• Anonym (x)

Varför är svenskar så tråkiga?

Varför är svenskar så tråkiga? Har ingen humor samma gamla traditioner som är samma varje år? Går som deprimerade folk alla värkar deppiga och sura klagar hela tiden om samma saker. Samma gamla saker på tv samla jävla bingolotto. Samma musik samma mellanmjölk som dom får pruttar av för dom är laktosintoleranta. Åker på samma semester samma gamla skit ställe som Kreta eller Grekland. Eller ska dom piffa till det åker dom till Ullared jiipiiiy

Tråkiga svennar. Rädda för att sticka ut rädda för att leva rädda för att stötta någon?

Varför är ni så tråkiga?     

• Svar på tråden Varför är svenskar så tråkiga?
  • Anonym (ABC)
    Anonym (Andra generationen i Sverige) skrev 2025-12-15 19:37:31 följande:

Svenskar är iskalla och utan humör..passa er..

Vad menas? 
  • Anonym (Hm)
    Anonym (x) skrev 2025-03-09 17:32:11 följande:
    Varför är svenskar så tråkiga?

Varför är svenskar så tråkiga? Har ingen humor samma gamla traditioner som är samma varje år? Går som deprimerade folk alla värkar deppiga och sura klagar hela tiden om samma saker. Samma gamla saker på tv samla jävla bingolotto. Samma musik samma mellanmjölk som dom får pruttar av för dom är laktosintoleranta. Åker på samma semester samma gamla skit ställe som Kreta eller Grekland. Eller ska dom piffa till det åker dom till Ullared jiipiiiy

Tråkiga svennar. Rädda för att sticka ut rädda för att leva rädda för att stötta någon?

Varför är ni så tråkiga?     

Vi verkar inte deppiga. Vi ÄR deprimerade. Har inte sett solen på de senaste 72 åren (känns det som), har varken tillräckligt kallt för att åka pulka med barnen, eller tillräckligt varmt för att bada ute. Vi har mörker. Inte bara avsaknad av sol, utan ett jäkla överväldigande och omslutande mörker 300 dagar om året. Vad förväntar du dig?
  • Anonym (Ja!)
    Anonym (Andra generationen i Sverige) skrev 2025-12-15 19:08:32 följande:
    Ha haa,tar inte allt seriöst o lever livet så..det borde du och göra..
    Ändå är det du som sitter här och bölar över hur din vän "särar på benen". Låt henne leva livet för fan.
  • Anonym (ABC)
    Anonym (Ja!) skrev 2025-12-15 20:04:57 följande:
    Ändå är det du som sitter här och bölar över hur din vän "särar på benen". Låt henne leva livet för fan.
    Håller med.
  • Anonym (Andra generationen i Sverige)
    Anonym (Ja!) skrev 2025-12-15 20:04:57 följande:
    Då ska hon inte säga till mig hur jag är (är inte som hon såklart),,dubbelmoral 
  • Anonym (Ja!)
    Anonym (Andra generationen i Sverige) skrev 2025-12-15 20:29:05 följande:
    Då ska hon inte säga till mig hur jag är (är inte som hon såklart),,dubbelmoral 
    Here we go again. Skratta och var glad istället.
    Anonym (Ja!) skrev 2025-12-15 20:33:07 följande:
    Here we go again. Skratta och var glad istället.
    Skulle inte bry mig mindre .Har sagt sanningen ochså och då var det tyst!Tråkiga Svennar ha ha
  • Anonym (Glad svenne)
    Anonym (Andra generationen i Sverige) skrev 2025-12-15 20:37:35 följande:
    Skulle inte bry mig mindre .Har sagt sanningen ochså och då var det tyst!Tråkiga Svennar ha ha
    Var det roligt?

Tråkiga finnar, trista iranier, torra araber, ja oj vad skoj! Hihihi.
    Seriöst? Obestämd🙄
    Anonym (Glad svenne) skrev 2025-12-17 07:53:39 följande:
    Var det så roligt?

Seriöst? Obestämd🙄
    Exakt ,det är det här jag menar..
  • Anonym (ABC)
    Anonym (Andra generationen i Sverige) skrev 2025-12-15 20:37:35 följande:
    Din sanning, inte allas.
  • Anonym (ABC)
    Anonym (Glad svenne) skrev 2025-12-17 07:53:39 följande:
    Var det så roligt?

Seriöst? Obestämd🙄
    Man undrar.
  • Meddelande borttaget
  • smakriktvardethär

En period i livet umgicks jag mycket med folk från Mellanöstern...de flesta var bra men mycket falskhet och svek och skitsnack i en del familjer och att man tror att man är häftig för man knarkar och slår random folk på stan.
    En sak till som är imponerande, jag jobbade med en kvinna från Syrien, hon kom hit ensam som 16åring, tre år i landet och hon pratar som vem som helst.
    Hon hade visserligen både gått i skolan och jobbat under dessa tre år, vilket förklarar att hon var grymt bra på språket.

Men inte fan har de bättre humor bara för att de kommer därifrån...kasta sandalskämt mest typ 🙈

• Meddelande borttaget
Svar på tråden Varför är svenskar så tråkiga?