• Anonym (lite grövre)

Penisöverdrag

Hej
    Jag funderar på att beställa ett sk "penisöverdrag". Inte för att jag egentligen behöver en längre kuk (jag ligger runt snittet på ca 15 cm) men det vore kul att testa på att vara lite grövre för min frus skull. Det är inte så att hon har uttryckt några sådana önskemål men det är ju kul att experimentera. 

Så...är det någon här som har erfarenhet av dylika saker? Någon som provat? Man eller kvinna....hur var det?

Och isf...vilken modell är det ni har testat. Rekommendationer? Ngt man skall tänka på inför en ev beställning?

Tacksam för era erfarenheter.

• Svar på tråden Penisöverdrag
  • Anonym (Testa)

Jag köpte 1 transparent och rätt grov, jag tycker det är riktigt porrigt att köra med den men kanske inte så skönt för mig som kille men den känslan när hon tar hela gör det värt det.. Den köptes på mitt initiativ och jag som vill köra med den. Kostar ju inte så mkt så testa tycker jag Och återkom med recension senare.

• Anonym (lite grövre)
    Anonym (BBW) skrev 2024-08-05 18:53:26 följande:
    Nu blir detta inte svar på den direkta frågan om överdrag men om taken är att du vill erbjuda lite grövre så är mitt tips att testa med en penispump och/eller potensringar. 

Personligen är jag inte förtjust i överdrag men jag älskar att leka med pumpar, ringar och inte minst chili för att få penisar att bli lite grövre. Pumpar skall dock användas försiktigt och med förstånd.

Lycka till, lek och ha skoj oavsätt vad väljer att piffa upp sexlivet med.
    Aha...intressant vidarefördjupning runt frågan. Tack för att du breddar ditt inlägg. 
    Och tack för för positivt inlägg
  • Anonym (lite grövre)
    Anonym (Testa) skrev 2024-08-05 21:36:13 följande:

Jag köpte 1 transparent och rätt grov, jag tycker det är riktigt porrigt att köra med den men kanske inte så skönt för mig som kille men den känslan när hon tar hela gör det värt det.. Den köptes på mitt initiativ och jag som vill köra med den. Kostar ju inte så mkt så testa tycker jag Och återkom med recension senare.

Intressant bidrag till diskussionen här. Nu är det ju främst för att se hennes reaktion som jag funderar på detta och inte så mycket för min egen fysiska njutning. Men känns det något alls för dig som man när du har överdraget på? Är det obekvämt eller obehagligt eller finns det någon fysisk njutning alls? Eller är det bara en häftig grej visuellt?

Slutligen - kan du länka till den modell som du har använt?
  • Anonym (Testa)

Köpte på sinful.se
    You2Toys Mega Dick Sleeve
    det känns för mig oxå men inte så mkt, va 1 tag sedan jag anände den tyvärr.

• Anonym (BBW)
    Anonym (lite grövre) skrev 2024-08-06 10:34:15 följande:
    Intressant bidrag till diskussionen här. Nu är det ju främst för att se hennes reaktion som jag funderar på detta och inte så mycket för min egen fysiska njutning. Men känns det något alls för dig som man när du har överdraget på? Är det obekvämt eller obehagligt eller finns det någon fysisk njutning alls? Eller är det bara en häftig grej visuellt?

Slutligen - kan du länka till den modell som du har använt?
    Bara en sak jag reagerade på och det var att det skulle vara en häftig grej visuellt. Kan bara svara utifrån min upplevelse av det visuella och det är att det är extremt avtändande och inte på något sätt en häftig grej. 

Mitt råd är att absolut inte komma med ett penisöverdrag som en glad överraskning och något du kan förvänta dig jubel och glada tillrop över. 

Mitt råd är att stäm av med frun och gör i så fall inköpet gemensamt. 

Kan nämnas som sidospår att min man har nästan helt tappat potensen efter prostatacancer och penisfodral är en av de hjälpmedel vi testat i det sammanhanget med det blev två försök. Kändes inte bra varken för mig eller honom så vi har hittat andra sätt att ha ett tillfredställande sexliv på. Ett sidospår men ändå en förklaring till att jag är mycket tveksam till att penisfodral kommer att vara speciellt användbart. 
  • Anonym (lite grövre)
    Anonym (BBW) skrev 2024-08-06 11:26:23 följande:
    Bara en sak jag reagerade på och det var att det skulle vara en häftig grej visuellt. Kan bara svara utifrån min upplevelse av det visuella och det är att det är extremt avtändande och inte på något sätt en häftig grej. 

Mitt råd är att absolut inte komma med ett penisöverdrag som en glad överraskning och något du kan förvänta dig jubel och glada tillrop över. 

Mitt råd är att stäm av med frun och gör i så fall inköpet gemensamt. 

