• Anonym (Hanhan)

Gift man kysste mig

Det är så att en gift man länge kramat mig och smekt mig på brösten vid tillfällen på arbetet och jag har tänkt att han endast vill ha lite roligt med mig bakom sin frus rygg (eller att dem har en paus) Men för några dagar sedan kysstes vi när vi blev ensama. Han tog iniativet och efter det har han påpekat 2 gånger att det var mysigt att vi kysstes. Vad vill han mig....  trodde först att det inte skulle bli mer än kramar och smek men nu är jag i chock..

Tillägga att han är väldigt hjälpsam med mig, kollar så att jag mår bra och skyddar mig på arbetet

• Svar på tråden Gift man kysste mig
  • Anonym (Hållger)
    Anonym (Smeka bröst) skrev 2025-03-26 06:26:18 följande:

Tycker inte du ska övertolka.

Jag är själv man och gift och jag smeker ofta mina kvinnliga kollegor på brösten, men det är mest bara kollegialt, betyder inte att jag vill bli ihop med dem eller så.
    Vi gör ett bra jobb ihop och då vill jag visa det, sedan är det ju alltid mysigt att smeka lite brön då och då.

Tycker inte du ska göra så stor sak av detta. 

Är du på riktigt? Det låter högst onormalt och gränsande till sexuella trakasserier att ta kvinnor på brösten, om man inte har en kärleksrelation. Du borde vara försiktig med det där, du kan bli anmäld.

"Grab them by the pussy", som presidenten sa.
  • Anonym (Smeka bröst)
    Anonym (Hållger) skrev 2025-03-26 20:31:40 följande:
    Är du på riktigt? Det låter högst onormalt och gränsande till sexuella trakasserier att ta kvinnor på brösten, om man inte har en kärleksrelation. Du borde vara försiktig med det där, du kan bli anmäld.

Alltså det är ingen som tvingar dem att jobba åt mig - de kan säga upp sig när de vill. 

Kärleksrelation vet jag inte om jag vill kalla det, men jag gillar ju jäntorna, och nog ser de granna ut, det får jag medge. Så länge de är mina anställda ska de inte behöva oroa sig för framtiden i alla fall. 
  • Anonym (Nope)
    Anonym (Hållger) skrev 2025-03-26 20:31:40 följande:

Gränsande? Hahaha. Det ÄR sexuella trakasserier.
  • Anonym (Fs)
    Anonym (Nope) skrev 2025-03-26 15:29:00 följande:
    Right, till den dagen du åker dit för sexuella trakasserier ja. Att du inte gjort det redan tolkar jag som att du hittar på.
    Jag brukar slicka fitta på tjejerna på kontoret,, mysigt,,
  • Anonym (Fs)
    Anonym (Smeka bröst) skrev 2025-03-26 21:22:06 följande:
    Alltså det är ingen som tvingar dem att jobba åt mig - de kan säga upp sig när de vill. 

Kärleksrelation vet jag inte om jag vill kalla det, men jag gillar ju jäntorna, och nog ser de granna ut, det får jag medge. Så länge de är mina anställda ska de inte behöva oroa sig för framtiden i alla fall. 
    Ha ha,,galning! Har du förresten sett ormens väg på hälleberget? Undrar varför jag tänkte på den,,?
  • Anonym (Hållger)
    Anonym (Smeka bröst) skrev 2025-03-26 21:22:06 följande:

Det blir bara värre. De är alltså anställda av dig, så de är beroende av att hålla sig väl med dig för att inte bli av med jobbet. Förstår du inte att du missbrukar din makt?
  • Anonym (E)
    Anonym (Hållger) skrev 2025-03-27 15:38:51 följande:
    Det blir bara värre. De är alltså anställda av dig, så de är beroende av att hålla sig väl med dig för att inte bli av med jobbet. Förstår du inte att du missbrukar din makt?
    Förstår du inte att han skämtar? Han vill ju bara provocera, det är rätt självklart 
  • Anonym (Smeka bröst)
    Anonym (Fs) skrev 2025-03-26 23:27:22 följande:
    Jag brukar slicka fitta på tjejerna på kontoret,, mysigt,,
    Det är precis det jag menar, i vårt samhälle ska precis allting sexualiseras och skambeläggas, till och med något så oskyldigt och naturligt som att slicka en kollegas eller, som i mitt fall, anställds fitta ska misstänkliggöras och ses som något fult och skamligt! 
  • Anonym (Fs)
    Anonym (Smeka bröst) skrev 2025-03-27 16:22:46 följande:
    Det är precis det jag menar, i vårt samhälle ska precis allting sexualiseras och skambeläggas, till och med något så oskyldigt och naturligt som att slicka en kollegas eller, som i mitt fall, anställds fitta ska misstänkliggöras och ses som något fult och skamligt! 
    Ja samhällsklimatet är hemskt nu för tiden! jag tycker det är mysigt att slicka kontorstjejens fitta,,minns när jag var ung o gjorde proppellern på nån fest , alla blev glada, har tilloch med fått napp på fest efter lite uppvisning,, mu ringer tanterna polis om man är generös med en titt,,
  • Motherinlaw
    Anonym (Nope) skrev 2025-03-26 15:29:00 följande:
    Right, till den dagen du åker dit för sexuella trakasserier ja. Att du inte gjort det redan tolkar jag som att du hittar på.
    Men herregud han är ju uppenbart sarkastisk 🤣
  • Kirenaj68
    Anonym (Hanhan) skrev 2025-03-25 19:20:05 följande:
    Gift man kysste mig

Det är så att en gift man länge kramat mig och smekt mig på brösten vid tillfällen på arbetet och jag har tänkt att han endast vill ha lite roligt med mig bakom sin frus rygg (eller att dem har en paus) Men för några dagar sedan kysstes vi när vi blev ensama. Han tog iniativet och efter det har han påpekat 2 gånger att det var mysigt att vi kysstes. Vad vill han mig....  trodde först att det inte skulle bli mer än kramar och smek men nu är jag i chock..

Tillägga att han är väldigt hjälpsam med mig, kollar så att jag mår bra och skyddar mig på arbetet

Du har låtit honom krama dig och smeka dig på brösten en längre tid utan reagera i tron att han bara ville ha lite roligt,  men först när han kysste dig är du i chock?
    Kunde du verkligen inte hitta på en bättre tråd?
  • Kirenaj68
    Anonym skrev 2025-03-25 20:17:09 följande:
    Varför skuldbelägga du ts när det är mannen som är den upptagna?
    Tror du verkligen att det här är en seriös tråd? 
  • Anonym (Nope)
    Motherinlaw skrev 2025-03-28 01:07:37 följande:
    Men herregud han är ju uppenbart sarkastisk 🤣
    Ja? och det var väl därför jag skrev att jag tolkar att han hittar på. 
Svar på tråden Gift man kysste mig