• Anonym (Ogillar snusket)

Vad göra med sexfixerad man?

Vad gör man med en enormt porrskadad och sexfixerad kille som tjatar om att han vill ha sex och snusk minst en gång om dagen? Hur får man bort denna ohälsosamma fixering vid sex, snusk och porr han har?

Jag själv behöver inte ha sex mer än gång i månaden. Blir lite äcklad av att ha det och vill det ska vara över så fort som möjligt när det väl sker. Jag klarar mig utmärkt lång tid utan sex. Skulle lätt kunna leva flera år utan att behöva snuska och sexa och ha mig. Förstår inte denna hets och sexfixering vid detta snusk som sex är och som många män har. Usch.

• Svar på tråden Vad göra med sexfixerad man?
  • Anonym (C)
    Anonym (S) skrev 2023-09-27 18:15:49 följande:

Ni verkar inte förstå hur det är att leva med någon porrskadad, sexfixerad, sexmissbrukare (?). Ganska snabbt försvinner charmen med sex till att bli precis som ts skriver; snusk, äckel. Det är svårt att se det fina i sex när man lever med någon som beter sig som ett djur.

Så sluta lev med honom. Problem solved.
  • RaYzLeR

Är man extremt porrskadad om man vill ha sex en gång om dagen? Det är snarare ts som är asexuell.

• Anonym (Sexfixerat)

Samhället är väldigt sexfixerat idag, och det är tydligen en majoritet av människor som vill ha det så. Tyvärr skadar det relationer där den ene vill ha mer sex och den andre mindre. Det är väl något vi får lära oss förhålla oss till.

• Anonym (S)
    Anonym (C) skrev 2023-09-27 18:30:55 följande:
    Så sluta lev med honom. Problem solved.
    Nu var det inte jag som sökte råd.
    Men skönt att ditt liv inte är mer avancerat än så! 👍 Ofta så på FL, gör slut bara, gnäll inte!! Det finns liksom inte att man kanske älskar personen? Man kanske har barn, hus, ekonomi etc tillsammans? Kanske inte så enkelt att bara dra så fort nåt inte passar. En del vill jobba på sin relation och ber om råd.
  • Anonym
    Anonym (Fejk) skrev 2023-09-27 14:33:48 följande:

Tror inte TS är en kvinna överhuvudtaget. Snarare en man som vill lufta sitt förakt och fördomar mot kvinnor.

Håller med 
  • FuckGoggleAskMe
    Anonym (Ogillar snusket) skrev 2023-09-27 13:45:37 följande:

Snusk = allt med sex, porr och sånt. Är inte det snuskigt så säg. Folk har kunnat levt i många generationer förr utan att ha hållit på och snuska sig i tid och otid.

Det skulle inte bli så många generationer om det inte alltid hade havts en massa sex. 
  • Mimosa86

vad Innebär snusk?

Att äska med sin partner regelbundet är väl inte äckligt?

Eller vill han binda upp dig i taket med en boll i munnen. Vad pratar vi om för nivå?

• Anonym (Lätt)
    Anonym (Ogillar snusket) skrev 2023-09-27 13:19:36 följande:

Vad gör man med en enormt porrskadad och sexfixerad kille som tjatar om att han vill ha sex och snusk minst en gång om dagen? Hur får man bort denna ohälsosamma fixering vid sex, snusk och porr han har?

Jag själv behöver inte ha sex mer än gång i månaden. Blir lite äcklad av att ha det och vill det ska vara över så fort som möjligt när det väl sker. Jag klarar mig utmärkt lång tid utan sex. Skulle lätt kunna leva flera år utan att behöva snuska och sexa och ha mig. Förstår inte denna hets och sexfixering vid detta snusk som sex är och som många män har. Usch.

Man suger av honom.
  • Anonym (Sexfixerat)
    Anonym (Jenny) skrev 2023-09-27 13:54:14 följande:
    'Snusk' känns som en väldigt väldigt gammaldags utgångspunkt för sex och erotik.

Lite som orden 'fjälla' eller 'tös' eller 'fruntimmer'.

Du kanske skulle börja med att se på dig själv, vad du bidrar till för att utveckla och förnya ert sex- och kärleksliv innan du gnäller?
    Det är ju just känslan av snusk som gör en kåt. Så varför skulle ordet vara ute?

• Anonym (Pellefjant)

Usch. Typiskt män, bara för att de har en liten snabel så kan de väl uppföra sig som folk! Tycker faktiskt att du ska träffa en kvinna istället. Kommer bli mer harmoniskt utan den ohälsosamma fixeringen vid sex, snusk och porr.
  • Anonym (Jenny)
    Anonym (Sexfixerat) skrev 2023-09-28 06:42:42 följande:
    Det är ju just känslan av snusk som gör en kåt. Så varför skulle ordet vara ute?
    Kul att du associerar positivt till ordet och att sammanhanget gör dig kåt.

'Snusk' för mig kan t ex vara mögel på osten, ofräsch toalett eller smutsiga kallingar på golvet.
  • KimLinnefeldt
    Anonym (Jenny) skrev 2023-09-28 10:07:04 följande:
    Kul att du associerar positivt till ordet och att sammanhanget gör dig kåt.

'Snusk' för mig kan t ex vara mögel på osten, ofräsch toalett eller smutsiga kallingar på golvet.
    För mig är det även förknippat med det halvt förbjudna, gränsöverskridande och spännande. "Dirty talk" är "snuskprat". Mysigt...
  • Liniss
    Anonym (Fejk) skrev 2023-09-27 14:33:48 följande:

Tror inte TS är en kvinna överhuvudtaget. Snarare en man som vill lufta sitt förakt och fördomar mot kvinnor.

Det finns kvinnor som resonerar på det här sättet.

För övrigt är det tråkigt att man direkt måste börja beskylla män. Sluta vädra ditt förakt mot män..
  • Anonym (Cliff)

Ha sex på dina villkor, det är det enda du behöver göra. Du behöver vara tydlig med det. Resten är faktiskt inte ditt problem. Avlägsna dig från det.
Svar på tråden Vad göra med sexfixerad man?