• Anonym (Mamma)

Får man ligga runt som äldre mamma

Är äldre mamma 54 årsom inte vill vara sambo men vill träffa män för att ligga, inga barn bor hemma och jag bruka ta hem män och trevligt ihop, min son 21 tycker inte om jag träffar män

• Svar på tråden Får man ligga runt som äldre mamma
  • Anonym (Rt)

Vad är problemet? 
    Klart att du ska få ligga med vem du vill 

• Anonym (våga!)

Såklart! Kanske inte ta hem någon de känner mer annars kör på!

• Miss Sunny
    Anonym (Vill också) skrev 2025-01-23 13:01:08 följande:
     Jag förstår det, men för mig är det kärlekshandlingar och token på att det betyder mer än bara sex. Det är så par beter sig eller som kära.

Men jag förstår helt din sida med. 
    Å det är väl par som "bara" är kåta som beter sig så också   ;)

Annars så har inte din son med detta att göra, så sant du inte knullar hans kompisar eller jämnåriga.  Han får skaffa sitt eget boende om det stör honom.
  • Anonym (/)

Varför skulle du inte få det?

• KåtBocken

Självklart får du det! Det är ditt liv du skall vårda.

Varför inte t.ex. sätta ut en annons om att du söker fasta Vänner Med Förmåner??  

• Anonym (såhär)

Nu har jag bara läst TS, ville skriva en grej utan att ge min personliga syn på saken: tänk på att du är ett föredöme för din son när det gäller t ex moralfrågor. Bete dig så som du vill att han ska bete sig framöver. 

• Anonym (-)

Varför skulle du inte det? Hade gärna legat runt om jag kunnat. Fast hellre hade jag haft bra sex i en relation.

• Anonym (Lena)
    Anonym (Mamma) skrev 2025-01-21 22:53:30 följande:

Är äldre mamma 54 årsom inte vill vara sambo men vill träffa män för att ligga, inga barn bor hemma och jag bruka ta hem män och trevligt ihop, min son 21 tycker inte om jag träffar män

Klart man får!!
    Jag är 55 och nyskild och har sex med vem jag vill. Mina barn behöver inte veta och har inget med mitt sexliv att göra. 
    Förra veckan hade jag sex med fyra olika killar. Alla mellan 25-35. I sommar har jag bestämt sexträffar med flera olika. Förhoppningsvis blir det några trekanter också.
  • Anonym (Det_får_man)

Ja, det får man, varför skulle man inte få det? Min son är 17 och bort fortfarande hemma, men då jag är skild sedan 6 år tillbaks så dejtar jag en del män som jag bara har sex för natten med. Min sons rum ligger intill mitt, men han har aldrig haft ont av att höra mig ha sex och njuta av livet.

• Anonym (Det_får_man)
    Anonym (Lena) skrev 2025-06-27 08:55:22 följande:
    Klart man får!!
    Jag är 55 och nyskild och har sex med vem jag vill. Mina barn behöver inte veta och har inget med mitt sexliv att göra. 
    Förra veckan hade jag sex med fyra olika killar. Alla mellan 25-35. I sommar har jag bestämt sexträffar med flera olika. Förhoppningsvis blir det några trekanter också.
    Underbart att du passar på att njuta av livet innan det är "försent" s.a.s. Min yngste älskare är 24 och han avgudar verkligen mig och min kropp, men skulle aldrig få för mig att inleda något seriöst med honom. Han är ung och när han har "sexat färdigt" med mig och är redo att inleda ett förhållande med en kvinna i hans egen ålder, så släpper jag honom.
  • Anonym (Inte bara dvärgporr)

Klart du får, om du gör det för att du vill. Var själv kk ett tag till en ensamstående mamma som bara hade haft sex med sin ex-man och dåligt var det också. När hon skiljde sig fick hon äntligen uppleva hur bra sex kunde vara när hon började ligga runt. Vi båda hade väldigt trevligt tills hon träffade en som hon blev tillsammans med.

Gör det som du tycker funkar bäst för dig.

• Anonym (MILF-HUNTER)
    Anonym (Mamma) skrev 2025-01-21 22:53:30 följande:

Såklart du ska knulla! Finns mängde av heta 25-åringar som gillar äldre MILF.
Svar på tråden Får man ligga runt som äldre mamma