EpicF skrev 2024-10-14 12:00:36 följande:
Så du tror att bisexuella män alltid är otrogna mens heterosexuella män aldrig är otrogna?
Du vet att analsex är vanliga bland heterosexuella par, än i bi- och homosexuella världen....
Snacka om att ha fördomar.
Som svar på ts fråga, jag vet faktiskt inte.
Jag är ganska säker på att bimän är mer otrogna och definitivt mer sexuellt utsvävande än heteromän ja. Handlar inte om fördomar utan om att dra logiska slutsatser kring ens egen basala kunskap kring manlig sexualdrift.
Bara det faktum att de gillar båda kön visar på att de är mer gränslösa och mindre exklusiva i sin sexualitet än oss straighta.
Själv är jag sparsam med det sexuella och vill betrakta det som nåt dyrbart och exklusivt i en relation och detta kommer jag sannolikt inte att få uppleva med en promiskuös biman.
Blir äcklad bara av tanken på en billig mansvarelse som lagt upp sig till höger och vänster och bjudit ut sig både till män och kvinnor. Män är i största allmänhet billiga i sin egen drift. Skillnaden är att bimän kan leva ut sin slampiga natur på ett sätt som heteron mest får drömma om.
Sen vill jag heller inte ta på mig en manlig roll i sängkammaren. Något som en del bimän säkert har en hemlig önskan om annars. Jag är kvinna - i både kropp, hjärna och hjärta - och har ingen som helst lust att bete mig som något utöver detta.
Och nej, jag tror knappast att heterosexuella män skulle bli penetrerade sexuellt av sina flickvänner i högre utsträckning än män i gayrelationer. Inte ens i närheten. Dumheter. Heterosexuella kvinnor vill inte bete sig som män, allra minst i sina sexliv.