• Anonym (Nyfik­en)
    Sat 1 Apr 2023 12:14
    14668 visningar
    50 svar
    50
    14668

    Kvinna, vill du pröva, har varit på Swingersklubb / Enkät

    Det finns ju numera gott om s.k. Swingersklubbar  ställen där man både kan ha sex med sin partner, byta partner eller ha sex med helt främmande personer.

    Fyll i enkäten men berätta också varför detta är något som är härligt eller om detta är grymt omoraliskt. Vad är din mening och erfarenhet. Finns det något negativt med dessa klubbar. Saknas det klubbar på mindre orter?

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Kvinna, vill du pröva, har varit på Swingersklubb / Enkät
  • Anonym (Q45+)
    Wed 5 Apr 2023 01:12
    #32
    +2
    Anonym (Relativt ointressant) skrev 2023-04-04 23:13:30 följande:

    Gissar det möjligtvis är dem med sämre jaktlycka (eller hur vi nu ska benämna regeln om utbud och efterfråga) i vardagliga sammanhang som uppstår i jobb- eller studiesituationer, på resor, i kursverksamheter eller i krog- eller dansmiljöer är dem som vanligtvis i högre grad primärt söker sig till anonyma sexchattar, bdsm klubbar, glory Holm, grupp- eller swingsex, dark room etc än vad individer med god social kompetens är i behov av. 


    Det finns många som helt enkelt inte klarar artighetsfraser eller socialt samspel särskilt bra och därmed tycker det är skönt att få vara mer rakt på sak eller pang på rödbetan i sitt sexliv. Valet av sexpartners i mer konventionella sammanhang som i jobb övergår för dem till mer utpräglade sexinriktade miljöer där en  snabb konsumtion av sex erbjuds till alla och envar (oavsett ålder, fägring eller preferens).


    Kontaktytorna, valet av dem, har ytterst litet med ett stort eller litet sexintresse (stark eller ljummen libido) att göra. Det finns många individer med en stark könsdrift och sexualitet och som har ett utmärkt samliv med sin partner, men som medvetet väljer bort anonyma sexklubbar. De är redan nöjda och tillfredsställda i sitt fungerande erotiska. Kåtheten är i ett fast good tänk styrande i sexklubbar lokalt och internationellt. Där finns som nämnts något för alla typ som på en stormarknad. Oxå populära platser idag, i all inclusive. Fast på sexklubbar är varan ditt kön. Till en låg kostnad och med en minimal tidsmässig känslomässig investering får du på klubb tömma eller orgasmera. Fast den vinklingen hamnar utanför ämnets ram och är min tolkning. Sorry, för nu slant tangenterna när jag kom igång.


    Enligt mina erfarenheter gissar du fel och generaliserar alltför grovt.
    Om du kände mig personligen så skulle jag nästan våga lova att du skulle ändra din gissning.
    Men jag kan erkänna att jag inte vet så mycket om anonyma sexchattar, bdsm-klubbar, Glory-hole och att jag i stort saknar egna erfarenheter från grupp- eller swingsex och dark-room.

    Däremot har jag på ett personligt plan lärt känna människor som bl a besöker några av Europas mest exklusiva klubbar, i ett fall även USA:s, där sex-positiva människor umgås med varandra.
    Exklusiva klubbar med mycket stränga inträdeskrav, till relativt höga kostnader, där de flesta människor är mer välutbildade och sannolikt har bättre ekonomi än de flesta, som utan tvekan har större social kompetens än de flesta, där också många kan betraktas som vackrare än de flesta, umgås med varandra.
    Där finns självfallet många olika typer av människor, liksom i övriga samhället och på andra klubbar eller i dansmiljöer, eller i något av dina andra exempel.
    Min erfarenhet är att många endast har sex med sin egen partner, eller någon gång ibland med någon enstaka väl utvald extra partner. Många har inte ens sex på klubben utan låter sig bara inspireras för att sedan ha sex hemma med sin egen partner. Andra är mera utpräglade swingers och väljer att ha sex med flera.
    Jag vågar påstå att inte i något annat sammanhang har jag generellt träffat "bättre" människor eller särskilt mycket mer socialt kompetenta människor än de som besöker dessa klubbar. I dessa fall är min upplevelse nog mera tvärtemot din gissning.

