att få remiss till en psykiatriker. Lithium är inga svårigheter att få om man har problem som skulle kunna avhjälpas med hjälp av det.

    Jag skulle personligen föredra elchocker framför mediciner med biverkningar. Elchocker har löjligt dåligt rykte och kan hjälpa folk riktigt bra.
  • Anonym (hmm hmm)

    Jag kan se flera anledningar

    1) Han har större kuk än du

    2) Han har mer pengar än du har

    3) Han är charmigare och bättre på att snacka än vad du är

    4) Hans tjej kan vara pantad, pantade tjejer blir ofta ihop med svin

    Kvinnor har aldrig tänt på snälla gossar och kommer förmodligen aldrig göra det. Att vara snäll är inget som per automatik lockar till sig tjejer.

  • Anonym (´hmmm)
    Anonym (hmm hmm) skrev 2023-03-14 11:54:38 följande:

    Jag kan se flera anledningar

    1) Han har större kuk än du

    2) Han har mer pengar än du har

    3) Han är charmigare och bättre på att snacka än vad du är

    4) Hans tjej kan vara pantad, pantade tjejer blir ofta ihop med svin

    Kvinnor har aldrig tänt på snälla gossar och kommer förmodligen aldrig göra det. Att vara snäll är inget som per automatik lockar till sig tjejer.


    1. Kanske. Förmodligen.


    2. Tror faktiskt inte det då han inte arbetat heltid i hela sitt liv vad jag vet om.


    3. Nej. Definitivt inte.


    4. Jag vet inte.

  • Anonym (´hmmm)
    Anonym (hmm hmm) skrev 2023-03-14 11:54:38 följande:

    Jag kan se flera anledningar

    1) Han har större kuk än du

    2) Han har mer pengar än du har

    3) Han är charmigare och bättre på att snacka än vad du är

    4) Hans tjej kan vara pantad, pantade tjejer blir ofta ihop med svin

    Kvinnor har aldrig tänt på snälla gossar och kommer förmodligen aldrig göra det. Att vara snäll är inget som per automatik lockar till sig tjejer.


    0. Inte ens i närheten utav att våga stå upp för det rätta och vara modig.


    5. Tydligen involverat sig med kriminella idag och umgås med gangstrar i ett gäng..

  • Anonym (.)

    Marcus? Är det du..
    För ja, jag tog en gång upp en hammare från marken.. och skulle slå.
    Men blev (tyvärr) stoppad.

  • Anonym (´hmmm)
    Anonym (.) skrev 2023-03-14 23:16:29 följande:

    Marcus? Är det du..
    För ja, jag tog en gång upp en hammare från marken.. och skulle slå.
    Men blev (tyvärr) stoppad.


    Nej.
    Har inte skrivit något om någon hammare och heter inte Marcus.

  • Anonym (.)
    Anonym (´hmmm) skrev 2023-03-14 23:50:22 följande:

    Nej.
    Har inte skrivit något om någon hammare och heter inte Marcus.


    Snubben som plockade upp en sten" Kunde ha varit en hammare, och du som stoppade.. kunde ha hetat Marcus.
    För annars var det.. ja.

    En helt annan gång som det, din story hände.
    Sorry. My bad.
  • Anonym (´hmmm)
    Anonym (.) skrev 2023-03-15 12:30:16 följande:
    Snubben som plockade upp en sten" Kunde ha varit en hammare, och du som stoppade.. kunde ha hetat Marcus.
    För annars var det.. ja.

    En helt annan gång som det, din story hände.
    Sorry. My bad.
    Förstår. Men i det här fallet så var det en sten. 
Svar på tråden Hmmmmmmmmmmmmmmmmmm