• Anonym (Bigtits43)

Erfarenheter av Onlyfans?

Hej! 

Vänder mig främst till kvinnor att svara här! 

Jag o sambon är väldigt mkt för att ta bilder på oss när vi har sex. Framförallt gillar han att ta kort när jag suger av honom. Har också ett driv att tjäna lite extrapengar då jag har väldigt stora bröst o tror jag kan utnyttja det tex på en sån sida som Onlyfans. Är det nån som har erfarenhet av detta eller liknande sidor? 

Tips mottags tacksamt och gärna inte massa tramsiga kommentarer. 

• Svar på tråden Erfarenheter av Onlyfans?
  • Anonym (Ego)

Du gör ju så klart som du vill men jag skulle avråda dig att sjunka ner i det träsket. Det finns andra sätt att tjäna extra på utan att du behöver göra avkall på din personliga integritet. En sådan här grej kan du inte återkalla och det kan förfölja dig hela livet...

• KimLinnefeldt

Till skillnad från hällristningar så kan nakenbilder på nätet finnas kvar i evigheters evighet, i miljonupplaga.

• Anonym (lol)
    Anonym (Ego) skrev 2023-11-02 20:20:31 följande:

Du gör ju så klart som du vill men jag skulle avråda dig att sjunka ner i det träsket. Det finns andra sätt att tjäna extra på utan att du behöver göra avkall på din personliga integritet. En sådan här grej kan du inte återkalla och det kan förfölja dig hela livet...

Som om kvinnor inte i alla tider sålt sina kroppar för pengar, makt och berömmelse.
  • Anonym (Bigtits43)

Andra sidor nån kan rekommendera? 

• Anonym (Hm)
    Anonym (Bigtits43) skrev 2023-11-05 18:59:46 följande:

Andra sidor nån kan rekommendera? 

Håller med
  • Anonym (Ej sökfunktion)

Det som är negativt med onlyfans är att det finns ingen sökfunktion! Medlemmar kan alltså inte söka på avsugning, bröst, naked osv. Det enda som går att söka efter är någons exakta nickname. I praktiken innebär det att du behöver antingen ha en ganska stor följarskara från början så att du kan skriva på din vanliga hemsida ?Jag har startat onlyfans, ni kan följa mig här!? Eller att du på andra sätt pumpar ut ditt nickname på diverse hemsidor för att folk ska hitta dig.

Som ny kreatör är det extremt svårt, eftersom ingen kan hitta dig. Inga hashtags eller något sådant alltså. 

Så om ni inte redan har många följare eller en bra plan för att få folk att hitta er onlyfans skulle jag rekommendera någon annan sida, även om jag inte vet någon annan bra tyvärr.

• Anonym (BigTits18)

Det är som flera säger här. Man måste exempelvis ha en stor Instagram eller ännu hellre TikTok för att kunna få ut sitt namn. 
    Jag är en 18-årig (snart 19) tjej som bor utomlands. Har aldrig varit särskilt intresserad av TikTok eller Instagram men för lite mindre än ett år sedan började jag med TikTok. Jag ser ganska bra ut om jag får säga det själv och har stora naturliga bröst. Gjorde lite bikinibilder och TikTokdans-filmer och la ut dessa, Efter första veckan hade jag 3000 följare. Nu har jag ca 80 000 och även ett OF-konto. (Nä kommer inte länka här) Bilderna och filmerna där är lite mer utmanande än TikTok men inte naket eller topless. Allt har gått oerhört fort och jag har nog totalt grusat alla möjligheter till att få ett vanligt jobb senare i livet men jag lever rätt bra på OF och försöker samtidigt gå klart skolan. Därefter kommer jag försöka tjäna så mycket pengar på OF som möjligt och spara så mycket som möjligt. Jag fattar ju att jag inte kommer kunna leva på detta i all evighet. Speciellt när jag inte gör naket eller helt topless. Jag kommer kanske undan med det ett tag till eftersom jag är ung. När det tar slut kommer det antagligen ta flera år innan bilderna "försvinner" och jag kan få ett normalt jobb. 

Tänk på att livet kan förändras totalt! Om ni känner att det är värt risken så kör på! 
    Du skriver att ni gillar att ta bilder när du suger din sambo. Om han har en rejäl kuk funkar det nog. Om inte så ta nån med stor eller kör solo.