    Jag har också besökt klubbar som inte är lika exklusiva, men även i dessa fall tycker jag att din gissning och framförallt din generalisering är fel.
    Dock brister mina erfarenheter nästan helt när det gäller klubbar i Sverige, där jag bara har mycket begränsade erfarenheter. Skillnader finns säkert men jag tvivlar på att skillnaden skulle vara fundamental i Stockholm i jämförelse med t ex London, Paris, Franska Rivieran eller ens Monaco.

    Min bedömning är att de flesta människor som besöker de klubbar som jag har besökt är minst lika socialt kompetenta, har minst samma utbildningsnivå, är minst lika attraktiva som i något annat sammanhang.
    Utan tvekan så är min egen bedömning, om jag också generaliserar, att de flesta är mer öppna, uppskattar livet mer, är mer toleranta, mer nyfikna, är gladare, mera tillfreds rent allmänt och är särskilt mycket mera tillfreds med sin egen relation och är lyckligare än människor som jag träffar i de flesta andra sammanhang.
    Utan tvekan klarar de allra flesta vanliga artighetsfraser och dessutom har jag i dessa sammanhang alltid mötts av stor och självklar respekt för mig som kvinna. Mycket större respekt och påtagligt högre artighet än de sammanhang som du nämner, t ex krog- och dansmiljö i Sverige.

    Självfallet finns undantag.
    Men rent generellt så är min erfarenhet att din gissning inte alls stämmer.

    Jag önskar helt ärligt att du och väldigt många fler kvinnor fick chansen uppleva det som jag har fått chansen att uppleva. Din och andras förståelse, tolerans, nyfikenhet och din gissning, skulle sannolikt förändras då.

    Det där på slutet som du själv säger hamnar lite utanför ramen tycker jag bara skulle vara onödigt av mig att kommentera.

    Men självfallet respekterar jag ditt val och jag respekterar om detta inte är något som passar för dig.
    Hoppas du kan respektera mitt val och också att du är tillräckligt öppen för att läsa mina ord, att det passar för mig, även om det inte stämmer överens med din gissning.

    Av det jag skrivit och berättat hoppas jag att du har fått en bild av mig som tyder på att jag troligen är någorlunda socialt kompetent, inte helt saknar utbildning, av vissa betraktas som åtminstone någorlunda attraktiv, och att du kanske kan tro på mitt ord att jag av de som känner mig rent yrkesmässigt nog betraktas som ganska framgångsrik.
    Jag är hur som helst nöjd och lycklig med mitt liv. Hoppas innerligt att du också är nöjd med ditt.
  • Anonym (Catte­n)
    Wed 5 Apr 2023 05:30
    #33
    +2
    Anonym (Q45+) skrev 2023-04-05 01:12:20 följande:
    Enligt mina erfarenheter gissar du fel och generaliserar alltför grovt.
    Om du kände mig personligen så skulle jag nästan våga lova att du skulle ändra din gissning.
    Mycket bra och jag instämmer och känner igen mig i hur de jag träffat i den här världen är. Jag och de jag lärt känna har inga problem med sociala kontakter eller har sämre "jaktlycka" än andra. 
  • Anonym (Catte­n)
    Wed 5 Apr 2023 06:51
    #34
    +3
    Anonym (Relativt ointressant) skrev 2023-04-04 23:13:30 följande:

    Gissar det möjligtvis är dem med sämre jaktlycka (eller hur vi nu ska benämna regeln om utbud och efterfråga) i vardagliga sammanhang som uppstår i jobb- eller studiesituationer, på resor, i kursverksamheter eller i krog- eller dansmiljöer är dem som vanligtvis i högre grad primärt söker sig till anonyma sexchattar, bdsm klubbar, glory Holm, grupp- eller swingsex, dark room etc än vad individer med god social kompetens är i behov av. 


    Det finns många som helt enkelt inte klarar artighetsfraser eller socialt samspel särskilt bra.......


