• Medelm8

Råkat se en granne/okänd

Hej,

Är det många av er som har sett eller råkat se en granne/okänd person ha sex eller onanera?
    Det har hänt mig ett antal gånger bland annat när jag varit ute på promenad med hunden sena kvällar. En av de första gångerna det hände var när jag bodde på hotell. Jag kikade ut från fönstret för att se utsikten och insåg att jag kunde se in till rummet snett bredvid. Där inne var paret i full gång med samlag. Jag blev väldigt stressad för jag ville inte bli påkommen som någon som tjuvkikar men samtidigt var hela situationen otroligt upphetsande och jag kunde inte låta bli att kolla ut några gånger till. 

Har ni varit med om liknande händelser? Har ni själva blivit tittade på? Låter ni bli att dra för gardinerna med flit ibland? 

• Svar på tråden Råkat se en granne/okänd
  • Anonym (Tjuvkollar)

Inte sex! Men brukar se grannens doning, har brukar gå runt naken efter han har duschat en riktigt falukorv som fladdrar, annat än min killes prinskorv 🤣 

• Gurkan1000

Nej, jag har aldrig sett någon granne ha sex. Tänker att det skulle kanske vara kul att råka se någon gång. Men jag har hört grannen ovanför min lägenhet ha sex Dom fick orgasm. Glad

• Anonym (L)

Har aldrig sett grannen ha sex men jag hör henne ofta när hon har det.

• Anonym (Sigrid)

Bor granne med min klasskompis. Hennes pappa går ibland omkring naken när han är ensam hemma. Han har en utrustning långt utöver det vanliga och är dessutom vältränad och snygg. 
    Sa till honom att "paraden" uppskattas på andra sidan häcken. 
    Har även fått "smaka" i deras garage. Tungan ute

• Spy

När jag flyttade hemifrån så hade jag grannar tvärs över som man såg deras sovrum, jag satt vid mitt köksbord och pratade med min flickvän i telefon (vi hade distansförhålland) och bara vänder huvudet för att titta ut och ser paret i lägenheten tvärs över ha sex fullt ut. Jag berättar för min flickvän vad jag ser och hon bara skrattar. Jag blev lite rädd att dom skulle se mig så jag lägger på och äter upp snabbt. Då ser jag i ögonvrån något som rör sig ännu mer det är dom som vänder sig om så han tar henne bakifrån och står med ansiktet mot mig.

jisses vad jag skämdes me. Dom körde på och jag typ gick och gömde mig. Några dagar senare var dom igång igen och ville gärna visa upp sig för mig🤭

några år senare hade jag och min flickvän flyttat ihop i en annan lägenhet där vi en morgon satt ute i morgonsolen tillsammans och helt plötsligt hör vi hur grannen ovanför kör igång med sin kille, han stönade högt när han kom. 15 min kommer dom ut, vi fnissar lite och jag kunde inte hålla tyst så jag frågade kvinnan om dom körde morgon yoga??

snacks om att dom skömde 🤣🤣

• Anonym (C)

Nej, det har jag inte och tacksam för det.

• Anonym (My)

Har aldrig sett en okänd ha sex men har sett flera ha sex på fester under ungdomens glada dagar. 

• Tom Araya

Till er som tror att grannarna glor/kikar på dig så kan jag upplysa om att  om du inte har ljuset tänt så ser man in kanske 3 meter, därefter är det för mörkt, även i dagsljus.

• Anonym (Sett gaytrekant/inspelning)

Jag tränar på gymmet udda tider. Det medförde att jag klev rätt in in en porrfilmsinspelning. 3 män som hade trekant, en fjärde som filmade.

Det blev finsk stämning liksom. Jag "frös" ett par sekunder sedan sprang jag iväg.

