• Anonym (´hmmm)

Hmmmmmmmmmmmmmmmmmm

Hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

Skrev såhär för att set inte skulle synas i första taget.

Snubben som plockade upp en sten för att slå ihjäl en människa en gång i tiden... Som jag stoppade.. har idag en riktigt syr bostad och partner. Medans jag lever isolerat, utan partner och bortglömd. 

Varför ? 

• Svar på tråden Hmmmmmmmmmmmmmmmmmm
  • Anonym (´hmmm)
    Freddie K skrev 2023-03-13 13:47:17 följande:

Jag har inte läst alla inlägg så jag ska väl egentligen inte yttra mig, men min spontana tanke, utan att vara taskig, är att det känns som att du ska få kredd för allt gott du gör, vilket du ska ha, men man ska inte göra bra saker bara för att bli belönad, sen att du lever ensam och inte har någon partner kan ju bero på annat. 

Förstår din tanke. Men kan nog aldrig komma på en enda gång som jag hr blivit belönad. Gör det hellre för att förbättra för massan eller skydda den individuella individen.

Om man tror att jag är ute efter något så kan jag med enkelhet sätta att så ör det inte. När du står där inför en situation så utgår du utifrån dig själv och den andra personen om det inte handlar om att den kommer skada någon anna. Då är det bättre att den skadar mig än någon annan.

Någon som inte förstår det har aldrig varit i liknande situationer. För du är väldigt liten när det väl gäller. För stunden gäller i princip liv eller död. Hur många tror du vågar ge sig in i det för ögonblicket, tror du ?? 

• Anonym (´hmmm)
    Anonym (´hmmm) skrev 2023-03-13 21:25:18 följande:

Förstår din tanke. Men kan nog aldrig komma på en enda gång som jag hr blivit belönad. Gör det hellre för att förbättra för massan eller skydda den individuella individen.

Om man tror att jag är ute efter något så kan jag med enkelhet sätta att så ör det inte. När du står där inför en situation så utgår du utifrån dig själv och den andra personen om det inte handlar om att den kommer skada någon anna. Då är det bättre att den skadar mig än någon annan.

Någon som inte förstår det har aldrig varit i liknande situationer. För du är väldigt liten när det väl gäller. För stunden gäller i princip liv eller död. Hur många tror du vågar ge sig in i det för ögonblicket, tror du ?? 

inte sätta*

Säga*
    Annan* 

• Anonym (´hmmm)
    Anonym (Manisk?) skrev 2023-03-13 18:45:19 följande:

Du verkar manisk. Det finns läkemedel som fungerar bra. 

Vilka menar du förutom ev lobotomering? Vänligen var specifik? 
  • Anonym (´hmmm)
    Anonym (Lotta) skrev 2023-03-13 17:42:24 följande:

Det låter som att du kanske har lite svårare än gemene man att läsa av människor, så du märker inte om de är knäppa förrän det gått rätt långt. De flesta känner av om ngt är lite skevt med en person och är det skevt på ett dåligt sätt håller man sig undan. Kan det vara så att du har lite svårare för det? 

Lugnande ner mig för ca 12 h sedan vilket jag har bevisat. sen jag taggade ner i princip. Men du var tvungen att komma in och göra din statement? Blev du då inte rädd för de situationer jag skrivit att jag varit med om? Nej... du blev rädd för hur  ärligt jag skrev och den råa sanningen. Vad ville du bidra med egentligen förutom att spela in på härskarbeteende som att du vore något optimalt? 
  • Anonym (Manisk?)
    Anonym (´hmmm) skrev 2023-03-13 21:28:11 följande:
    Vilka menar du förutom ev lobotomering? Vänligen var specifik? 
    Lamotrigin, lithium eller någon typ av antipsykotika. 
  • Anonym (´hmmm)
    Anonym (´hmmm) skrev 2023-03-13 21:32:43 följande:
    Lugnande ner mig för ca 12 h sedan vilket jag har bevisat. sen jag taggade ner i princip. Men du var tvungen att komma in och göra din statement? Blev du då inte rädd för de situationer jag skrivit att jag varit med om? Nej... du blev rädd för hur  ärligt jag skrev och den råa sanningen. Vad ville du bidra med egentligen förutom att spela in på härskarbeteende som att du vore något optimalt? 
    Förlåt Lotta, felciterade ett inlägg som inte var menat mot dig!!! 

Det låter som att du kanske har lite svårare än gemene man att läsa av människor, så du märker inte om de är knäppa förrän det gått rätt långt. De flesta känner av om ngt är lite skevt med en person och är det skevt på ett dåligt sätt håller man sig undan. Kan det vara så att du har lite svårare för det? 

Det var till han! 
    Anonym (Flekr) skrev 2023-03-13 17:51:19 följande:

Blev nästan rädd av alla inlägg och förklaringar. 

• Anonym (Flekr)
    Anonym (´hmmm) skrev 2023-03-13 21:38:39 följande:
    Förlåt Lotta, felciterade ett inlägg som inte var menat mot dig!!! 

Det var till han! Lugnande ner mig för ca 12 h sedan vilket jag har bevisat. sen jag taggade ner i princip. Men du var tvungen att komma in och göra din statement? Blev du då inte rädd för de situationer jag skrivit att jag varit med om? Nej... du blev rädd för hur  ärligt jag skrev och den råa sanningen. Vad ville du bidra med egentligen förutom att spela in på härskarbeteende som att du vore något optimalt?
    Henne menar du nog
  • Anonym (Flekr)

Det enda jag menade var att du borde lugna dig. Att jag tyckte det var lite konstigt med hur mycket du skriver på en och samma gång. varför skriver du allt detta till folk du inte känner på ett forum? Vad vill du få ut av det? 

• Anonym (Flekr)

Nej jag blev inte så rädd för Det du skrev. Utan hur du skrev.

• Anonym (´hmmm)
    Anonym (Manisk?) skrev 2023-03-13 21:37:38 följande:
    Lamotrigin, lithium eller någon typ av antipsykotika. 
    Har funderat på lithium nu när du säger det. Men hur får jag det utan att genom gå 4 års utredning (i princip)?? 
Svar på tråden Hmmmmmmmmmmmmmmmmmm