• Anonym (Frökenproblem)

    Han har inte skrivit på 4 dagar, vad ska jag göra?

    Sågs i lördags, kysstes hejdå och han sa att vi "hörs och ses". Han brukar alltid hålla det han sagt men har ännu inte skrivit och nu skrev jag för en halvtimme sen och hoppas han svarar idag. Vi har setts åtta ggr och han har tagit de flesta av initiativen till att ses och skriva(jag har dock absolut inte varit passiv). Han har aldrig gått mer än 2 dagar utan att höra av sign och han är inaktiv på dejtingsajten vi möttes. 

    Har nån här varit med om liknande som slutat bra? Tycker så mycket om denna man :(  jag är 30 och han 37.

  • Svar på tråden Han har inte skrivit på 4 dagar, vad ska jag göra?
  • Friger
    Anonym (Frökenproblem) skrev 2024-03-27 19:03:44 följande:
    Även om det är nån du dejtar seriöst? Är ju annat med typ kompisar
    Ja, tyvärr. Det är ett mönster jag har. Klarar av i början att sms:a men faller snabbt in i gamla vanor. Tänker att jag svarar sen.
  • Anonym (Frökenproblem)
    Friger skrev 2024-03-27 19:13:04 följande:
    Ja, tyvärr. Det är ett mönster jag har. Klarar av i början att sms:a men faller snabbt in i gamla vanor. Tänker att jag svarar sen.
    Har inte kvinnor du träffat undrar över det? Hur blev det senare i relationen?
  • Anonym (Mimmi Mus)
    Friger skrev 2024-03-27 19:13:04 följande:
    Ja, tyvärr. Det är ett mönster jag har. Klarar av i början att sms:a men faller snabbt in i gamla vanor. Tänker att jag svarar sen.
    Haha SÅ kul. Skrattar gott nu. Väntar faktiskt på ett mejl från dig sedan förra midsommar. Eller om det var midsommaren innan den. Du skulle bara göra något, sedan skulle du skriva. Solig
  • Ectea
    Anonym (Mimmi Mus) skrev 2024-03-27 19:07:18 följande:
    Fast han följer ju inte mönstret nu. Det har gått fyra dagar. Annars har det enligt ts inte gått längre än två.
    2 dagar är rätt långa perioder mellan höra av sig 
    Att det då blir 4 dagar tycker jag är liten skillnad 

    Om man hörs dagligen- 4 dagar jättestor skillnad. Tycker jag 
  • Anonym (Mimmi Mus)
    Ectea skrev 2024-03-27 19:21:48 följande:
    2 dagar är rätt långa perioder mellan höra av sig 
    Att det då blir 4 dagar tycker jag är liten skillnad 

    Om man hörs dagligen- 4 dagar jättestor skillnad. Tycker jag 
    Fast det är ju dubbelt så länge. Tror tyvärr för TS att det är ett dåligt tecken.
  • Friger
    Anonym (Frökenproblem) skrev 2024-03-27 19:17:43 följande:
    Har inte kvinnor du träffat undrar över det? Hur blev det senare i relationen?
    Tja... Man behöver ju inte ha doktorsgrad i psykologi för att förstå hur det slutar. Brukar bli att kontakten bryts så klart. Försöker skärpa till mig men det är svårt att bryta vanor.
  • Friger
    Anonym (Mimmi Mus) skrev 2024-03-27 19:20:12 följande:
    Haha SÅ kul. Skrattar gott nu. Väntar faktiskt på ett mejl från dig sedan förra midsommar. Eller om det var midsommaren innan den. Du skulle bara göra något, sedan skulle du skriva. Solig
    Oj... Förlåt... Jag har dåligt samvete för det. Jag hoppas att du godtar min ursäkt! Det var inte första gången heller. Du kan ju om inte annat intyga att det jag skrev stämmer.

    Rådet till TS kan ju vara att ringa honom om du tror att har har samma problem som jag har.
  • Anonym (Frökenproblem)
    EpicF skrev 2024-03-27 19:51:09 följande:

    Kan vara så att han inte är så intresserad och håller på att fasa ut dig. 


    Hoppas inte! Men nu svarade han ganska långt och berättat vad han gjort etc och frågade om jag ville ses snart :) hoppas det här blir något
  • Anonym (Mimmi Mus)
    Friger skrev 2024-03-27 19:40:40 följande:
    Oj... Förlåt... Jag har dåligt samvete för det. Jag hoppas att du godtar min ursäkt! Det var inte första gången heller. Du kan ju om inte annat intyga att det jag skrev stämmer.

    Rådet till TS kan ju vara att ringa honom om du tror att har har samma problem som jag har.
    Ingen fara alls Solig
    Japp, det stämmer.
  • Anonym (Mimmi Mus)
    Anonym (Frökenproblem) skrev 2024-03-27 20:01:02 följande:
    Hoppas inte! Men nu svarade han ganska långt och berättat vad han gjort etc och frågade om jag ville ses snart :) hoppas det här blir något
    Va kul, TS!
Svar på tråden Han har inte skrivit på 4 dagar, vad ska jag göra?