• Anonym (Lova)

    Är olika fittor olika sköna?

    Vad innebär det egentligen när någon skriver ?hon är så skön att knulla??
    Är det så stor skillnad på att knulla olika fittor eller handlar det mer om hur hon är i sängen, om hon är aktiv, hur hon rör sig, var och hur hon rör dig o.s.v.?

    Om vi tänker två tjejer som gör exakt samma saker, är de ändå olika sköna att knulla då?

    Önskar svar från män. Kvinnor som fått höra att de är fantastiskt sköna eller tighta är ointressant i sammanhanget. 

  • Svar på tråden Är olika fittor olika sköna?
  • Anonym (elise)
    Anonym (Som om du skulle få nåt ens) skrev 2024-04-22 03:13:38 följande:
    Är du 16 år gammal? Bara en omogen tonåring skulle betrakta kvinnor i 40-årsåldern som "tanter".

    Jag pratade snarare om kvinnor dubbelt så gamla, 80+ typ. Fast egentligen var jag aldrig inne på pensionärer från första början utan talade om vanliga kvinnor i sexför ålder så att säga. Kvinnor som ännu inte tappat sina muskler. 
    Kvinnor börjar bli förslappade när de är över 40. Det är bara att kolla på alla hängbröst, gäddarmar, bulldogkinder, rynkiga handryggar. Hud och muskler blir bara slappare och slappare, det är väl inte så konstigt att det påverkar fittan med. Kvinnor över 40 och "sexför ålder" är väl att ta i. Det finns en naturlig anledning till att män i alla åldrar föredrar yngre kvinnor som är tightare, våtare och kåtare.
  • Anonym (gg)
    Anonym (elise) skrev 2024-04-22 18:17:19 följande:
    Kvinnor börjar bli förslappade när de är över 40. Det är bara att kolla på alla hängbröst, gäddarmar, bulldogkinder, rynkiga handryggar. Hud och muskler blir bara slappare och slappare, det är väl inte så konstigt att det påverkar fittan med. Kvinnor över 40 och "sexför ålder" är väl att ta i. Det finns en naturlig anledning till att män i alla åldrar föredrar yngre kvinnor som är tightare, våtare och kåtare.
    Vad elaka ni är i tråden många av er.

    Min fitta är likadan som när jag var 17-21, skulle säga att den förändrades lite av barnafödande då. Men i jämförelse med hur kåt jag var då så är jag betydligt mer kåt nu över 40. Jag kommer lättare, har inte lika många komplex, det jag inte gillar har jag numera råd att fixa, vilket är nice.

    Med den personen jag flörtar lite med nu kan jag ibland bli blöt bara av att tänka på honom. Eller när vi har personalmöte (han är en kollega) så kan jag bli blöt bara av att se hur han tittar på mig. Jag var iof ganska kåt som ung med, men inte på det här sättet. Tror säkert det är likadant för många kvinnor i min ålder.

    Jag ser ju väldigt bra ut för min ålder, han ser mer ut som sin ålder, men jag upplever att det spelar mindre och mindre roll ju äldre jag själv blir. Jag vet att han vill ha mig också, om han också vill ha yngre spelar mig ingen roll faktiskt, jag vet vilka fördelar jag har.
  • Anonym (elise)
    Anonym (gg) skrev 2024-04-22 20:18:54 följande:
    Vad elaka ni är i tråden många av er.

    Min fitta är likadan som när jag var 17-21, skulle säga att den förändrades lite av barnafödande då. Men i jämförelse med hur kåt jag var då så är jag betydligt mer kåt nu över 40. Jag kommer lättare, har inte lika många komplex, det jag inte gillar har jag numera råd att fixa, vilket är nice.

    Med den personen jag flörtar lite med nu kan jag ibland bli blöt bara av att tänka på honom. Eller när vi har personalmöte (han är en kollega) så kan jag bli blöt bara av att se hur han tittar på mig. Jag var iof ganska kåt som ung med, men inte på det här sättet. Tror säkert det är likadant för många kvinnor i min ålder.