    Ja nu slant det igen..
    Detta, inte så bra och knappt något som stämmer. Men så är det ju med gissningar. Generaliserandet, mässandet,  besservissandet, sågandet, utbildandet och beskrivandet av i det här fallet swingers/klubb-besökare saknar återigen i stort det mesta av verklighet. Jag vet inte var jag ska börja men du är riktigt ute och cyklar. Noll koll. Fullständigt. 
    Din beskrivning att det skulle röra sig om lite udda folk,  sociala misfits och de med "sämre jaktlycka" är ju helt galet. Det är inga kufar som måste smyga in på en klubb för att knulla som apor med närmsta kön. Inte heller är vi några som har onormala problem att träffa folk eller skapa intima (korta eller långa relationer) ute i vardagen. 
    Vi, de, jag har inga problem med artighetsfraser eller eller socialt samspel. Inga misslyckade som aldrig får till det. 
    På klubbarna (Norrköping och Sundsvall) var de flesta par, jag singel 55+ kvinna (unicorn) I Norrköping var vi ca 55-60 i ett event där CAE abonnerades, många kände varandra sedan länge och for ibland till Franska Rivieran och andra ställen. I Sundsvall lika men vi var 15 st. 
    Väldigt trevliga människor, utbildat vanligt folk med vanliga liv utanför sängkammaren. Alkoholhalten var i princip noll, på klubbarna serverades lättöl, kaffe och vatten. Tydligen  är det vanligt i dessa sammanhang. Vem som helst kommer inte in, du ska vara medlem eller inbjuden av befintlig medlem. 
    Egentligen skulle det räckt med att svara-Du gissar fel.
    Eftersom du gissar så blir det inte mer substans än så.

    Ts frågade dessutom kvinnor om de har erfarenhet av  eller är intresserade av att besöka en klubb. 
    Jag behöver inte gissa om hur det är och vilka människor som finns i den världen där klubbandet bara är en del.
  • Wed 5 Apr 2023 07:57
    #35
    +3
    Anonym (Q45+) skrev 2023-04-05 01:12:20 följande:
    Enligt mina erfarenheter gissar du fel och generaliserar alltför grovt.
    Om du kände mig personligen så skulle jag nästan våga lova att du skulle ändra din gissning.
    Men jag kan erkänna att jag inte vet så mycket om anonyma sexchattar, bdsm-klubbar, Glory-hole och att jag i stort saknar egna erfarenheter från grupp- eller swingsex och dark-room.
    Oj, det riktigt kändes i texten, hur engagerad du är i ditt välskrivna svar. Om man har följt dig och dina inlägg även i någon annan tråd, så råder det ingen tvekan om att din förmåga att formulera dig i text är av högsta kvalitet. Framför allt så känns det som du bottnar i dig själv i allt det du skriver. Det känns så otroligt ärligt allt du skriver, samtidigt som du är så open minded. En förebild för så många. Tänk att verbalt få interagera och diskutera detta med dig!
  • Anonym (Q45+)
    Wed 5 Apr 2023 08:58
    #36
    +2
    NyfiknaParet skrev 2023-04-05 07:57:29 följande:
    Oj, det riktigt kändes i texten, hur engagerad du är i ditt välskrivna svar. Om man har följt dig och dina inlägg även i någon annan tråd, så råder det ingen tvekan om att din förmåga att formulera dig i text är av högsta kvalitet. Framför allt så känns det som du bottnar i dig själv i allt det du skriver. Det känns så otroligt ärligt allt du skriver, samtidigt som du är så open minded. En förebild för så många. Tänk att verbalt få interagera och diskutera detta med dig!
    Tack. Ert fina inlägg får mig att rodna, jag känner mig uppmuntrad och jag blir faktiskt lite rörd.
    Jag har verkligen försökt mitt bästa för att berätta och beskriva utifrån mina egna erfarenheter.
    Mina olika inlägg, och att svara och kommentera andras inlägg, har också varit till nytta för mig själv, att tänka igenom allt och att också för min egen skull få saker på pränt som gör det lättare för mig att reflektera.

    Allt detta har fått mig att ännu mera känna uppskattning för mitt liv, min relation, mina relationer och det får mig inse att jag har många anledningar rent generellt att vara en nöjd, glad och lycklig kvinna.
    Det är min ärliga önskan att fler kvinnor skulle få möjligheten, få chansen, att uppleva det som jag upplever. Gärna med hjälp av mycket stöd och uppmuntran men givetvis efter eget val.
  • Anonym (Engel­ska)
    Wed 5 Apr 2023 10:08
    #37
    +1
    Anonym (Q45+) skrev 2023-04-05 08:58:25 följande:
    Tack. Ert fina inlägg får mig att rodna, jag känner mig uppmuntrad och jag blir faktiskt lite rörd.
    Jag har verkligen försökt mitt bästa för att berätta och beskriva utifrån mina egna erfarenheter.
    Mina olika inlägg, och att svara och kommentera andras inlägg, har också varit till nytta för mig själv, att tänka igenom allt och att också för min egen skull få saker på pränt som gör det lättare för mig att reflektera.

