• Anonym (Krantz)

Dåliga killar

Vet inte om jag har otur eller om det är såhär man brukar ha sex
    Men har legat med några killar och tycker inte det har varit fantastiskt med någon. Mycket beror på att fokuset för dem verkar vara att få upp den så de få in den i mig och då är förspelet rätt kort så det har hänt att jag inte hunnit bli så våt. De har smekt mig lite grann och rört mig men inte alls länge och ibland inte på ett skönt sätt och sedan viljat komma in i mig. De vill gärna bli runkade eller avsugna för att få upp den där allt fokus handlar om att ha den hård. Men ingen tanke på om jag är våt samtidigt.  Sedan kommer någon snabbt när den fått in den och då är det typ klart för han vill sova. Då har inte jag fått ut det jag vill. Dessutom säger man hur man vill ha det men de lyssnar inte och gör samma sak igen. Känner mig nu halvt sugen på att ha sex med någon ny om jag lär känna någon, är singel nu. Är det såhär man har sex för isåfall kan jag likagärna onanera ensam

Jag hade gärna velat ha längre förspel där det även är fokus på att jag är våt

• Svar på tråden Dåliga killar
  • Anonym (fdPåJakt)
    Anonym (*) skrev 2025-05-09 15:24:00 följande:
    Knappast. Men jag förstår att man tror detta om man är fast i sin egen lilla incelbubbla.
    Jockehockey skrev 2025-05-09 14:59:13 följande:
    Det är stor skillnad att man inte vill göra jobbet för tjejens njutning ich att vara våldtäktsman.

Jag själv slutar så fort jag har kommit. Det är ju det som är det viktiga

Jo, för då utnyttjar man en annan människa som knappast ville detta från början. Och tänker bara på sina egna behov. Psykopater tänker på det sättet. 

Sen tror jag inte ett dugg på att du ens får nåt. Du för ett typiskt incelresonemang, likt det flesta män på det här forumet.

Det är nog fredagstroll som rumstrerar i forumet. Obestämd
  • Anonym (*)
    Anonym (fdPåJakt) skrev 2025-05-09 15:53:01 följande:
    Det är nog fredagstroll som rumstrerar i forumet. Obestämd
    Ja, ett som troligtvis nyss blivit avstängt. 
  • Anonym (Micke)
    molly50 skrev 2025-05-08 15:29:28 följande:
    Hon kanske är oerfaren och behöver lite tips och råd. 
    Att då får höra att man bara är slapp och lat och får räkna ut saken själv gör ju knappast saken bättre.
    Och att ligga med en kille som bara tänker på sin egen njutning är sjukt avtändande och osexigt och får inte en tjej att vilja ge något tillbaka.
    Självklart kan det vara så.

Men att som kille lägga sej på rygg i sängen och förvänta sej att
    bli tillfredställd existerar ju inte. 

Varför skulle det vara mer ok bara för att man är tjej ?
  • Anonym (H)
    Blåvitt skrev 2025-05-08 17:12:05 följande:
    Kanske men det är ju mitt behov som är det viktiga 
    Vilket korkat inlägg.
  • molly50
    Anonym (Micke) skrev 2025-05-12 17:00:13 följande:
    Självklart kan det vara så.

Men att som kille lägga sej på rygg i sängen och förvänta sej att
    bli tillfredställd existerar ju inte. 

Varför skulle det vara mer ok bara för att man är tjej ?
    Det har jag inte påstått. Det jag menar är att jag anser att man måste vara lyhörd för varandra.
    Många killar är inte det utan vill bara in så fort som möjligt eller så gnuggar de på musen som vore det en skraplott. Det är inte skönt och inte så konstigt om tjejen inte njuter då.
    Sen finns det ju även tjejer som bara ligger som en död fisk,har jag förstått.
    Och de tjejerna borde kanske lära sig att prata och visa vad de vill ha.
    Men alla vågar ju inte det. Framförallt inte om man kanske är lite oerfaren.
  • solochregn
    Anonym (Krantz) skrev 2025-05-06 22:32:06 följande:
    Dåliga killar

Men har legat med några killar och tycker inte det har varit fantastiskt med någon. Mycket beror på att fokuset för dem verkar vara att få upp den så de få in den i mig och då är förspelet rätt kort så det har hänt att jag inte hunnit bli så våt. De har smekt mig lite grann och rört mig men inte alls länge och ibland inte på ett skönt sätt och sedan viljat komma in i mig. De vill gärna bli runkade eller avsugna för att få upp den där allt fokus handlar om att ha den hård. Men ingen tanke på om jag är våt samtidigt.  Sedan kommer någon snabbt när den fått in den och då är det typ klart för han vill sova. Då har inte jag fått ut det jag vill. Dessutom säger man hur man vill ha det men de lyssnar inte och gör samma sak igen. Känner mig nu halvt sugen på att ha sex med någon ny om jag lär känna någon, är singel nu. Är det såhär man har sex för isåfall kan jag likagärna onanera ensam