• Anonym (Bigtits43)
    Anonym (BigTits18) skrev 2023-11-05 21:09:15 följande:

Det är som flera säger här. Man måste exempelvis ha en stor Instagram eller ännu hellre TikTok för att kunna få ut sitt namn. 
    Jag är en 18-årig (snart 19) tjej som bor utomlands. Har aldrig varit särskilt intresserad av TikTok eller Instagram men för lite mindre än ett år sedan började jag med TikTok. Jag ser ganska bra ut om jag får säga det själv och har stora naturliga bröst. Gjorde lite bikinibilder och TikTokdans-filmer och la ut dessa, Efter första veckan hade jag 3000 följare. Nu har jag ca 80 000 och även ett OF-konto. (Nä kommer inte länka här) Bilderna och filmerna där är lite mer utmanande än TikTok men inte naket eller topless. Allt har gått oerhört fort och jag har nog totalt grusat alla möjligheter till att få ett vanligt jobb senare i livet men jag lever rätt bra på OF och försöker samtidigt gå klart skolan. Därefter kommer jag försöka tjäna så mycket pengar på OF som möjligt och spara så mycket som möjligt. Jag fattar ju att jag inte kommer kunna leva på detta i all evighet. Speciellt när jag inte gör naket eller helt topless. Jag kommer kanske undan med det ett tag till eftersom jag är ung. När det tar slut kommer det antagligen ta flera år innan bilderna "försvinner" och jag kan få ett normalt jobb. 

Tänk på att livet kan förändras totalt! Om ni känner att det är värt risken så kör på! 
    Du skriver att ni gillar att ta bilder när du suger din sambo. Om han har en rejäl kuk funkar det nog. Om inte så ta nån med stor eller kör solo.

Jo det är sant. Har dock ingen större följarskara på varken Tiktok eller Insta, inte mer än normalt. Hade tänkte till en början att posta bilder på brösten. Dom är väldigt stora och Milfiga om man säger så:) Och om det blir ett intresse kanske man kan gå över till mer porrigt. Min sambo har hur mkt bilder som helst på mig. 90% av dom är när jag suger av honom. Tycker i dagens läge det bör locka prenumeranter?! 
  • Anonym (local)

jag vet ett par tjejer i min stad som finns där, de har snygga kroppar så det är nog ingen slump att de är med där

• Anonym (Ej sökfunktion)
    Anonym (Bigtits43) skrev 2023-11-05 21:20:07 följande:

Jo det är sant. Har dock ingen större följarskara på varken Tiktok eller Insta, inte mer än normalt. Hade tänkte till en början att posta bilder på brösten. Dom är väldigt stora och Milfiga om man säger så:) Och om det blir ett intresse kanske man kan gå över till mer porrigt. Min sambo har hur mkt bilder som helst på mig. 90% av dom är när jag suger av honom. Tycker i dagens läge det bör locka prenumeranter?! 
    Det skulle säkert locka, problemet är alltså att ingen kommer kunna hitta er.

Vill du lägga ut på din privata Instagram att du har onlyfans? Om inte så behöver du skapa en ny Instagram, gärna med exakt samma nickname som din onlyfans. Den instagrammen använder du med många #, många bilder, du försöker sprida ditt konto så mycket som möjligt. Tänk dock på att följa instagrams regler - man får tex inte lägga ut vad som helst och inte heller lägga in länkar till onlyfans utan du måste hitta vägar runt. Du kan också starta en TikTok med samma nickname och igen försöka sprida kontot så mycket som möjligt. Tänk på att TikTok har ännu hårdare regler, så där måste filmerna vara ännu mer rumsrena. Från din TikTok kan du länka till din Instagram, och därifrån kan du omdirigera folk till din OF. Du får inte länka öppet eller be folk öppet att följa dig, utan du får googla lite andra vägar att försöka få folk att hitta dig.
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Snyggkillen)

Finns det ingen chans för en kille att tjäna pengar?

Det finns ju hundratals vanliga tjejer som gör reklam för sin onlyfans genom Instagram, Facebook och Tiktok. Marknaden bland killar som betalar pengar måste vara oändlig.

Hur skulle en kille kunna få kvinnor att betala. Kanske om han provade kläder eller testade makeup?

• Anonym (Lisa)
    Anonym (Bigtits43) skrev 2023-11-05 21:20:07 följande:

Jag gör inte OF men jag hållit på med liknande (stripp , cam osv) .. och jag kan säga så här , jag känner en tjej som hade typ 5000 följare på instagram , sen tror jag hon blev avstängd och behövde göra en ny vilket är vanligt i den branchen och något du kanske kommer få uppleva om du börjar göra reklam för din OF på instagram. 

Iallfall , hon har gigantiska bröst.. mina är stora (G-kupa ungefär) men hon har mycket större (silikon), blond , stora läppar, la ut bilder och filmer på avsugningar och sex med sin kille. Hon brukade klaga på att hon hade fått in 300 nånting på OF i månaden.

När du skriver ?locka prenumeranter? . Ingen kommer ju hitta dig bara sådär. Lättast är om du redan har massa följare på t.ex instagram som andra redan har skrivit. Du måste lägga väldigt mycket tid och energi på att göra reklam på olika sidor annars.. det finns hur många som helst som har såna bilder och filmer och hur många som helst med stora bröst. Det är liksom inte bara att lägga upp bilder på avsugningar och bröst och räkna med att pengarna ska strömma in.
    Isåfall är det säkert bättre att sälja bilderna på andra sidor där man kan lägga upp annons men då får du räkna med att 90% minst kommer tjata om att träffas osv .. Har hört att det händer på OF också iförsej. 

Svar på tråden Erfarenheter av Onlyfans?