• Anonym (Franke)

Kvinnor på gymmet med tights så man ser vulvan - hur ser ni på det?

På mitt gym går det väldigt många kvinnor. Det är ett stort gym. Har märkt att många yngre kvinnor har tights på sig som sitter väldigt tight och sedan en korta träningslinnen på det. 

Det gör ju att deras underliv syns väldigt tydligt genom tightsen. Man ser liksom formen av vuvlan helt och hållet på många. Detta måste de ju själva se. 

Hur ser ni andra kvinnor på detta? Hur medvetna är de själva om det? Är det ett mode att man ska se så mycket av benen, rumpan och vulvan som möjligt?   

• Svar på tråden Kvinnor på gymmet med tights så man ser vulvan - hur ser ni på det?
  • Anonym (Jo)

TS startade tråden men inte skrivit nåt mer, fredagstråd kanske.

• Anonym (Eller hur)
    Anonym skrev 2025-04-18 20:46:51 följande:
    Ok. Om någon hade dansat omkring med bara ett kaninben i skägget så hade jag fan inte sett det och om jag hade det, så hade jag glömt det efter 10 sekunder. De flesta skiter i de flesta, och i synnerhet om man är på på gymmet och i full gång med att få kvällens ansträngningar avklarade.

Som ren parentes kan man ju nämna att insikt om detta faktum verkar vara problemet för de som tror på andra hållet också. Överkänsliga som tror saker som att "Han tar bilder på mig" och att folk glor på dem osv. De flesta skiter i de flesta.
    Vad bra, då kan jag glutta vidare då.
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Män)

Jag har sett trådar där män frågar om det är ok att deras bula syns eller får använda kompressionstights vid löpning m.m.

Då är det en häxjakt i att få berätta hur osmakligt o dåligt det är. Kvinnor ska minsan inte behöva se en bula så tydligt osv. 

När en tjej visar lite mer så är det strunt i det. De får göra som de vill. Varför kollar du. 

• PH76

Ganska enkelt. Jag är på gymmet 5 dagar i veckan för att kör så absolut effektivt jag kan. Är det någon där som jag tycker är väldigt attraktiv i lite kläder så kommer jag att snegla lite, och sen gå hem. Thats it.

• Meddelande borttaget
  • Anonym (Ella)
    Anonym skrev 2025-04-19 01:03:51 följande:
    Vadå enkelt? Hur är det svar på något som har med tråden att göra?
    Själv kör jag V60. Har det med något att göra?
    Tråden gick kanske inte ut på att fråga hur du gör på gynmottagningen 5 dagar i veckan?
    Nej, tråden handlar om gymmet. På gynmottagningen kan man ju nästan räkna med att man måste ta av sig de byxor man har på sig, oavsett om det är tights eller baggybyxor. Som tur är så behöver ju ingen annan än gynekologen se det, så ingen lär bli störd. Kanske gynekologen inte rekommenderar alltför tajta byxor dock.
  • Anonym (Kvinna)

Bryr mig inte vad folk har på sig men klart man kan se det som passerar ens blick man har ju ögon och är inte blind. Sitter man ner vid en maskin ser man det som är i ögonhöjd osv, betyder inte att man stirrar men man kan absolut notera. Om man inte stirrar rakt ner i knät eller går och tränar med blicken i golvet.

Finns tights som är sömlösa. Kan vara de du menar. Provat såna själv i butik och sett andra ha dem, bland annat vänner. Tycker de är hemska. Ser inte klokt ut. Osmakligt. Skulle aldrig ta på mig dessa tights och absolut inte med en kort top. Håller mig till vanliga tights. Men det är väl smaksak vad vi gillar.

• Meddelande borttaget
  • Anonym (Kvinna)
    Anonym (Män) skrev 2025-04-19 00:06:32 följande:

Jag har sett trådar där män frågar om det är ok att deras bula syns eller får använda kompressionstights vid löpning m.m.

Då är det en häxjakt i att få berätta hur osmakligt o dåligt det är. Kvinnor ska minsan inte behöva se en bula så tydligt osv. 

När en tjej visar lite mer så är det strunt i det. De får göra som de vill. Varför kollar du. 

Håller med. Personligen tycker jag det är både osmakligt med män i nissetights med bula och kort överdel och kvinnor i sömlösa tights och v-formad bulle med kort överdel. Man kan inte mer än att tycka att det är smaklöst, äckligt stillöst osv för alla får ju klä sig som de vill. Man får titta bort.
  • Anonym (Kvinna)
    Mayjel skrev 2025-04-18 21:01:14 följande:
    Jag vet inte om stringbyxor är den rätta benämningen. Men de är ju sydda likt stringtrosor eftersom byxorna har en söm som går in mellan halvorna och delar dem.
    Och så tajtheten på byxan som får skinkorna att poppa ut som två glasskulor (eller ett babian*rsle). Inte så snyggt i min mening, varken på kvinnor eller män. Rätt ofräscht också. 
    Hahahh glasskulor aldrig tänkt på det men ja det ser det ut som. Ja ofräscht. 
  • Anonym (Kvinna)

Ja jag tror absolut det är mode. De sömlösa tights och de där som har sömmar som string så skinkorna ska framhävas som någon nämnde. Märker själv när jag handlar träningstights att det kan vara svårt att hitta fina bland alla de där pajastightsen.

• Anonym (Kvinna)
    Anonym (Eller hur) skrev 2025-04-18 20:24:17 följande:
    Om blygdläpparna syns så lägger man märke till det, likadant om tjejen har svart string under vita byxor. Fast det vet ni ju redan om, ni vill bara spela dumma för att skuldbelägga män som tittar.

Om en man går runt med snoppen hängandes ur gylfen så skulle ni som aldrig tittar i skrevet helt missa att snoppen hängde utanför?
    Hahahah! Ja det skulle de nog missa.
  • Anonym (Fåfängt :/)

Jag har "såna" kläder mest för att jag har en fix idé om att min man skulle titta på.andra tjejer om jag inte hade det. Vi tränar ihop. Det ligger hos mig själv, min osäkerhet. Han tittar inte på andra vad jag märker (till skillnad mot vad ex hade gjort)...men blir som en slags trygghet för mig ändå att klä mig så, jag vill vara snyggast.... svårt att förklara.

Svar på tråden Kvinnor på gymmet med tights så man ser vulvan - hur ser ni på det?