    Allt detta har fått mig att ännu mera känna uppskattning för mitt liv, min relation, mina relationer och det får mig inse att jag har många anledningar rent generellt att vara en nöjd, glad och lycklig kvinna.
    Det är min ärliga önskan att fler kvinnor skulle få möjligheten, få chansen, att uppleva det som jag upplever. Gärna med hjälp av mycket stöd och uppmuntran men givetvis efter eget val.
    Instämmer. Verkligen fina inlägg du kommer med.
    Samtidig, någonting som är användbar Plus
  • Thu 6 Apr 2023 16:05
    #38
    Anonym (Q45+) skrev 2023-04-05 08:58:25 följande:
    Tack. Ert fina inlägg får mig att rodna, jag känner mig uppmuntrad och jag blir faktiskt lite rörd.
    Jag har verkligen försökt mitt bästa för att berätta och beskriva utifrån mina egna erfarenheter.
    Mina olika inlägg, och att svara och kommentera andras inlägg, har också varit till nytta för mig själv, att tänka igenom allt och att också för min egen skull få saker på pränt som gör det lättare för mig att reflektera.

    Allt detta har fått mig att ännu mera känna uppskattning för mitt liv, min relation, mina relationer och det får mig inse att jag har många anledningar rent generellt att vara en nöjd, glad och lycklig kvinna.
    Det är min ärliga önskan att fler kvinnor skulle få möjligheten, få chansen, att uppleva det som jag upplever. Gärna med hjälp av mycket stöd och uppmuntran men givetvis efter eget val.
    Du skriver följande:....uppleva det som jag upplever. Gärna med hjälp av mycket stöd och uppmuntran men givetvis efter eget val  Detta är för oss en en mycket central del i allt detta. Vi tror det är här som det kan bli lite problematiskt för många par. Vad är stöd och uppmuntran, men samtidigt inte tjatigt och jobbigt. Uppenbarligen så är ju detta individuellt för alla relationer, exakt hur stöd och uppmuntran ska se ut. Det som är rätt i en relation, kan bli fel i en annan. Att lyhörd kommunikation är nyckeln, kanske inte behöver påpekas, men vi tror ändå att det är här det krävs fingertoppskänsla. Någon vill inte känna sig styrd i denna riktningen, medan någon annan vill ha en liten knuff, för att våga. Generellt sett vågar vi nog påstå att med en bättre dialog, och med mer genomtänkta och kalibrerade handlingar mellan parterna, så skulle antalet kvinnor öka som vågar och vill ta detta steget.
  • Anonym (Nyfik­en) Trådstartaren
    Fri 7 Apr 2023 12:54
    #39

    Ni som har erfarenhet av dessa klubbar har jag några frågor:
    Hur är könsfördelningen? När man är inne på klubben har man kläd på sig eller går man omkring naken?
    Om man vill börja knulla hur gör man då. Går man fram och frågar någon.

  • Anonym (Catte­n)
    Fri 7 Apr 2023 15:27
    #40
    Anonym (Nyfiken) skrev 2023-04-07 12:54:11 följande:

    Ni som har erfarenhet av dessa klubbar har jag några frågor:
    Hur är könsfördelningen? När man är inne på klubben har man kläd på sig eller går man omkring naken?
    Om man vill börja knulla hur gör man då. Går man fram och frågar någon.


    Man får morgonrock, handiduk och ibland (kanske alltid) tofflor. Nej man får inte gå omkring påklädd. Det finns omklädningsrum och ibland (alltid?)skåp. Inga mobiler, de lämnar in. En del har underkläder, snygga bodys osv. Killar ibland bara kalsonger. Alla är alltså ganska avklädda i lingerie, kalsonger och liknande eller klubbens morgonrock. Ja man frågar, eller lägger en hand på någon. Om man får nej eller handen tas bort så accepterar man givetvis det. 
    Men att bara fråga-ska vi knulla? är  konstigt även här tycker jag
    . Man kan ju börja med att småprata lite, känna av, kyssas osv. 
     
