Anonym (Bigtits43) skrev 2023-11-05 21:20:07 följande:
Jo det är sant. Har dock ingen större följarskara på varken Tiktok eller Insta, inte mer än normalt. Hade tänkte till en början att posta bilder på brösten. Dom är väldigt stora och Milfiga om man säger så:) Och om det blir ett intresse kanske man kan gå över till mer porrigt. Min sambo har hur mkt bilder som helst på mig. 90% av dom är när jag suger av honom. Tycker i dagens läge det bör locka prenumeranter?!
Jag gör inte OF men jag hållit på med liknande (stripp , cam osv) .. och jag kan säga så här , jag känner en tjej som hade typ 5000 följare på instagram , sen tror jag hon blev avstängd och behövde göra en ny vilket är vanligt i den branchen och något du kanske kommer få uppleva om du börjar göra reklam för din OF på instagram.
Iallfall , hon har gigantiska bröst.. mina är stora (G-kupa ungefär) men hon har mycket större (silikon), blond , stora läppar, la ut bilder och filmer på avsugningar och sex med sin kille. Hon brukade klaga på att hon hade fått in 300 nånting på OF i månaden.
När du skriver ?locka prenumeranter? . Ingen kommer ju hitta dig bara sådär. Lättast är om du redan har massa följare på t.ex instagram som andra redan har skrivit. Du måste lägga väldigt mycket tid och energi på att göra reklam på olika sidor annars.. det finns hur många som helst som har såna bilder och filmer och hur många som helst med stora bröst. Det är liksom inte bara att lägga upp bilder på avsugningar och bröst och räkna med att pengarna ska strömma in.
Isåfall är det säkert bättre att sälja bilderna på andra sidor där man kan lägga upp annons men då får du räkna med att 90% minst kommer tjata om att träffas osv .. Har hört att det händer på OF också iförsej.