• Anonym (Korvbärare)

    Ni som tänder på manligt kön

    Har du behövt kåta upp korvbäraren och jobbat för att få den hård eller har den alltid varit hård när du behövt den?

    Frågan kom upp i en diskussion med en kvinnlig bekant som snart fyller 40. Själv har jag manligt kön och har långt ifrån alltid varit hård i alla lägen det funnits hål tillgängliga, Hon hävdar att hon aldrig behövt kåta upp en man, dom har alltid varit kåta/hårda. Mycket intressant tänker jag, det sätter saker i nytt perspektiv.

  • Svar på tråden Ni som tänder på manligt kön
  • Grönvarg
    Anonym (Kvinna, 47) skrev 2024-03-14 19:59:36 följande:
    Klart att jag har. 😛 
    Min 25åriga älskare säger att den är fantastisk på alla vis.
    Nu blir man nyfiken. Så fin kan den väl inte va vid 47? ;)
  • Anonym (Kvinna, 47)
    Grönvarg skrev 2024-03-14 20:04:04 följande:
    Nu blir man nyfiken. Så fin kan den väl inte va vid 47? ;)
    Jodå, varför inte? Jag har ju inte förfallit helt bara för att jag är 47. Klart att jag inte ser ut som jag gjorde när jag var 22 men eftersom jag är nöjd med min kropp blir man ju snygg 
  • Grönvarg
    Anonym (Kvinna, 47) skrev 2024-03-14 20:26:31 följande:
    Jodå, varför inte? Jag har ju inte förfallit helt bara för att jag är 47. Klart att jag inte ser ut som jag gjorde när jag var 22 men eftersom jag är nöjd med min kropp blir man ju snygg 
    Jaha, du ser alltså inte ut som 22! Men du är fortfarande lika cool? ;) 
  • Anonym (ABC)
    Anonym (Kvinna, 47) skrev 2024-03-14 20:26:31 följande:
    Jodå, varför inte? Jag har ju inte förfallit helt bara för att jag är 47. Klart att jag inte ser ut som jag gjorde när jag var 22 men eftersom jag är nöjd med min kropp blir man ju snygg 
    Självklart
  • Anonym (Kvinna, 47)
    Grönvarg skrev 2024-03-14 20:30:06 följande:
    Jaha, du ser alltså inte ut som 22! Men du är fortfarande lika cool? ;) 
    Självklart ser man inte ut som typ 22 när man börjar närma sig 50. 

    Som 22åring var jag ganska tyst och tillbakadragen och hade svårt för att ta plats och följa mina drömmar och viljor.
    Efter 35 fattade jag att även jag får ta plats och göra vad jag känner att vill och behöver. Med tanke på ökat självförtroende är jag därför snyggare och bra mycket mer framgångsrik idag. Jag mår bra rent fysiskt och har fler män runt mig än vad jag hinner med. Och det var inga problem att "få" min unga älskare. Det var han som kämpade för mig och med tanke på att han är rysligt snygg så fick det ju bli så. Och ja, han älskar min rumpa och det visar han tydligt. 
  • Anonym (Kvinna, 47)
    Anonym (ABC) skrev 2024-03-14 20:31:15 följande:
    Självklart
    Vad är självklart? Att man inte förfallit, att man inte ser ut som en 22åring vid 47 eller att man blir snygg när man är nöjd med sig själv? 
  • Grönvarg
    Anonym (Kvinna, 47) skrev 2024-03-14 20:53:58 följande:
    Självklart ser man inte ut som typ 22 när man börjar närma sig 50. 