  • Anonym (Nyfik­en) Trådstartaren
    Fri 7 Apr 2023 20:24
    #41
    Anonym (Catten) skrev 2023-04-07 15:27:33 följande:
    Man får morgonrock, handiduk och ibland (kanske alltid) tofflor. Nej man får inte gå omkring påklädd. Det finns omklädningsrum och ibland (alltid?)skåp. Inga mobiler, de lämnar in. En del har underkläder, snygga bodys osv. Killar ibland bara kalsonger. Alla är alltså ganska avklädda i lingerie, kalsonger och liknande eller klubbens morgonrock. Ja man frågar, eller lägger en hand på någon. Om man får nej eller handen tas bort så accepterar man givetvis det. 
    Men att bara fråga-ska vi knulla? är  konstigt även här tycker jag
    . Man kan ju börja med att småprata lite, känna av, kyssas osv. 
     
    Tack för öppet svar. Jag antar att man måste betala inträde. Hur stor är avgiften för män resp. kvinnor?
    Hur skulle  man uppfatta om det kom en äldre man till klubben tror du? 
  • Anonym (Catte­n)
    Fri 7 Apr 2023 22:17
    #42
    Anonym (Nyfiken) skrev 2023-04-07 20:24:29 följande:
    Tack för öppet svar. Jag antar att man måste betala inträde. Hur stor är avgiften för män resp. kvinnor?
    Hur skulle  man uppfatta om det kom en äldre man till klubben tror du? 
    Gå in på respektive klubbs hemsida och läs om regler och pris
     Man söker medlemskap i förväg, ofta genom ett personligt besök på klubben. Man kan alltså inte bara  betala inträde  och gå in som på en biograf eller ett vanligt uteställe. 
    Spontanbesök är inte möjligt. Jag bjöds in av ett par som redan är medlemmar och de uppgav mitt namn innan. 
    Där finns alla åldrar. Äldre, vad innebär det? 
  • Anonym (Nyfik­en) Trådstartaren
    Fri 7 Apr 2023 22:31
    #43
    Anonym (Catten) skrev 2023-04-07 22:17:40 följande:
    Gå in på respektive klubbs hemsida och läs om regler och pris
     Man söker medlemskap i förväg, ofta genom ett personligt besök på klubben. Man kan alltså inte bara  betala inträde  och gå in som på en biograf eller ett vanligt uteställe. 
    Spontanbesök är inte möjligt. Jag bjöds in av ett par som redan är medlemmar och de uppgav mitt namn innan. 
    Där finns alla åldrar. Äldre, vad innebär det? 
    Ålder 67?
  • Anonym (Catte­n)
    Fri 7 Apr 2023 23:46
    #44
    Anonym (Nyfiken) skrev 2023-04-07 22:31:34 följande:
    Ålder 67?
    Jag är ju 57 (56 då) så för mig är det ok, min senaste pv var 10 år äldre än mig. 
    Mannen i paret som bjöd mig blir 70 i år men han är nog i ett exceptionellt gott skick. Haft sex med honom vid två tillfällen och bara...wow! 
    Hade närkontakt med en annan man som absolut var + 65 men kuken var det inget fel på. Övriga jag träffade var 40-55 skulle jag tro. (Ett undantag dock, en kille var nog inte äldre än 22, 23) 
    Jag tror inte du blir äldst med 67. 
    Beakta att jag bara har två besök som erfarenhet men vad  såg så är det alla åldrar och alla former. Jag är mullig men var inte ensam om det och var heller inte störst av alla. 
  • Anonym (aldri­g)
    Sun 9 Apr 2023 14:28
    #45
    -1

    Det finns ett par som har en blogg om sitt swingersliv. Tyvärr kommer jag inte ihåg vad den heter och jag har numera bara min jobbdator som är spärrad från sånt. De har i varje fall skrivit om sina erfarenheter bl a på klubben i Norrköping (?) har jag för mig. Och de skriver ganska raljerande över folk som är över 40 som tror att någon ska vilja beblanda sig med dem på klubben. Att folk borde ha självinsikt och inte gå dit och visa upp sig är de är överviktiga osv. 

    Jag önskar jag kommer ihåg vad den heter, men jag tror att om ni googlar på typ swingers så kommer den högt upp i listan. De skriver väldigt öppet om sitt swingande på olika sätt, klubbar och privata fester. 

    När jag läste den bloggen insåg jag att man måste vara snyggare än genomsnittet för att leva på det viset. Plus att man måste börja som relativt ung om man ska få ut något av det. 