• Anonym (82)
    Jag bodde för länge sedan i en tvåvåningsvilla. På morgnarna hade jag för vana att stå utanför badrummet och titta ut genom fönstret samtidigt som jag rakade mig. Mittemot fanns ett trevåningshus. På andra våningen bodde en ung kvinna jag hade sett flera gånger. Denna morgon stod hon naken i sitt sovrum. Hon började smeka sig själv och jag kunde inte sluta titta. Hon stod med ansiktet mot fönstret och smekte sina bröst och mellan benen. Hon var i sin egen värld. Plötsligt fick hon syn på mig och gick hastigt åt sidan. Fy fan vad jag skämdes. Vi sågs ibland på gatan. Tror även hon tyckte det var pinsamt att ses. Samtidigt är det ett trevligt minne att tänka på ibland. 
  • Anonym (Naket)

Inte sett några ha sex men däremot nakna människor på ett hotell i centrala Stockholm. Då det ser ut som spegelfönster på hotellet (golv till tak) utifrån gatan tror gästerna att ingen ser dem där de står nakna och tittar ut över torget utanför. Då jag jobbade i en annan byggnad vid torget kan jag säga att man visst ser in. 

• Anonym (Trevligt)
    Anonym (82) skrev 2025-07-05 22:24:10 följande:
    Jag bodde för länge sedan i en tvåvåningsvilla. På morgnarna hade jag för vana att stå utanför badrummet och titta ut genom fönstret samtidigt som jag rakade mig. Mittemot fanns ett trevåningshus. På andra våningen bodde en ung kvinna jag hade sett flera gånger. Denna morgon stod hon naken i sitt sovrum. Hon började smeka sig själv och jag kunde inte sluta titta. Hon stod med ansiktet mot fönstret och smekte sina bröst och mellan benen. Hon var i sin egen värld. Plötsligt fick hon syn på mig och gick hastigt åt sidan. Fy fan vad jag skämdes. Vi sågs ibland på gatan. Tror även hon tyckte det var pinsamt att ses. Samtidigt är det ett trevligt minne att tänka på ibland. 
  • Anonym (Vid havet)

Jag såg ett ungt par ha sex på en klippavsats vid havet. Vi var vilsna turister, mitt i ingenstans. Vi fick typ vissla och vända om igen.

Aldrig sett någon granne ha sex, men har hört det många gånger.

• Anonym (Trevligt)

(82) Togs detta möte någonsin upp när ni träffades? Och var det ändå gången du såg henne naken?

• Anonym (Trevligt)

Bodde i ett lägenhetshus som vätte mot ett annat hus bara några meter bort. Mitt sovrum och balkongen i köket hade utsikt rakt mot grannhusets kök och vardagsrum. Såg många nakna, men det var ett par som bodde på samma våning som mig som jag såg ha sex i köket ett antal gånger. Var härligt att se och jag gissar att någon eller några av grannarna även såg mig någon gång eftersom sovrummet hade så pass stort fönster. 

• Anonym (Lisa)

Jag brukar ofta se min granne naken när han går ut för att sola naken på balkongen och det är ingen vacker syn  

• Anonym (Vandrarhem)

Var på ett vandrarhem i Skåne en gång och där fanns ett par som hade sex helt öppet, med öppen dörr och skämdes inte ett dugg verkade det som. Bägge hade dock mycket tatueringar, så med dagens benämningar skulle man väl klassa de som WT.

• Anonym (82)
    Anonym (Trevligt) skrev 2025-07-05 23:06:33 följande:

(82) Togs detta möte någonsin upp när ni träffades? Och var det ändå gången du såg henne naken?

Jag såg henne aldrig naken igen. Hon undvek förmodligen att vara naken i det rummet sen.
    Vi möttes på gatan men hade inte den relationen att vi pratade med varandra. Hälsade med en nick på sin höjd.
    Jag flyttade året efter. Men ibland tänker jag på den gången jag såg henne där i fönstret. Det var en vacker ung kvinna.
Svar på tråden Råkat se en granne/okänd