Tråkigt att läsa. Själv blir jag mycket kåtare och har MYCKET starkare orgasm av att ge kvinnan så mycket njutning jag förmår. Jag utforskar gärna och ?lyssnar? in hur hon reagerar, det märks generellt så tydligt på hennes kropp om hon gillar något eller inte. Blir hon inte våt så vill inte jag penetrera, då måste jag ?hitta rätt? först. Jag har som mål att hon ska ha minst två men gärna fler orgasmer innan jag kommer. Därmed inte sagt att det alltid måste ta lång tid, det beror ju mycket på vilken känsla man är i när man börjar. Men behövs tid så låter man det självklart ta den tid som behövs. 
  • Jimmy75

Känner inte alls igen mig själv i den beskrivningen av man. Tänker att det beror på många saker men mest erfarenhet. Både vad för slags erfarenhet de har och hur mycket. Själv har jag alltid fokus på kvinnan eftersom jag lärt mig att det också blir som allra bäst sex för mig också då. Få saker är så upphetsande som att kunna bidra till sin partners njutning och man får igen det tiofalt så det är liksom bara vinster i det. 

• Jimmy75
    Anonym (Otur) skrev 2025-05-07 00:10:13 följande:

Jag lovar, de finns på riktigt, männen som menar allvar med att sex handlar om kvinnans njutning och inget annat. Som har tålamod och bygger upp laddningen tills man inte står ut att vänta längre och ber dem att tränga in i en. Som ber om att få slicka en och menar allvar med att det inte finns något bättre. Som, när man frågar dem vad man kan göra för dem, svarar "Din njutning är den enda tillfredsställelse jag behöver".

Jag vet att det finns åtminstone en sådan man (men han är inte ledig). 

Ja de finns. Jag är exakt likadan och det är inte av några altruistiska eller hjältemodiga övertygelser. Det är helt enkelt att det på det viset blir allra bäst och mest njutning för både partnern och mig. Sedan kräver det ju engagemang från båda såklart och kommunikation. En person är inte den andra lik och det tar ett tag att lära känna varandra 
  • Jimmy75
    Anonym (Rune) skrev 2025-05-07 17:33:05 följande:
    Men om jag får vara lite petig: Är inte sex till för bådas njutning?
    Det BLIR ju bådas njutning. Den mannen får ju redan njutning av det han gör och jag garanterar att han får ?tjänsten? (i brist på bättre ordval) återgäldad
  • Jimmy75
    solochregn skrev 2025-05-23 13:48:28 följande:
    Tråkigt att läsa. Själv blir jag mycket kåtare och har MYCKET starkare orgasm av att ge kvinnan så mycket njutning jag förmår. Jag utforskar gärna och ?lyssnar? in hur hon reagerar, det märks generellt så tydligt på hennes kropp om hon gillar något eller inte. Blir hon inte våt så vill inte jag penetrera, då måste jag ?hitta rätt? först. Jag har som mål att hon ska ha minst två men gärna fler orgasmer innan jag kommer. Därmed inte sagt att det alltid måste ta lång tid, det beror ju mycket på vilken känsla man är i när man börjar. Men behövs tid så låter man det självklart ta den tid som behövs. 
    solochregn skrev 2025-05-23 13:48:28 följande:

Sååå sant
  • Anonym (M)
    Dåliga killar

Du borde se över ditt val av män. Det är sällan jag gått på sådana nitar och när jag väl gjort det har jag dumpat dem direkt.
  • UngGubbeinorr
    ...  Sedan kommer någon snabbt när den fått in den och då är det typ klart för han vill sova.

Det första tyder på en kille som haft sex på tok för sällan. Män blir uthålligare ju oftare de har sex. 

När han är på väg att sätta in den, säg bara lite försiktigt "inte än". En vettig kille lyder direkt!
  • Anonym (Dålig kille)

Jag kör förspel in i förbannelse. Minst ska tjejen komma en gpng innan ci har sex. Likförvannat är det sällan det blir nåt efter det. 

• Jimmy75
    Anonym (Dålig kille) skrev 2025-06-07 02:34:50 följande:

Jag kör förspel in i förbannelse. Minst ska tjejen komma en gpng innan ci har sex. Likförvannat är det sällan det blir nåt efter det. 

Tråkigt såklart att du verkar ha en negativ upplevelse av det, men samtidigt handlar ju sex om så mycket mer än att jaga prestationsbaserade mål. Sådant kan i högsta grad negativt påverka den totala upplevelsen och minska sin partners sexlust och upphetsning.
  • Anonym (hej)

Jag är karl och jag uppträder inte alls så i sängen med min kvinna. Det låter som du träffat på några riktiga egoister. Ge rätt kille en chans så kommer han att ta hand om dig också. Döm inte alla efter dina erfarenheter bara. Då förhastar du dig. Kanske du ska vänta med sex lite. Är de intresserade på riktigt så väntar de tills du släpper till. Sticker de direkt så är de inget att ha ialla fall. Det är ett bra filter. Fram tills det...gör det själv med handen.

• Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
Svar på tråden Dåliga killar