Kan nämnas som sidospår att min man har nästan helt tappat potensen efter prostatacancer och penisfodral är en av de hjälpmedel vi testat i det sammanhanget med det blev två försök. Kändes inte bra varken för mig eller honom så vi har hittat andra sätt att ha ett tillfredställande sexliv på. Ett sidospår men ändå en förklaring till att jag är mycket tveksam till att penisfodral kommer att vara speciellt användbart. 
    Ok, tack igen. Skall tänka på det och det är väl nog en bra ide att involvera henne innan köp.
  • Anonym (lite grövre)
    Anonym (Testa) skrev 2024-08-06 10:58:39 följande:

Köpte på sinful.se
    You2Toys Mega Dick Sleeve
    det känns för mig oxå men inte så mkt, va 1 tag sedan jag anände den tyvärr.

Ja, den där såg ju väldigt stor ut. Jag hade nog tänkt ev ta något som är en "aning" större än jag själv. Och sen (om hon gillar det) stegra steg för steg. Inte gå från min nuvarande storlek till något som hon skulle uppleva som ett monster. 
  • Pericles

Skulle absolut rekommendera mega sleeve som några nämnt ovan, när jag fick hem den trodde jag att den skulle vara för stor samt även knepig att använda, men storleken fungerar utmärkt (ta det lugnt i början och glidmedel på) och är också lätt att använda.

Har dock svårt att se att den skulle fungera om man är slak, då tror jag inte man skulle få någon styrsel alls. Själv känner jag riktigt bra när jag använder den bakifrån, missionären mittemellan medan vid ridning känner jag inte så mycket.

Det finns två fördelar med den:
    a) Som man får man en paus med den på eftersom man känner mindre, och det är jäkligt härligt att få den pausen men ändå fortsätta penetrerande sex: att bara ta det lugnt och se kvinnan njuta

b) Den fyller ju upp kvinnan rejält vilket många gillar. Sen är den så pass stor att jämförelser med en verklig blir rent nonsens. 

• Anonym (lite grövre)
    Pericles skrev 2024-08-07 18:42:31 följande:

Skulle absolut rekommendera mega sleeve som några nämnt ovan, när jag fick hem den trodde jag att den skulle vara för stor samt även knepig att använda, men storleken fungerar utmärkt (ta det lugnt i början och glidmedel på) och är också lätt att använda.

Har dock svårt att se att den skulle fungera om man är slak, då tror jag inte man skulle få någon styrsel alls. Själv känner jag riktigt bra när jag använder den bakifrån, missionären mittemellan medan vid ridning känner jag inte så mycket.

Det finns två fördelar med den:
    a) Som man får man en paus med den på eftersom man känner mindre, och det är jäkligt härligt att få den pausen men ändå fortsätta penetrerande sex: att bara ta det lugnt och se kvinnan njuta

b) Den fyller ju upp kvinnan rejält vilket många gillar. Sen är den så pass stor att jämförelser med en verklig blir rent nonsens. 

Hej
    Tack för dina tankar. Det där med att få en paus är inget som jag har problem med. Jag har olika sätt att "stoppa" mig själv för att inte komma för snabbt och därmed kunna dra ut på det (om vi båda vill).

Till din "punkt b" om att fylla ut. Ja, det är ju lite det jag är ute efter. Man läser ju ofta att kvinnor inte är ute efter en längre penis utan att det möjligen är grovleken som är viktigare. Och att man gärna vill känna sig fylld. Min kvinna har aldrig klagat på att hon inte känner sig fylld eller så. Men det vore ju kul att se hur hon reagerar på lite mer. Visst, vi har dildos i byrålådan och vissa av dom är lite grövre. Hon gillar inte penetration med dom så värst mycket. Tycker att det känns plastigt och hårt. Och jag kan tänka mig att hennes upplevelse med ett penisöverdrag kommer att kännas likadant. Eller så blir det annorlunda iom att det blir en del av mig. Du upplevde inte att hon tyckte att det blev plastigt och inte kändes äkta?

Det är väl den uppfattningen jag får av "BBW" har ovanför också.

Det vore också trevligt med svar från lite fler kvinnor här. Postivit som negativt.
  • Anonym (Mannen)
    Anonym (lite grövre) skrev 2024-08-08 07:30:31 följande:
    Hej
    Tack för dina tankar. Det där med att få en paus är inget som jag har problem med. Jag har olika sätt att "stoppa" mig själv för att inte komma för snabbt och därmed kunna dra ut på det (om vi båda vill).

Till din "punkt b" om att fylla ut. Ja, det är ju lite det jag är ute efter. Man läser ju ofta att kvinnor inte är ute efter en längre penis utan att det möjligen är grovleken som är viktigare. Och att man gärna vill känna sig fylld. Min kvinna har aldrig klagat på att hon inte känner sig fylld eller så. Men det vore ju kul att se hur hon reagerar på lite mer. Visst, vi har dildos i byrålådan och vissa av dom är lite grövre. Hon gillar inte penetration med dom så värst mycket. Tycker att det känns plastigt och hårt. Och jag kan tänka mig att hennes upplevelse med ett penisöverdrag kommer att kännas likadant. Eller så blir det annorlunda iom att det blir en del av mig. Du upplevde inte att hon tyckte att det blev plastigt och inte kändes äkta?

