Tappat hoppet om män
Hej,
Jag är gift med en man sedan 15 år tillbaka. Vi har barn och villa och allt det där?
För ett år sedan var han otrogen. Jag har försökt förlåta och gå vidare, men jag märker att jag nånstans gett upp tanken på att män är något mer än bara sexuella varelser med minimal hjärnaktivitet. Ja, lite bitter är jag nog allt.
Varför jag tappat hoppet om män, och inte bara min man är för att jag upplever att upptagna män ofta är flörtiga trots att dom har en fru hemma. Och jag själv har många gånger upplevt att gifta män faktiskt försökt få till det med mig eller mina väninnor.
Jag och min man har sex ofta, hade även samma kväll som han var otrogen, hans förklaring var att han sökte spänning.
Jaja, nog om det.
Jag får aldrig mysa med min man utan att han försöker ligga med mig. Ligger vi inte blir han besviken och drar sig undan. Detta trots att vi haft sex dagen innan och dagen innan det och dagen innan det.
Är alla män såhär? Så enkla att det enda dom vill är ligga, sova och få mat? Ibland känns det som att jag stannar med min man för jag tänker att jag knappast lär hitta någon bättre, eftersom alla män verkar vara likadana.