• Anonym (O)

Bästa sexet, med vem?

Kvinna som man, berätta nu vem ni haft ert livs bästa sex med och vad som gjorde det så bra.

Skriv gärna hur gamla ni var när ni fick uppleva det, med vem (typ av relation) osv. 

Själv är jag en kvinna på snart 46 år som just fått uppleva min bästa sexuella upplevelse, med en 23-åring. Det är inslag av bdsm (jag som dominant) och både cunnulingus, rimming och diverse annat. Det som gör det så fantastiskt är att han är totalt dedikerad, verkligen dyrkar mig med sin tunga och det är alldeles uppenbart hur mycket han njuter av att bara ge. Vi tänder dessutom sjukt mycket på varann både fysiskt och mentalt och det gör detta till det bästa jag upplevt. Vilket är rätt sjukt egentligen, att få uppleva i min ålder. 

• Svar på tråden Bästa sexet, med vem?
  • Anonym (Jordnära)
    Anonym (Pirre) skrev 2025-05-20 22:56:40 följande:
    Från himlen dessutom. Avliden sedan 8 år...
    Död å begraven. Men knappast där uppe, han va ett as, så vi finner honom där nere.
  • Anonym (Man 45+)
    Bästa sexet var en tjej jag stötte på och vi fick feeling för varandra direkt. Hon skulle snart gifta sig och jag var mentalt på väg ur ett förhållande som jag mådde dåligt i. Vi kände direkt att det fanns någon slags eld mellan oss och hon bjöd mig at komma hem till henne kvällen efter. Jag fick resa i någon timme för att komma till henne och hon släppte in mig via bakdörren hemma hos henne diskret under natten. Det skedde vid fem-sex tillfällen under loppet av ett par månader när hennes fästman var bortrest och vi hade intensivt och fantastiskt sex och tog en lång och härlig dusch tillsammans innan jag åkte hem. Det pågick i ungefär en månad tills det började bli nära för henne att gifta sig och då släppte vi kontakten helt. 

Delad förstaplats var på en Thaimassage en gång när jag var mellan förhållanden. Jag var ca 40 år då och hade just varit och tränat och kände att en massage skulle vara skönt. Jag betalade för en vanlig massage och hade ingen tanke på något annat. Men en bra bit in i massagen så strök hon mot min penis när hon masserade insida lår. Jag låg på rygg. Hon var väldigt vältränad och het och även jag var i min bästa form någonsin. Min penis blev snabbt stor och hård när hon hade strykt mot den. Väldigt stor tyckte hon, det syntes på hennes ögon och leende men hon sa det sen också. Hon försökte fortsätta massagen som vanligt men kunde inte låta bli den efter det, så hon tog snart fram den och snart därefter slet hon av sig sina egna kläder och hoppade ovanpå mig. Hon gned först sitt kön mot mitt en stund innan hon tog tag i den och förde in den i henne. Hon red mig intensivt tills jag kom i henne. Hon kom samtidigt. 

Jag fattade ingenting men det var helt fantastiskt! Efteråt sa hon att hon inte vet riktigt vad som hände, hon tappade kontrollen. Hon ville inte ha extra betalt utan hon låg bara på min mage en stund och andades ut, sen torkade hon av mig och vi sa hejdå.

Det låter som en fantasi men det sjuka är att det verkligen hände. I efterhand oroade jag mig lite för könssjukdomar men det visade sig att jag hade klarat mig. 
  • mattiasjjjj

Alright, här kommer mina topp tre:

1. Med nuvarande hustrun efter 20 år. Vi slajdar just nu in i medelåldern, och driften är förstås inte lika stark som förr. Men vi har ett sjukt starkt band mellan oss, och nu kan det i bästa fall bli en "transcendent" upplevelse, alltså att gränserna mellan mig som person och henne som person suddas ut. Det överträffar allting jag varit med om som månniska, vi liksom sammansmälter och gråter och skrattar om vartannat. Allting körs i en känslornas cementblandare, allt från våra tre barn tillsammans, alla svårigheter vi har haft som familj osv, osv. Problem med släkten och lyckliga semestrar i en enda j*vla röra. Fantastiskt.