Det är väl den uppfattningen jag får av "BBW" har ovanför också.

Det vore också trevligt med svar från lite fler kvinnor här. Postivit som negativt.
    Min rekommendation är att använda sökfunktionen och söka på Sleeve, det finns ett antal äldre trådar i ämnet. Känns inte som att speciellt många kvinnor tycker om sex med en sleeve då känslan försvinner och självklart skall man vara noga med materialval. Många kvinnors slemhinnor reagerar negativt på latex på samma sätt som man inte skall snåla vid köp av kondomer utan satsa på latexfria och gärna tunna för att behålla känslan. 

Personligen känns det som en rejäl erotikdödare och ett sätt att ta bort all känsla av intimitet. 

Kan absolut tänka mig att det kan finnas en nytta om man har potensproblem eller är extremt liten. Har man en fullt fungerande penis som är normalstor skulle jag personligen inte tänka tanken utan hitta andra sätt och leksaker att krydda med.
  • Anonym (Frallan)
    Anonym (lite grövre) skrev 2024-08-07 15:05:15 följande:
    Ja, den där såg ju väldigt stor ut. Jag hade nog tänkt ev ta något som är en "aning" större än jag själv. Och sen (om hon gillar det) stegra steg för steg. Inte gå från min nuvarande storlek till något som hon skulle uppleva som ett monster. 
    Jag kollade på produktinfon och om jag förstått rätt är den ca 19 cm lång och cm 5 cm i diameter. Dessutom ser den rak ut, d v s lika tjock hela vägen ut t o m ollonet. Är själv nära de måtten och den formen, och min erfarenhet är att det är i överkant för många, och det är tjockleken som är mest utmanande.

Så dina tankar här känns kloka tycker jag. I synnerhet om man vill kunna släppa loss och inte hela tiden vara försiktig under samlaget. Är dock ingen "expert" med tresiffrig bodycount, så jag är inte helt säker på vad som är typiskt. 
  • Anonym (Eva)
    Anonym (Frallan) skrev 2024-08-08 09:28:41 följande:
    Jag kollade på produktinfon och om jag förstått rätt är den ca 19 cm lång och cm 5 cm i diameter. Dessutom ser den rak ut, d v s lika tjock hela vägen ut t o m ollonet. Är själv nära de måtten och den formen, och min erfarenhet är att det är i överkant för många, och det är tjockleken som är mest utmanande.

Så dina tankar här känns kloka tycker jag. I synnerhet om man vill kunna släppa loss och inte hela tiden vara försiktig under samlaget. Är dock ingen "expert" med tresiffrig bodycount, så jag är inte helt säker på vad som är typiskt. 
    Så förvånande att du var tvungen att ta upp måtten på ditt älskade organ trots att tråden handlar om erfarenheter av penisöverdrag. Bara lite förvånande att det inte ges råd om att mäta vaginan för att få till den perfekta matchningen.
  • Anonym (Dildo på ben.)
    Anonym (Eva) skrev 2024-08-08 19:19:48 följande:
    Så förvånande att du var tvungen att ta upp måtten på ditt älskade organ trots att tråden handlar om erfarenheter av penisöverdrag. Bara lite förvånande att det inte ges råd om att mäta vaginan för att få till den perfekta matchningen.
    Han är tjatig som en hackig lp-skiva. Vill man låtsas vara någon annan är det lite smart att inte tjata om det egna organet stup i kvarten men är man förälskad i sitt eget könsorgan så är man och då blir det svårt att variera sina inlägg. 
  • Anonym (Mannen)
    Anonym (Eva) skrev 2024-08-08 19:19:48 följande:
    Han är helt enkelt jävligt tjatig om sitt könsorgan i tråd efter tråd. Gör för helt enkelt inte underverk för trovärdigheten när han vill krypa in under sin sunkiga offerkofta. 

Riktigt underhållande att han inte fattar att han är genomskinlig på en rent pinsam nivå. 
  • Pericles

Som svar till ovan om plastigt:

Jag och de jag testat den med har inte uppfattat den som plastig utan snarare så  likt det riktiga det kan bli med en leksak, blir en helt annan sak än att använda en dildo. 

• Giftman82

Vi har en svart sleeve som är ordentligt ådrig. Använder den egentligen som kondom. Jag sprutar glid i den så är det faktiskt riktigt skönt för mig å. 
    Bra iaf för mig är att ha lite ringar runt pungen så själva öglan sitter ordentligt fast.

Svar på tråden Penisöverdrag