    Som 22åring var jag ganska tyst och tillbakadragen och hade svårt för att ta plats och följa mina drömmar och viljor.
    Efter 35 fattade jag att även jag får ta plats och göra vad jag känner att vill och behöver. Med tanke på ökat självförtroende är jag därför snyggare och bra mycket mer framgångsrik idag. Jag mår bra rent fysiskt och har fler män runt mig än vad jag hinner med. Och det var inga problem att "få" min unga älskare. Det var han som kämpade för mig och med tanke på att han är rysligt snygg så fick det ju bli så. Och ja, han älskar min rumpa och det visar han tydligt. 
    Åhfasen.. Bra gjort! Hade det inte stått där uppe att du var 47... så hade jag nästan trott på 22 ;)
  • Anonym (ABC)
    Anonym (Kvinna, 47) skrev 2024-03-14 20:56:17 följande:
    Vad är självklart? Att man inte förfallit, att man inte ser ut som en 22åring vid 47 eller att man blir snygg när man är nöjd med sig själv? 
    Att man ser bra ut vid 47 års ålder. Menade något positivt
  • Anonym (Kvinna, 47)
    Grönvarg skrev 2024-03-14 21:06:16 följande:
    Åhfasen.. Bra gjort! Hade det inte stått där uppe att du var 47... så hade jag nästan trott på 22 ;)
    Du har ju inte sett mig! 
  • Anonym (Kvinna, 47)
    Anonym (ABC) skrev 2024-03-14 21:08:32 följande:
    Att man ser bra ut vid 47 års ålder. Menade något positivt
    Ja, visst är det härligt! 😄
  • Grönvarg
    Anonym (Kvinna, 47) skrev 2024-03-14 21:11:36 följande:
    Du har ju inte sett mig! 
    Johodå. I can smell you! ;) 
  • Grönvarg
    Grönvarg skrev 2024-03-14 21:12:47 följande:
    Johodå. I can smell you! ;) 
    Vacker som få!
  • Anonym (Kvinna, 47)
    Grönvarg skrev 2024-03-14 21:12:47 följande:
    Johodå. I can smell you! ;) 
    Det är tur att du inte kan lukta på mig just nu. Har svettats som f*n på jobbet idag så ska hoppa in i duschen nu. 
    Grönvarg skrev 2024-03-14 21:13:46 följande:
    Vacker som få!
    Du är rolig du. Då kan du ju gissa lite hur jag kan tänkas se ut; hårfärg, längd, vikt och så vidare.
  • Grönvarg
    Anonym (Kvinna, 47) skrev 2024-03-14 21:18:16 följande:
    Det är tur att du inte kan lukta på mig just nu. Har svettats som f*n på jobbet idag så ska hoppa in i duschen nu. 
    Grönvarg skrev 2024-03-14 21:13:46 följande:
    Vacker som få!
    Bäst då ju! 

    Du är 165 lång och blond.
    Och vill ha sällskap in i dushcen ;) 
  • Anonym (Kvinna, 47)
    Grönvarg skrev 2024-03-14 21:24:40 följande:
    Bäst då ju! 

    Du är 165 lång och blond.
    Och vill ha sällskap in i dushcen ;) 
    164 lång och rödbrunt (naturligt, ej färgat) hår. 68 kilo tung och tycker själv att kilorna sitter där de ska. Det vill säga på bröst och rumpa. 👌

    Hade gärna haft sällskap i duschen men fanns ingen som anmälde sig frivillig 😊 
  • Grönvarg
    Anonym (Kvinna, 47) skrev 2024-03-14 21:54:32 följande:
    164 lång och rödbrunt (naturligt, ej färgat) hår. 68 kilo tung och tycker själv att kilorna sitter där de ska. Det vill säga på bröst och rumpa. 👌

    Hade gärna haft sällskap i duschen men fanns ingen som anmälde sig frivillig 😊 
    Jodå! Men du var så liten och aerodynamisk att du sprang in och duschade för fort. Så går det när man har dig och råkar titta bort i en sekund ;)
  • Grönvarg
    Anonym (Kvinna, 47) skrev 2024-03-14 21:54:32 följande:
    164 lång och rödbrunt (naturligt, ej färgat) hår. 68 kilo tung och tycker själv att kilorna sitter där de ska. Det vill säga på bröst och rumpa. 👌

    Hade gärna haft sällskap i duschen men fanns ingen som anmälde sig frivillig 😊 
    Du kan skriva till mig i pm istället, så kan jag följa med dig in och duscha nästa gång ;) 
  • Anonym (Kvinna, 47)
    Grönvarg skrev 2024-03-14 22:02:10 följande:
    Du kan skriva till mig i pm istället, så kan jag följa med dig in och duscha nästa gång ;) 
    Tyvärr, då försvinner ju min anonymitet. Tänk om vi är kolleger. Eller grannar. Eller nåt annat. 

    Att jag har en 25årig älskare bör inte komma fram någonstans, det är lite hemligt med vårt förhållande. 🤫
  • Grönvarg
    Anonym (Kvinna, 47) skrev 2024-03-14 22:11:02 följande:
    Tyvärr, då försvinner ju min anonymitet. Tänk om vi är kolleger. Eller grannar. Eller nåt annat. 

    Att jag har en 25årig älskare bör inte komma fram någonstans, det är lite hemligt med vårt förhållande. 🤫
    Det är lugnt, ska inte berätta att du har stått och duschat med mig hela dagen innan du åker och träffar honom. ;) 🤫
Svar på tråden Ni som tänder på manligt kön