• Anonym (Nyfikenkuk)

Ha en pojkvän med 12cm penis?

Det är ganska ofta tjejer här som skriver att dom gör slut med sin dejt för att han har en liten penis, om dessa kvinnor är troll eller inte kan inte jag avgöra och därför skapar jag en omröstning.

Jag valde just 12cm för jag hittade en artikel om att de flesta svenska män har mellan 12-18cm och då valde jag i det lägre laget men ändå inom normalspannet.

Fråga: Skulle du kunna vara tillsammans med en kille som har 12cm penis?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Ha en pojkvän med 12cm penis?
  • Anonym (Har mina behov)
    Anonym (Störda människor) skrev 2024-08-04 15:11:32 följande:

Det är som att vi män konsekvent skulle vägra förhållande med någon som har mindre än D-kupa eller supertrång fitta. När fan blev stora delar av tjejerna så jävla ytliga? Jag mår illa. 

Du får självklart välja bort vilka kvinnor du vill och av vilken anledning du vill. På samma sätt väljer jag vad jag finner attraktivt och vad jag behöver för ett bra sexliv och för mig är ett bra sexliv viktigt i en relation. 
  • Anonym (Öppet förhållande.)
    StudierKemi skrev 2024-08-04 15:20:06 följande:

Det du beskriver är ju narcissism på högsta nivå. Hur kan man ta tummen upp på något sånt här? Många fler män skulle tagit livet av sig då. Bättre om mannen är 20 år yngre än kvinnan såklart (och hälsosam hela tiden och inte glömmer vikten). Båda parter måste vara nöjda...

Jag väljer vad som fungerar för mig så får du söka dom relationer som fungerar för dig. Tala aldrig om för någon vad som är rätt och fel när det gäller preferenser och val av partner. Du får gärna ha dina småpojkar i fred för mig. För mig är pojkar med 12 cm mellan benen inget som lockar på minsta vis.
  • Anonym (Har mina behov)

Det du beskriver är ju narcissism på högsta nivå. Hur kan man ta tummen upp på något sånt här? Många fler män skulle tagit livet av sig då. Bättre om mannen är 20 år yngre än kvinnan såklart (och hälsosam hela tiden och inte glömmer vikten). Båda parter måste vara nöjda...

Du måste skoja. Tänker du ta dig friheten att bestämma över andras relationer och behov. Sköt du dina önskemål och relationer men ge fan i att tala om för andra vad dom skall söka för relationer. 
  • Anonym (Det)
    Anonym (Öppet förhållande.) skrev 2024-08-04 15:30:25 följande:
    Jag väljer vad som fungerar för mig så får du söka dom relationer som fungerar för dig. Tala aldrig om för någon vad som är rätt och fel när det gäller preferenser och val av partner. Du får gärna ha dina småpojkar i fred för mig. För mig är pojkar med 12 cm mellan benen inget som lockar på minsta vis.
    Småpojkar/pojkar? 
  • Anonym (BBW)

Vad har du för problem???? Om du vill ha yngre älskare och inte bryr sig om storleken på penis så är det dina val. Att försöka tala om för andra att dina val och preferenser är det ända rätta är ta mig fan riktigt jävla sjukt även för att var på FL.
  • Anonym (Det)
    Anonym (BBW) skrev 2024-08-04 15:44:36 följande:
    Vad har du för problem???? Om du vill ha yngre älskare och inte bryr sig om storleken på penis så är det dina val. Att försöka tala om för andra att dina val och preferenser är det ända rätta är ta mig fan riktigt jävla sjukt även för att var på FL.
    Och män kan påstå att feta kvinnor är fula 
  • Anonym (BBW)
    Anonym (Det) skrev 2024-08-04 15:55:16 följande:
    Det kan dom självklart göra men vad har det med frågeställningen om jag kan tänka mig att Ha en pojkvän med en 12 cm penis att göra. Du får självklart välja vilka flickvänner du vill och om du väljer bort feta kvinnor så bryr jag mig inte men som svar på TS fråga om jag kan tänka mig en pojkvän med en 12 cm penis så är svaret NEJ.
  • Anonym (Kanske)
    Anonym (Det) skrev 2024-08-04 15:55:16 följande:
    Både feta män och kvinnor är oattraktivt. 
  • Anonym (T)

Jag vet inte om man ska bry sig eller inte. Det beror väl på vem man är som person. Jag tror inte man vill välja bort någon på penisstorlek men man kanske har svårt för vissa beroende på hur man själv ser ut. 

• Anonym (Mmhmm)

Jag ligger väl i spannet runt 12x12.. funkar väldigt bra med min nuvarande. Lär dig använda den och skit i korridorskvinnor. 

Skulle haft ett ons. När hon drog ner kallingarna fnissade hon till och sa "ojdå sikken liten plutt men de får väl duga ikväll". Klädde på mig och sa att jag inte var sugen på rostbiff och sladdriga bananer. Hänvisa till hennes bröst som var rätt hängiga och fiffi med långa läppar. Jäklar vad kränkt och arg hon blev. :,)

• Anonym (Man)

Svar till mannen ovan. Den kvinnan saknade ju både medkänsla och social kompetens. Nog har jag råkat ut för ett par otränade fittor, men inte fan sade jag hoppsan här var det gott om plats😃

Dina mått duger nog fullt tillräckligt för normala kvinnor så får dom slappa försöka hitta sig en hästkuk istället för att göra något åt sina egna fysiska tillkortakommanden.

Svar på tråden Ha en pojkvän med 12cm penis?