Sex med barnen (10+år) i rummet jämte.
Igår hade jag en konversation med några vänner, och jag blev helt chockad faktiskt. Jag nämnde att vårt sexliv är ganska sparsamt just nu för det är svårt att hitta bra tillfälle, då vi jobbar olika tider och då barnen ( mina 13 och 15) oftast är hemma. Då menade de att de alltid har sex med barnen hemma och tyckte inte alls det var konstigt att de hörde vad som pågick. Jag sa att det är nog det mest avtändande jag kan tänka mig att ha sex när mina barn sitter i rummet brevid och jag vet att de kommer höra. De kontrade med att det är normalt och att det är hälsosamt att barn får veta att föräldrarna har sex. ?!? Va?!? Mina barn är väldigt öppna och frågar och vi pratar om det mesta, och de ser väl att föräldrarna har det bra tillsammans utan att få lyssna på deras sex ?! Så min fråga har ni sex vetandes att era barn till 100% kommer höra er? Nu tänker jag mest barn som är lite äldre och tonåringar. Tycker ni det är naturligt? Jag kommer fortfarande ihåg från jag var tonåring och en enda gång råkade höra mina föräldrar och blev så ?äcklad?.