• Anonym (Brainwash)

Har hon varit otrogen eller inte?

Min sambo och jag varit ihop sedan 2011 och har en son ihop. Igår kväll när vi skulle han mysig stund ihop kläckte hon spontant ur sig att; jag var den bästa älskaren hon haft. I normala fall så är det ju något positivt och lätt att ta åt sig om man erfarenhet sedan tidigare men problemet är att när vi träffades var hon oskuld och vad jag vet så har hon inte någon annan än mig medans vi varit ihop. I stundens lekte vi färdigt ändå men jag kan inte släppa detta ändå utan konfronterade henne idag. Jag ville veta vad hon menade och hon gick in i en försvars ställning. Hon medgav att det var klumpigt sagt och frågade om man inte kunde säga det ändå? Ja sa nej inte utan att man jämför med någon annan. Men jag kan inte släppa det hon sa utan jag känner mer för att gå till botten med det. Frågan är om jag ska? Har det hänt något så är det nog länge sen på sitt gamla jobb då det förekom rykten att hon skulle hånglat med en annan. Hon vet min inställning att man är otrogen så är det kört. Jag hade inte förlåtit det men vi har som sagt en son ihop och vill samtidigt inte förstöra för familjeliv. Ska jag släppa de tacksam för svar!

• Svar på tråden Har hon varit otrogen eller inte?
  • Anonym (Stina)
    Anonym (Brainwash) skrev 2024-12-14 20:50:21 följande:
    Så logiken lämnar vi utanför här med andra ord? Men visst hon är den bästa jag älskat med och det svarade jag när henne när frågade mig det. Jag har dock en annan historia...
    Logiken? Är det logiskt att ta henne exakt på orden och inte kunna föreställa sig att hon upprepar en fras hon hört andra säga på film när de har sex? Var tror du hon får sitt material ifrån? Var får du ditt pillowtalk från? 
  • Anonym (Brainwash)
    Anonym (Stina) skrev 2024-12-14 20:48:42 följande:
    Men älskar du henne? Eller är det här bara ett sätt att göra slut utan att behöva känna dig som skurken? 
    Som sagt nånstans inom mig älskar jag fortfarande henne eftersom jag dras till henne om och om igen. Men försök inte övertyga mig att det bara är vi som har problem ibland för det har alla. I stort sett alla ljuger över hur lyckliga dom är och att det förekommer inga bråk. Skitsnack allt ihop och det ska bara synas utåt att man har det så bra. Men jag känner kemi med henne!
  • Anonym (Beror på)
    Anonym (Stina) skrev 2024-12-14 20:53:38 följande:

Jag kan ju också säga att det inte tror det hör till vanligheterna att vara otrogen just när man har småbarn hemma när man är kvinna. Jag känner faktiskt inte någon som ens varit sugen då. När barnen är lite äldre och slutat vara klistrade på mamman då är det nog vanligare än just småbarnsåren. 

Vem påstår att det är ett småbarn? Och bara för att du själv skulle känna så, så är det inte facit. Första månaden var ett h-vete för min egen del pga konstigt sömnschema men det är ju inte som att man dör som människa i flera år för det. Och det där "småbarnet" du pratar om kan vara hela 12 år vid det här laget om de började tidigt.
  • Anonym (Beror på)
    Anonym (Stina) skrev 2024-12-14 20:53:38 följande:

Jag kan ju också säga att det inte tror det hör till vanligheterna att vara otrogen just när man har småbarn hemma när man är kvinna. Jag känner faktiskt inte någon som ens varit sugen då. När barnen är lite äldre och slutat vara klistrade på mamman då är det nog vanligare än just småbarnsåren. 

Och även om det är ett småbarn som är bara några år gammalt så fanns det ju rätt många år innan när de inte hade barn.
  • Anonym (Stina)
    Anonym (Beror på) skrev 2024-12-14 20:55:39 följande:
    Fast du ifrågasatte ju hur hon skulle ha hunnit ligga med någon annan. De har varit tillsammans i 13 år och du tror inte att hon skulle ha kunnat ha flera stycken per år om hon så hade velat...?
    Nej. Jag ifrågasatte att han tror det snarare än att han tror att hon kopierar en fras som man ibland hör på på film. Om hon knullat runt så borde det väl finnas andra tecken än att hon råkar försäga sig när de har sex. 
  • Anonym (Stina)
    Anonym (Beror på) skrev 2024-12-14 20:59:41 följande:
    Och även om det är ett småbarn som är bara några år gammalt så fanns det ju rätt många år innan när de inte hade barn.
    Visst. Och vill man förstöra ett fint förhållande över en misstanke o. något som hände för flera år sedan innan man skaffar barn så kan man ju göra det. Själv skulle jag inte det men man är olika 
  • Anonym (Brainwash)

Om jag frågar er har ni barn själva? 

• Anonym (Stina)

Jag har barn. Sitter uttråkad i soffan och håller sonen sällskap när han tittar på fotboll Vad gör man inte för de man älskar 

• Anonym (Beror på)
    Anonym (Stina) skrev 2024-12-14 21:00:04 följande:
    Nej. Jag ifrågasatte att han tror det snarare än att han tror att hon kopierar en fras som man ibland hör på på film. Om hon knullat runt så borde det väl finnas andra tecken än att hon råkar försäga sig när de har sex. 
    Jag har aldrig hört den frasen i svenska filmer och nej, jag köper inte att hon översatt den från någon engelsktalande film heller.

Nej, det måste inte alls finnas tecken öht.
  • Anonym (Beror på)
    Anonym (Brainwash) skrev 2024-12-14 21:06:29 följande:

Om jag frågar er har ni barn själva? 

Jag har barn.
  • Anonym (Stina)

Och jag har aldrig varit otrogen mer än i fantasin och jag hade lätt kunnat kläcka ur mig någon lika dum kommentar som din tjej. 

• Anonym (Brainwash)
    Anonym (Stina) skrev 2024-12-14 21:15:54 följande:

Och jag har aldrig varit otrogen mer än i fantasin och jag hade lätt kunnat kläcka ur mig någon lika dum kommentar som din tjej. 

Ok ja vad gör man inte för sina barn? Dom kommer först och främst och jag vet att kvinnor ibland kläcker ur sig korkade kommentarer. Håller med dig angående fantasin och även drömmen. Solig
  • Teresse7
    Anonym (Stina) skrev 2024-12-14 21:15:54 följande:

Jag hade garanterat kunna säga en sånn sak också. Man säger det helt fel bara. Kan bli dumt ibland. Inte alls säkert hon varit otrogen TS. 
  • Anonym (Jo)
    Teresse7 skrev 2024-12-14 21:27:09 följande:
    Jag hade garanterat kunna säga en sånn sak också. Man säger det helt fel bara. Kan bli dumt ibland. Inte alls säkert hon varit otrogen TS. 
    Samma här, ett klumpigt uttryck 
  • Anonym (Brainwash)

Litegrann så känner jag också så ville bara veta mer ur ett kvinnligt perspektiv vad det är man menar?

• Teresse7
    Anonym (Brainwash) skrev 2024-12-14 21:36:12 följande:

Litegrann så känner jag också så ville bara veta mer ur ett kvinnligt perspektiv vad det är man menar?

Hon ville kanske bara förmedla att hon tycker du är bra i sängen. Ibland kan jag säga saker på så fel sätt. Det kan bli dumt. Händer inte ofta men jag är lite av typen som pratar innan jag tänker. 
Svar på tråden Har hon varit otrogen eller inte?