• Anonym (Ta)

Snuskgubbe

Min man har tagit några bilder på en kvinnas ben på bussen. Hon hade kort kjol och svarta strumpbyxor 
    Jag frågade honom varför och han svarade att det var för att hon gick konstigt.  Jag köper inte den förklaringen. 
    Någon som har åsikt om detta?

• Svar på tråden Snuskgubbe
  • Anonym (Claes)
    Anonym (Casanova) skrev 2023-12-06 10:39:17 följande:
    Att runka till ett forum när hela jävla internet är fullt av nakna damer verkar... konstigt. Aldrig hört talas om utanför familjelivs-tanternas fantasi.

De säger att de vet att det är så. Hur fan vet de det?
    Mycket bra fråga faktiskt.

Ett gäng ängsliga bittra tanter med vanföreställningar om hur saker och ting egentligen fungerar 
  • Aliona

Att titta på andra, tycka att andra är vackra eller attraktiva och så även när man är i ett förhållande anser jag vara naturligt och inget att bli upprörd över. 

Däremot är det sexuella trakasserier att fotografera andras kroppsdelar i smyg och utan medgivande. Jag hade haft stora problem med att vara tillsammans med en man som utsätter andra kvinnor för det. Även om hans förklaring varit trovärdig skulle jag inte tycka att det var ok. 

• Anonym (?)
    Anonym (Claes) skrev 2023-12-06 10:51:03 följande:
    Mycket bra fråga faktiskt.

Ett gäng ängsliga bittra tanter med vanföreställningar om hur saker och ting egentligen fungerar 
    Det jag reagerar på är att damen ifråga har strumpbyxor och kort kjol när det är minusgrader och det lär ju knappast synas att hon gått konstigt på ett foto. För min del låter det väldigt långsökt
    Men vad vet jag? Det kan ju finnas kvinns som gillar fastfrysna strumpbyxor och köld.
  • Anonym (Claes)
    Anonym (?) skrev 2023-12-06 11:01:30 följande:
    Det jag reagerar på är att damen ifråga har strumpbyxor och kort kjol när det är minusgrader och det lär ju knappast synas att hon gått konstigt på ett foto. För min del låter det väldigt långsökt
    Men vad vet jag? Det kan ju finnas kvinns som gillar fastfrysna strumpbyxor och köld.
    Tycker att du absolut ska göra en orosanmälan,
    så här får det ju rakt inte gå till 
  • Anonym (Kimchi)
    Anonym (Claes) skrev 2023-12-06 10:23:04 följande:
    Du VET att FL män 'runkar till allt' eller spekulerar du?

Känner du personligen någon FL man som 'runkar till allt', eller hur kan du vara så säker på det, menar du?

Jajamen det vet jag! Likaväl som jag vet att alla män på FL har sk FL-dasar. Välhängda som få. 

Du fattar ju inte att jag driver med dig.  Dock vet jag med säkerhet om ett 10 tal som gör det. I mitt förra liv var jag bekräftelsekåt och gick igång på männens superlativ över min kropp. Ja då. Har träffat ett par av dem irl också. Nu har jag vuxit upp. 

• Anonym (Claes)
    Anonym (Kimchi) skrev 2023-12-06 13:56:31 följande:

Jajamen det vet jag! Likaväl som jag vet att alla män på FL har sk FL-dasar. Välhängda som få. 

Du fattar ju inte att jag driver med dig.  Dock vet jag med säkerhet om ett 10 tal som gör det. I mitt förra liv var jag bekräftelsekåt och gick igång på männens superlativ över min kropp. Ja då. Har träffat ett par av dem irl också. Nu har jag vuxit upp. 

Härligt att höra - vilka sköna polare du hänger med
  • Anonym (?)
    Anonym (Claes) skrev 2023-12-06 11:13:29 följande:
    Tycker att du absolut ska göra en orosanmälan,
    så här får det ju rakt inte gå till 
    Haha du det gjorde jag direkt Tungan ute
  • Anonym (Sanna)

Är han helt reko i övrigt eller har han andra udda beteenden?

• Anonym (Ta)

Han kan vara flirtig mot andra när vi är på fest. Vad jag vet så har han aldrig varit otrogen men har svårt att tro på det 
    Han tog bilderna för ett tag sedan när det inte var så kallt. 
    Svårt att lita på vad han säger så fort man frågar om något som han gjort så blir han arg 

• Anonym (XXX)
    Anonym (Casanova) skrev 2023-12-06 10:39:17 följande:
    Att runka till ett forum när hela jävla internet är fullt av nakna damer verkar... konstigt. Aldrig hört talas om utanför familjelivs-tanternas fantasi.

De säger att de vet att det är så. Hur fan vet de det?
    Fast jag tror faktiskt, att vissa ensamma män utvecklar en slags ensidig relation till kvinnor här. För att de är de enda kvinnor som de har någon kontakt med överhuvudtaget (ja förutom mammor och systrar, då).
  • Anonym

Men är det ingen som tänker dra den enda rimliga slutsatsen?

Han är självklart anställd av John Cleese på The MInistry of Silly Walks!

• Anonym (istappar)

Ja, kort kjol och strumpbyxor i minusgrader känns farligt, kan ju bildas istappar i skrevet och de ska vara livsfarliga har jag hört.

• Anonym (Hype)
    Anonym (Claes) skrev 2023-12-04 19:53:55 följande:
    Han kanske bara gillade det han såg och ville bevara det
    Javisst. En snuskgubbe. Det är fan inte normalt att fota sexiga främlingar.
  • Anonym (Johoooooo)
    Anonym (Claes) skrev 2023-12-05 11:48:48 följande:
    Det är lite festligt ändå, det återkommande tjatet om 'runktråd' och 'runkmaterial' etc etc

Vad får er att tro att män över hela landet runkar till familjeliv eller en bild på ett par ben i strumpbyxor?

Seriöst??
    Fast det är ju precis vad de gör! Tomtarna i Helkroppstråden och andra trådar i sexforumet blir ju alldeles till sig av lite hud.
  • Anonym (istappar)
    Anonym (Johoooooo) skrev 2023-12-11 18:19:49 följande:
    Fast det är ju precis vad de gör! Tomtarna i Helkroppstråden och andra trådar i sexforumet blir ju alldeles till sig av lite hud.
    Och de bekräftelsekåta tanterna blir alldeles till sig av att tomtarna blir alldeles till sig av att de visar lite hud.

Tomtarna skulle ju förmodligen inte vara där och bli alldeles till sig om ingen var så bekräftelsekåt att hon bara måste visa lite hud för att anonyma kåta tomtar på nätet.

Det där är ju en karusell som drivs runt av sjuka människor av båda könen.
  • Anonym (Johoooooo)
    Anonym (istappar) skrev 2023-12-11 18:35:20 följande:
    Och de bekräftelsekåta tanterna blir alldeles till sig av att tomtarna blir alldeles till sig av att de visar lite hud.

Tomtarna skulle ju förmodligen inte vara där och bli alldeles till sig om ingen var så bekräftelsekåt att hon bara måste visa lite hud för att anonyma kåta tomtar på nätet.

Det där är ju en karusell som drivs runt av sjuka människor av båda könen.
    Både tomtarna och tanterna visar hud. Och ja, nog är det en karussell alltid. Menar bara att man inte för en sekund ska inbilla sig att folk INTE kåtar upp sig på FL.
Svar på tråden Snuskgubbe