    Jag ser ju väldigt bra ut för min ålder, han ser mer ut som sin ålder, men jag upplever att det spelar mindre och mindre roll ju äldre jag själv blir. Jag vet att han vill ha mig också, om han också vill ha yngre spelar mig ingen roll faktiskt, jag vet vilka fördelar jag har.
    Inget elakt, det är väl självklart att om allt annat förfaller efter en viss ålder så gör fittan det med. Väldigt många som tror sig se bra ut för sin ålder, undrar om omgivningen verkligen ärligt skulle hålla med. Håller med om att det är nice att du kan fixa det du inte gillar, men oavsett hur mycket du fixar det så är du inte 28 längre. Finns många studier som visar att männen oavsett ålder generellt föredrar kvinnor kring 22-28. De flesta männen över sisådär 35-40 har svårt att attrahera kvinnor i den åldern, så de tar vad de kan få istället. Men om de männen själva får välja, så.
  • Anonym (Katten)
    Anonym (elise) skrev 2024-04-22 21:47:59 följande:
    Inget elakt, det är väl självklart att om allt annat förfaller efter en viss ålder så gör fittan det med. Väldigt många som tror sig se bra ut för sin ålder, undrar om omgivningen verkligen ärligt skulle hålla med. Håller med om att det är nice att du kan fixa det du inte gillar, men oavsett hur mycket du fixar det så är du inte 28 längre. Finns många studier som visar att männen oavsett ålder generellt föredrar kvinnor kring 22-28. De flesta männen över sisådär 35-40 har svårt att attrahera kvinnor i den åldern, så de tar vad de kan få istället. Men om de männen själva får välja, så.

    Vad ytligt! De flesta kanske tycker unga människor ser, ja yngre ut men det betyder inte att man för den sakens skull skulle vilja ingå en relation med någon man kanske inte har så mycket gemensamt med. 
    Sen är en riktig skönhet ofta det långt upp i åldern och kommer alltid få uppmärksamhet, både av yngre och äldre män. Du glömmer dessutom nämna de unga män som jagar äldre kvinnor, de är ju hur många som helst. Lider verkligen ingen nöd på äldre kvinnor idag, man ser efter sig på ett annat sätt än förr. 

  • Anonym (Sankac)

    Man 44 år här... Um bra fråga du hade, minns faktiskt inte hur de var längre faktiskt.

  • Anonym (gg)
    Anonym (elise) skrev 2024-04-22 21:47:59 följande:
    Inget elakt, det är väl självklart att om allt annat förfaller efter en viss ålder så gör fittan det med. Väldigt många som tror sig se bra ut för sin ålder, undrar om omgivningen verkligen ärligt skulle hålla med. Håller med om att det är nice att du kan fixa det du inte gillar, men oavsett hur mycket du fixar det så är du inte 28 längre. Finns många studier som visar att männen oavsett ålder generellt föredrar kvinnor kring 22-28. De flesta männen över sisådär 35-40 har svårt att attrahera kvinnor i den åldern, så de tar vad de kan få istället. Men om de männen själva får välja, så.
    Men han har stora valmöjligheter och är ganska populär hos kvinnor 23-65, så din teori stämmer inte för alla. Det är nog så att olika män gillar olika saker. Vi har faktiskt pratat om det där med yngre, han tycker det känns konstigt om han skulle vara med någon som är lika gammal som hans döttrar är. De är 22 och 25. Vi fick båda barn väldigt unga.

    Och jag har inget problem med att bli äldre, jag ser fortfarande bra ut, även enligt omgivningen.

    Saker jag inte gillar som jag fixat, då syftar jag tex på sådant jag ådragit mig pga graviditet. Det är just graviditet som påverkar fittor ibland (och vaginal födsel), inte ålder, då ska vi upp till åttioårsåldern och nosa, inte runt fyrtio. 

    Män förfaller också då antar jag? Ändrar kuken form?(utöver pungen, för det vet jag redan)
  • Anonym (elise)
    Anonym (Katten) skrev 2024-04-22 21:57:35 följande:

    Vad ytligt! De flesta kanske tycker unga människor ser, ja yngre ut men det betyder inte att man för den sakens skull skulle vilja ingå en relation med någon man kanske inte har så mycket gemensamt med. 
    Sen är en riktig skönhet ofta det långt upp i åldern och kommer alltid få uppmärksamhet, både av yngre och äldre män. Du glömmer dessutom nämna de unga män som jagar äldre kvinnor, de är ju hur många som helst. Lider verkligen ingen nöd på äldre kvinnor idag, man ser efter sig på ett annat sätt än förr. 


    Nähe? Jaha? Du vet kanske något som forskningen helt har missat? Riktiga skönheter finns det vad jag vet ingen forskning på, kanske för att urvalet är för litet. Unga män som jagar äldre kvinnor gör det bara för en sak och upp till en viss ålder. Dessutom är de lika vanliga som yngre kvinnor som jagar äldre män, det vill säga inte så vanliga som de äldre skulle önska. Kul att frågan engagerar, finns mycket känslor inblandade märker jag.
  • Anonym (elise)
    Anonym (gg) skrev 2024-04-22 23:30:16 följande:
    Men han har stora valmöjligheter och är ganska populär hos kvinnor 23-65, så din teori stämmer inte för alla. Det är nog så att olika män gillar olika saker. Vi har faktiskt pratat om det där med yngre, han tycker det känns konstigt om han skulle vara med någon som är lika gammal som hans döttrar är. De är 22 och 25. Vi fick båda barn väldigt unga.