    Nu finns det några i tråden som är äldre, men de verkar ju också vara extremt socialt kompetenta och snygga med högt självförtroende.

  • Anonym (Man och make)
    Sun 9 Apr 2023 16:40
    #46
    +1
    Anonym (aldrig) skrev 2023-04-09 14:28:41 följande:

    Det finns ett par som har en blogg om sitt swingersliv. Tyvärr kommer jag inte ihåg vad den heter och jag har numera bara min jobbdator som är spärrad från sånt. De har i varje fall skrivit om sina erfarenheter bl a på klubben i Norrköping (?) har jag för mig. Och de skriver ganska raljerande över folk som är över 40 som tror att någon ska vilja beblanda sig med dem på klubben. Att folk borde ha självinsikt och inte gå dit och visa upp sig är de är överviktiga osv. 

    Jag önskar jag kommer ihåg vad den heter, men jag tror att om ni googlar på typ swingers så kommer den högt upp i listan. De skriver väldigt öppet om sitt swingande på olika sätt, klubbar och privata fester. 

    När jag läste den bloggen insåg jag att man måste vara snyggare än genomsnittet för att leva på det viset. Plus att man måste börja som relativt ung om man ska få ut något av det. 

    Nu finns det några i tråden som är äldre, men de verkar ju också vara extremt socialt kompetenta och snygga med högt självförtroende.


    Om två personer skriver nervärderande om äldre - då är det de två personernas bild, inget annat. Det som det möjligen säger är deras egen självbild. Om den sen stämmer överens med verkligheten kan man nog fundera över.

    Tror alltså absolut inte att man dra några slutsatser utifrån vad två personer tycker. 

    Jag har inte stor erfarenhet från sexklubbar men har väldigt svårt att tro att de som besöker dem är så mycket annorlunda än befolkningen i stort, dvs alla typer av människor finns där. 

    Föreslår att du skaffar en egen uppfattning istället för att utesluta att du inte skulle passa in! Testa och gå dit!!

    / Nyfiken på klubblivet
  • Anonym (Fia)
    Sun 9 Apr 2023 17:54
    #47
    -1 +1

    Jag är emot den gränslösa inställning till sex som hela tanken på klubb avsedd för sex andas. Jag tycker inte klubbar vars syfte är just sex känns fräscht. Inte mycket fräschare än folk som träffas på kända toaletter och dylikt för att det finns en överenskommelse att där vill besökarna ha sex. Lite som hundar som går runt och sniffar på varann och sätter på varann i en hundgård. Spelar ingen roll om det gökas iförd neglige och sidenkalsonger. 

    Det är ju helt klart utanför normen och jag skulle nog helst se att det även fortsättningsvis inte anses ok I allmänhetens ögon. Sex är privat. 

  • Anonym (Nyfik­en) Trådstartaren
    Wed 12 Apr 2023 13:42
    #48

    Ni kvinnor som inte varit på sådan klubb men som skulle vilja pröva.
    Vad är det som får er att inte bara gå dit. 


    Dela med dig av dina tankar. Varför inte ta med en väninna?

  • Anonym (L)
    Wed 12 Apr 2023 13:45
    #49

    Jag svarade "jag är singel och har provat men inget för mig" för att jag testade när jag var singel. Vilket jag inte är idag. Jag var där med en kk (vi låtsades vara ett par). Jag tyckte det var lite stelt och märkligt och ville inte ha sex med någon när vi var där. Det var mestadels äldre personer och jag var runt 30 så det var inte för mig. Min kk fick ha sex om han ville men han hade inte det heller vad jag minns.

  • Anonym (Nyfik­en) Trådstartaren
    Wed 12 Apr 2023 13:47
    #50
    Anonym (L) skrev 2023-04-12 13:45:08 följande:

    Jag svarade "jag är singel och har provat men inget för mig" för att jag testade när jag var singel. Vilket jag inte är idag. Jag var där med en kk (vi låtsades vara ett par). Jag tyckte det var lite stelt och märkligt och ville inte ha sex med någon när vi var där. Det var mestadels äldre personer och jag var runt 30 så det var inte för mig. Min kk fick ha sex om han ville men han hade inte det heller vad jag minns.


    Hade det fungerat bättre om dom andra varit lite yngre?
Svar på tråden Kvinna, vill du pröva, har varit på Swingersklubb / Enkät