• Anonym (Nr1)

Varför är ni kvinnor så ytliga?

Jag upplever många kvinnor som ytliga, och drar vita lögner. Varför?

• Svar på tråden Varför är ni kvinnor så ytliga?
  • Anonym (A)
    Trent skrev 2024-02-11 21:19:04 följande:
    Vilka kränkande kommentarer menar du egentligen? Att du inte verkar vara smart? Kom igen! Läs dina inlägg i denna tråd och säg sen att du inte håller med mig. Jag utmanar dig. 
    +1
  • Cooffe32
    Trent skrev 2024-02-11 21:19:04 följande:
    Vilka kränkande kommentarer menar du egentligen? Att du inte verkar vara smart? Kom igen! Läs dina inlägg i denna tråd och säg sen att du inte håller med mig. Jag utmanar dig. 
    Läs igenom vad du själv skrivit:). Ingen idé att samtala med personer som håller på kränkningar:). 
    Har redan sagt vad som behöver sägas:)
  • Cooffe32
    Anonym (A) skrev 2024-02-11 21:22:08 följande:
    👍
    --------?-----------------------------
    Eftersom du själv verka veta allt redan är det väl ingen idé att ens svarar på frågorna.. Du verkar ju veta allt om mig också haha. Tydligen har jag ingen Universitet utbildning enligt dig. Vilket du kan bevisa genom du själv spekulerar mot en individ du ej känner till...

Du verkar ju vara en expert på detta område redan. Jag har redan läst tillräckligt mycket om det jag sagt samt har erfarenheten och är säker på min sak. Har svarat tillräckligt redan. 
    Jag låter istället framtiden tala och så får vi se vem som har rätt helt enkelt. 

Ha det 
  • Anonym (Doh)
    Cooffe32 skrev 2024-02-11 21:25:00 följande:
    Läs igenom vad du själv skrivit:). Ingen idé att samtala med personer som håller på kränkningar:). 
    Vad är kränkande? Är du en sådan som drar kränkthetskortet och urvattnar begreppet kränkt? påstår man att studier bevisar x, så blir man inte kränkt för att man tvingas visa referenserna. blev du kränkt för att du behövde källhänvisa på dina akademiska studier med? eller du kanske inte är akademisk utbildad? Utan en volontär i livets hårda skola? :)

men din taktik talar sitt tydliga spår, hade du haft belägg för dina påståenden hade du gladeligen skyltat med dom i ansiktet på oss, men nej, de lyser med sin frånvaro, mycket märkligt :)
  • Cooffe32
    Anonym (Doh) skrev 2024-02-11 22:18:24 följande:
    Vad är kränkande? Är du en sådan som drar kränkthetskortet och urvattnar begreppet kränkt? påstår man att studier bevisar x, så blir man inte kränkt för att man tvingas visa referenserna. blev du kränkt för att du behövde källhänvisa på dina akademiska studier med? eller du kanske inte är akademisk utbildad? Utan en volontär i livets hårda skola? :)

men din taktik talar sitt tydliga spår, hade du haft belägg för dina påståenden hade du gladeligen skyltat med dom i ansiktet på oss, men nej, de lyser med sin frånvaro, mycket märkligt :)

?-------------------?---------------------------

Har redan sagt det som behöver sägas(att kvinnor har makten vid dejting) Behöver inte skylta med källor eller liknande heller till sådana som kränker en person med påståenden, när man inte känner till personen. Behövs heller inte för den delen visa referenser eller liknande. Vill man ta redan på fakta, så är det upp till en själv enligt mig. Förstår att detta verkar sticka i ögonen :). 
  • Anonym (Doh)
    Cooffe32 skrev 2024-02-11 22:36:38 följande:
    Så vi har en trollkarl i tråden? Du har fortfarande inte besvarat vilken makt kvinnan har? om flera män skriver till en kvinna, och hon svarar på en. Är det den makten du talar om? Varför förklarar du inte för de lågbegåvade männen ?utan makt? att sluta spamma enskilda kvinnor? Enkel lösning, eller hur?

vem tvingar männen att flockas kring dessa enskilda kvinnor? Så hon kan välja den bäst lämpade? 🤷🏼?♀️ dessa män kanske skulle må bättre av att skaffa en hobby, läsa en bok, träna på att bli lyckliga utan en kvinna osv.
  • Trent
    Cooffe32 skrev 2024-02-11 21:25:00 följande:
    Då noterar jag att det du behövde säga är att det inte finns något belägg för att kvinnor har makten vid dejtning förutom dina personliga anekdoter som vi båda (förmodar jag) är överens om är värda noll och intet.

Du behöver inte rätta mig för jag har inte fel. 
  • Cooffe32
    Trent skrev 2024-02-11 23:17:43 följande:
    Då noterar jag att det du behövde säga är att det inte finns något belägg för att kvinnor har makten vid dejtning förutom dina personliga anekdoter som vi båda (förmodar jag) är överens om är värda noll och intet.

Du behöver inte rätta mig för jag har inte fel. 
    Enligt dig är dem värda noll och intet.
    Men dem allra flesta kvinnor har makten vid dejting. Så enkelt är det. Vad du tror är upp till dig
  • Trent
    Cooffe32 skrev 2024-02-11 23:46:59 följande:
    Men dem allra flesta kvinnor har makten vid dejting. Så enkelt är det. Vad du tror är upp till dig
    Du har hakat upp dig. Prova att starta om.
  • Anonym (Mini)
    Va? Så lite logik att bara det är förvirrande i sig :) 
  • Anonym (Doh)
    Så du erkänner att dina studier är baserade på hur ditt eget utfall på dejtingmarknaden blivit? 😂😂😂
  • Anonym (Instämmer)
    Anonym (Doh) skrev 2024-02-12 08:24:01 följande:
    Så du erkänner att dina studier är baserade på hur ditt eget utfall på dejtingmarknaden blivit? 😂😂😂
    Det är så det är om man som man inte står upp sig själv och ser sitt eget värde. Tänk lite nu
  • Anonym (Doh)
    Anonym (Instämmer) skrev 2024-02-12 12:27:49 följande:
    Det är så det är om man som man inte står upp sig själv och ser sitt eget värde. Tänk lite nu
    vem har hindrat dig att stå upp för dig själv och ditt värde? Vem har försökt begränsa din självbestämmanderätt över ditt liv?
Svar på tråden Varför är ni kvinnor så ytliga?