• Anonym (Nyfiken kille)

Vad föredrar ni tjejer? Manligt eller mer pojkigt utseende?

Okej jag vänder mig till er tjejer 28-38 år kanske? Föredrar ni mer manligt eller pojkigt utseende på en kille?

oavsett om ni ska dejta honom eller bara träffas för sex.

haft en het diskussion med en tjejkompis hon är 27 jag e 28 och hon hävdar att alla tjejer över 25 eller majoriteten föredrar pojkigt utseende.

så tjejer i detta åldersspannet, vad säger ni? Vad föredrar ni? Stämmer påståendet?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vad föredrar ni tjejer? Manligt eller mer pojkigt utseende?
  • Anonym (-)
    Anonym (Typen) skrev 2024-07-07 04:02:59 följande:
    Ja, och och videon jag länkade berättar vad ett attraktivt manligt utseende innefattar. Skarp käklinje (maskulint, men kan även vara androgynt) är att föredra i stället för pojkaktigt= rund käklinje som jag tolkar det.
    Det är hans uppfattning av det hela. Min egen är en annan. Ingen av killarna på bilden ser androgyn ut ur mitt blickfång. De har båda ett pojkaktigt, mer pubertalt utseende. 
  • Anonym (Typen)
    Anonym (-) skrev 2024-07-07 04:09:21 följande:
    Det är hans uppfattning av det hela. Min egen är en annan. Ingen av killarna på bilden ser androgyn ut ur mitt blickfång. De har båda ett pojkaktigt, mer pubertalt utseende. 
    De beskrivs som androgyn i videon.
  • Anonym (-)
    Anonym (Typen) skrev 2024-07-07 05:12:10 följande:
    De beskrivs som androgyn i videon.
    Och jag bryr mig inte som sagt. Tycker inte själv att dina exempel såg androgyna ut utan snarare pojkaktiga och outvecklade pga låg ålder. 
  • Anonym (Typen)
    Anonym (-) skrev 2024-07-07 05:17:07 följande:
    Och jag bryr mig inte som sagt. Tycker inte själv att dina exempel såg androgyna ut utan snarare pojkaktiga och outvecklade pga låg ålder. 
    Det är ju din tolkning av androgyn/ pojkaktig.
  • Anonym (-)
    Anonym (Typen) skrev 2024-07-07 05:20:02 följande:
    Det är ju din tolkning av androgyn/ pojkaktig.
    Ja, och det är också forumets kvinnliga medlemmars åsikter som efterfrågas i tråden. 
  • Anonym (Typen)
    Anonym (-) skrev 2024-07-07 05:21:40 följande:
    Ja, och det är också forumets kvinnliga medlemmars åsikter som efterfrågas i tråden. 
    Är det här ditt sätt att säga att mina synpunkter i ämnet är värdelösa?
  • Anonym (-)
    Anonym (Typen) skrev 2024-07-07 06:19:03 följande:
    Är det här ditt sätt att säga att mina synpunkter i ämnet är värdelösa?
    Det är mitt sätt att säga att det är kvinnors åsikter i tråden som är viktiga i första hand, vilket trådskaparen också redan hintat om.
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Män skall vara fula)
    Anonym (Leif Loket) skrev 2024-07-07 13:56:11 följande:

En bögig svenneman med mjuka drag måste vara bättre ur ett barnuppfostransperspektiv. 

Josef, josef, josef. Du är en liten judisk kille som desperat önskar att du vore svart. Med det i bagaget så blir det faktiskt så att en bögig svenneman med väldigt mjuka drag är betydligt mer maskulin än dig.  
  • Anonym (Typen)
    Anonym (-) skrev 2024-07-07 13:52:45 följande:
    Det är mitt sätt att säga att det är kvinnors åsikter i tråden som är viktiga i första hand, vilket trådskaparen också redan hintat om.

Det jag skriver är att det faktiskt finns forskning över vad som anses attraktivt/ icke attraktivt (både för män och kvinnor). Det existerar en bestämt uppfattning vad som anses attraktivt baserat på fysiska drag som kan spåras tillbaka till kost/ hälsa/ testosteron. Sen så kan även någons utseende avslöja eventuella sjukdomar/ testosteron, men även personlighet som introvert/ extrovert, depression och psykopati. Det här är forskning enbart baserat på personens stillbild. 

Borde vara intressant för tråddeltagarna och ts. Jag finner utseende intressant/ trådens ämne intressant och tror att fler saker om individen kan avslöjas i framtiden baserat enbart på det. Vet inte vad du bidrar med själv?

• Anonym (-)
    Anonym (Typen) skrev 2024-07-07 17:22:54 följande:

Det jag skriver är att det faktiskt finns forskning över vad som anses attraktivt/ icke attraktivt (både för män och kvinnor). Det existerar en bestämt uppfattning vad som anses attraktivt baserat på fysiska drag som kan spåras tillbaka till kost/ hälsa/ testosteron. Sen så kan även någons utseende avslöja eventuella sjukdomar/ testosteron, men även personlighet som introvert/ extrovert, depression och psykopati. Det här är forskning enbart baserat på personens stillbild. 

Borde vara intressant för tråddeltagarna och ts. Jag finner utseende intressant/ trådens ämne intressant och tror att fler saker om individen kan avslöjas i framtiden baserat enbart på det. Vet inte vad du bidrar med själv?

Jag bidrar med som trådstartaren efterfrågade - kvinnliga åsikter om vad som är manligt och utseendemässigt åtråvärt. Till skillnad från dig. 
  • Anonym (Typen)
    Anonym (-) skrev 2024-07-07 21:56:38 följande:
    Jag bidrar med som trådstartaren efterfrågade - kvinnliga åsikter om vad som är manligt och utseendemässigt åtråvärt. Till skillnad från dig. 

Har du läst det jag skriver egentligen? Du verkar mest vara ute efter att tjafsa av någon anledning.

Jag började med att försöka skriva en kortare förklaring av det jag tidigare skrivit men insåg att du inte skulle begripa något där heller.

• Anonym (-)
    Anonym (Typen) skrev 2024-07-07 22:05:07 följande:

Har du läst det jag skriver egentligen? Du verkar mest vara ute efter att tjafsa av någon anledning.

Jag började med att försöka skriva en kortare förklaring av det jag tidigare skrivit men insåg att du inte skulle begripa något där heller.

Bryr mig inte om dina förklaringar. Tråden frågar efter kvinnors svar om vad de föredrar och du drar in oväsentligheter om androgynitet. Sluta tjafsa själv, svara mig inte mer. Du är bara tröttsam.
  • Anonym (Typen)
    Anonym (-) skrev 2024-07-07 22:44:07 följande:
    Bryr mig inte om dina förklaringar. Tråden frågar efter kvinnors svar om vad de föredrar och du drar in oväsentligheter om androgynitet. Sluta tjafsa själv, svara mig inte mer. Du är bara tröttsam.
    Du verkar inte kapabel att förstå någonting av det jag skriver. Vill du ha sista ordet? Är det det ditt svammel handlar om? Varsågod.
  • Anonym (A)

Vad lägger du in i "manligt" och "pojkaktigt" utseende?

Finns en stor variation på utseenden.

• Anonym (Nyfiken kille)
    Anonym (A) skrev 2024-07-07 23:29:26 följande:

Vad lägger du in i "manligt" och "pojkaktigt" utseende?

Finns en stor variation på utseenden.

Pojkaktigt: 25-30 men ser ut som 18-19 

manligt 25-30 men ser ut som 25-30
Svar på tråden Vad föredrar ni tjejer? Manligt eller mer pojkigt utseende?