    Och jag har inget problem med att bli äldre, jag ser fortfarande bra ut, även enligt omgivningen.

    Saker jag inte gillar som jag fixat, då syftar jag tex på sådant jag ådragit mig pga graviditet. Det är just graviditet som påverkar fittor ibland (och vaginal födsel), inte ålder, då ska vi upp till åttioårsåldern och nosa, inte runt fyrtio. 

    Män förfaller också då antar jag? Ändrar kuken form?(utöver pungen, för det vet jag redan)
    Kanske han gör, kanske han har. Det är väl fint att han väljer en relation med välbevarade du istället för en ung och spänstig 25 åring. Synd att inte all forskning om kvinnors attraktionskraft baseras på honom, det skulle se helt annorlunda ut än vad den gör.

    Kul teori, allt annat kroppsligt förfaller hos kvinnor från fyrtio, men fittan är exakt densamma fram till 80 årsåldern?

    Trevligt att ämnet kvinnors fittor engagerar så mycket att du måste dra till med ett känslomässigt "men männen då?!"
  • Anonym (gg)
    Anonym (elise) skrev 2024-04-23 07:02:30 följande:
    Kanske han gör, kanske han har. Det är väl fint att han väljer en relation med välbevarade du istället för en ung och spänstig 25 åring. Synd att inte all forskning om kvinnors attraktionskraft baseras på honom, det skulle se helt annorlunda ut än vad den gör.

    Kul teori, allt annat kroppsligt förfaller hos kvinnor från fyrtio, men fittan är exakt densamma fram till 80 årsåldern?

    Trevligt att ämnet kvinnors fittor engagerar så mycket att du måste dra till med ett känslomässigt "men männen då?!"
    Nej jag är jätteintresserad, blir kuken mindre med ålder? Slappare kanske? För män blir ju äldre precis son kvinnor. Har faktiskt bara haft sex med en 40 plus, den kändes normal, men han kanske var en av dessa välbevarade?

    Jag tror det är vanligare än du tror att se personer i sina barns ålder som barn eller för unga. Det är nog snarare norm än undantag.
  • Viket
    Anonym (Lina) skrev 2024-04-22 13:36:28 följande:
    Du pratar såhär för att du är trång. Hade du varit slapp hade du aldrig ens skrivit sphär 

     


    Är perfekt för henne, hon har bara haft små så behöver de inte ha större.
    De tjejer som har haft stor har problem då de vill hitta storlek som inte känns liten och utbudet är väl inte så stort då medel i Sverige är ?

    Jag har medel och inte stött på nån slappis än, gör jag det så blir det att gå vidare i livet och hitta nån bra tjej
    som inte har knullat mycket 

  • Anonym (Knut)
    Anonym (elise) skrev 2024-04-22 18:17:19 följande:
    Kvinnor börjar bli förslappade när de är över 40. Det är bara att kolla på alla hängbröst, gäddarmar, bulldogkinder, rynkiga handryggar. Hud och muskler blir bara slappare och slappare, det är väl inte så konstigt att det påverkar fittan med. Kvinnor över 40 och "sexför ålder" är väl att ta i. Det finns en naturlig anledning till att män i alla åldrar föredrar yngre kvinnor som är tightare, våtare och kåtare.
    Sån oroligt tråkig och nedvärderande syn på kvinnors åldrande. Här är essensen av hur kvinnor objektifieras och döms utifrån utseende.

    Sluta kalla det förfall av kroppen, det är en förändring och inget man ska behöva skämmas över, det är naturligt. Men män som konsumerar för mycket porr har svårt att se förbi dessa små detaljer. Ni är matade av ett ideal som få kan uppnå och hålla kvar. Hormoner styr och ställer en massa med kvinnans kropp genom livet, istället för att skambelägga det så beundra vad kvinnors kroppar faktiskt kan göra och åstadkomma.

    Sen är det skillnad på hur huden förändras, hur fettdepåerna omfördelas och påverkas av hormonernas skiftningar mot hur musklerna i slidan fungerar. Är man aktiv sexuellt så märks det oftast inte någon skillnad och man kan mycket väl vara tajtare efter 40 och 50 än tidigare i livet då slidmusklerna är mer aktiva från sex och kåthet.  
  • Anonym (gg)
    Anonym (Knut) skrev 2024-04-23 12:11:37 följande:
    Anonym (elise) skrev 2024-04-22 18:17:19 följande:Sån oroligt tråkig och nedvärderande syn på kvinnors åldrande. Här är essensen av hur kvinnor objektifieras och döms utifrån utseende.

    Sluta kalla det förfall av kroppen, det är en förändring och inget man ska behöva skämmas över, det är naturligt. Men män som konsumerar för mycket porr har svårt att se förbi dessa små detaljer. Ni är matade av ett ideal som få kan uppnå och hålla kvar. Hormoner styr och ställer en massa med kvinnans kropp genom livet, istället för att skambelägga det så beundra vad kvinnors kroppar faktiskt kan göra och åstadkomma.