2. Med en tjejkompis från gymnasiet, 10 år efter vi gick ut. Jag var väldigt nere p.g.a. obesvarad kärlek, och hon var orolig för att hon hade fått för sig att hon inte var attraktiv för män. Hur det nu var så hamnade vi i säng och jag var som en ... erotisk atombomb. Jag landade otroliga mängder fysisk kärlek på henne, hon blev helad av detta och grät av glädje. Underbart!

3. I högstadiet var jag hårdförälskad i "skolans snyggaste tjej".Jag förstod att jag var inte alls i hennes liga, det fanns så mång tuffare killar än jag, osv, osv. Men 5-6 år senare hittade vi varandra via högskolan vi läste på, och sen blev vi sambos. Första gången vi låg med varandra tänkte jag att "nu dör jag av lycka". Jag överlevde, men tänker än i denna dag att "hur f*n gick det där till"?

• New  Dawn

Det senaste sexet, med min man. En kombination av oralt och inne och yttre stimulans. Njutningen blir bara bättre och bättre och orgasmerna är sjukt sköna. Det gör att det senaste är det skönaste jag minns. Har iofs varit väldigt skönt de senast åren. 

Mod är det som behövs för att ställa sig upp och tala. Mod är också det som behövs för att sitta ned och lyssna.
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Man 45+)
    Anonym (Milf Hunter) skrev 2025-05-25 08:25:49 följande:
    Var  thaimassagen i Stockholm?
    Japp
  • Anonym (Anonym)

Hade en bra upplevelse idag mitt på dagen. Frun och jag var ensamma hemma och vi testade något nytt. Satte oss i en fåtölj mitt emot varandra fullt påklädda, långsamt tog vi sedan av oss plaggen medan vi smekte oss själva, först ganska harmlöst sedan mer vågat. Till slut var vi helt nakna och onanerade fullt ut. 

otroligt upphetsande att se henne få en skakande orgasm på egen hand. Några sekunder senare sprutade jag rakt ut. Aldrig något knull men otroligt upphetsande och förhoppningsvis fortsättning ikväll.

• Anonym (-)
    Anonym (H) skrev 2025-05-21 15:15:08 följande:
    Antar att du är oskuld?
    Ja, hurså?
  • Anonym (flätan)
    Anonym (BC) skrev 2025-05-19 20:09:39 följande:
    Äsch, vem vill egentligen någonting. Jag gillar inte sex så mycket men det är lättare än den konflikt det hade skapat om jag sa nej. Jag tycker inte synd om mig. Men jag hade helst inte gjort det såklart, men det gör mig inte så mycket. Det värsta är nästan att det tar upp sån tid. För min man som sitter och letar, för mig att behöva ha sex en hel kväll och natt i tid och otid och att dessa dagar kan komma med kort varsel, som denna vecka. Fick ett sms på jobbet att imorgon kommer nästa man vänta på mig när jag kommer hem efter mitt sena pass på jobbet. Inget jag egentligen orkar men det löser jag.
    Som du förstår är inte det där kärlek.

Sexet låter som ett arbete för dig. Du är värd bättre än att din partner filmar dig med massor av män.Låter som ett övergrepp. Hoppas inte filmerna sprids. Stackare. 

Försök få hjälp därifrån.
  • Anonym (Klimakteriet)

Bästa sexet definitivt med nuvarande partner. Intimt, vackert och underbart,boch frekvent (4 ggr/v efter 16 år) Dock pga klimakteriet så har jag börjat få svårt att komma under sex de sista åren, och det är skitjobbigt och jättetrist. Sexlusten finns, men förmågan till orgasm har ändrats betydligt 

Svar på tråden Bästa sexet, med vem?