Jag vill bara gråta över mitt liv
Vad gör man? Kämpar och kämpar och kämpar, men står kvar på samma ställe som alltid. Ger upp, för vad spelar det för roll, när ändå inget händer.
Jag har så många projekt i huvudet, men inget händer. Jag ska möblera om. Jag ska börja träna. Jag ska hitta på något roligt projekt att fylla mina sjukersatta dagar med. Jag ska gå ner i vikt. Jag ska få ordning på min sömn och min mat min ekonomi och mitt psykiska mående och och och. Jag ska. Jag ska. Jag ska. Men inget händer.
De senaste två månaderna har jag gått upp nästan 4 kg. Lite kan jag kanske skylla på min nya medicin, man går tydligen upp i vikt/samlar på sig vätska pga den. Men det är så klart bara något jag skyller 4 kg på, vad ska jag skylla de andra 50?
Jag fyller 40 i år. Jag har inga planer på att leva till 84. Inte så, men mer det får bli som det blir.
Haha, egentligen gick jag in här för att fråga om det är bättre att göra 10 armhävningar 10 gånger på en dag, eller 100 på en gång. Inte för att jag kan göra en armhävning, men principen.