    Sen är det skillnad på hur huden förändras, hur fettdepåerna omfördelas och påverkas av hormonernas skiftningar mot hur musklerna i slidan fungerar. Är man aktiv sexuellt så märks det oftast inte någon skillnad och man kan mycket väl vara tajtare efter 40 och 50 än tidigare i livet då slidmusklerna är mer aktiva från sex och kåthet.  
    Håller med om det sista, men i viss mån gäller det kroppen i övrigt med, hålla sig aktiv är alltid bra. Jag tränar mycket, så länge det kommer vara möjligt. Mina föräldrar tränar också, min pappa på ett ganska extremt sätt, springer maraton, cyklar genom länder i Sydostasien etc, det har hållit honom ungdomlig. 
  • Anonym (Som om du skulle få nåt ens)
    Anonym (elise) skrev 2024-04-22 18:17:19 följande:
    Kvinnor börjar bli förslappade när de är över 40. Det är bara att kolla på alla hängbröst, gäddarmar, bulldogkinder, rynkiga handryggar. Hud och muskler blir bara slappare och slappare, det är väl inte så konstigt att det påverkar fittan med. Kvinnor över 40 och "sexför ålder" är väl att ta i. Det finns en naturlig anledning till att män i alla åldrar föredrar yngre kvinnor som är tightare, våtare och kåtare.
    Sicket typiskt inceltrams du kommer med här. Kvinnor blir inte förslappade vid 40 om de tagit hand om sig själva.

    Möjligen att vissa kan få lite mer hängiga bröst efter amning men detta är ju naturligt, lite som när ni män tappar håret och desperat ska göra massa gräsliga combovers av de få hårstrån som sitter kvar på er annars helt glatta hjässa. Samma med ölfet gubbmage som många tyvärr vägrar göra nåt åt.

    Och kvinnans underliv (sluta äckla dig med vulgära könsord) blir inte nödvändigtvis slappt efter barnafödande om hon väljer att träna musklerna därnere.

    Nej, det är inte att "ta i" då de flesta kvinnor är sexuellt aktiva även efter 40. 

    Om män verkligen hade föredragit yngre kvinnor för relationer så hade de kunnat åka till valfritt fattigt land och hämta hem en ung tjej att utnyttja. Något en övervägande majoritet av männen inte gör då de flesta av dem verkar trivas bäst med de kvinnor som befinner sig i samma ålder som de själva.

    Asociala kufar som inte kan få en kvinna på hemmaplan tillhör undantaget.
  • Anonym (Som om du skulle få nåt ens)
    Anonym (Anonym2) skrev 2024-04-22 08:14:31 följande:
    Hade du varit så elastisk som du säger hade kanske inte prinskorvarna varit ett problem. Du kanske ska lyssna på dom män som säger att det är stor skillnad, men tufft att inse att du har en snapp fi... Förlåt menar hallongrotta🤗

    Låter ju fullkomligt naivt att inte inse att både kvinnor och män är olika där nere.
    Snarare du som ska sluta projicera dina egna tillkortakommanden på mig och andra kvinnor härinne. Problemet ligger i era små daggmaskar, inte hos kvinnornas underliv. Är så uppenbart varför incels startar såna här trådar.
  • Anonym (Sankac)

    Familjeliv.se i ett nötskal.
    Så fort någon undrar om något så blir det automatiskt incels fel. 🤔
    Varför kan inte alla kalla könen för vad dom är istället för att kalla dom knäppa saker som typ "daggmask"  etc.. varför kan man inte bara hålla en saklig dialog med fakta istället.

  • Anonym (Anonym2)
    Anonym (Som om du skulle få nåt ens) skrev 2024-04-24 02:24:25 följande:
    Snarare du som ska sluta projicera dina egna tillkortakommanden på mig och andra kvinnor härinne. Problemet ligger i era små daggmaskar, inte hos kvinnornas underliv. Är så uppenbart varför incels startar såna här trådar.
    Du låter lite arg och upprörd tänk på hjärtat🤗
    Blir lite nyfiken nu vilka tillkortakommanden jag försöker projisera på dig och andra kvinnor?

    Det jag vände mig mot är det du skriver om att det inte finns några fittor som är mer slappa än andra. Hör du inte hur dumt och okunnigt det låter? Gissar att daggmaskar här är en metafor för kuk? Och ditt påstående är ju lika dumt som om jag skulle säga att det inte finns några små kukar utan bara slappa fittor. 

    Och dom flesta vuxna tycker att kuk och fitta är ett vedertaget ord.

    Tänk på hjärtat nu och gör lite knipövningar.
Svar på tråden Är olika fittor olika sköna?