Misstänkt utomkvedshavandeskap
ej!
hoppas innerligt någon kan ta sig tid o läsa detta. samt hitta någon som kanske vart med om liknande!
jag har testat äl-test för att hitta min ögglossning efter p-pillerStopp. Jag fick blödning efter pillerstopp. Började sen med äl-test som aldrig gav fullt utslag. Hade dock tecken på öl och hade samlag dessa dagar. Tog sen ett graviditetstest dagen hos förväntad mens som visade negativt. Fick sen mens precis som vanligt, riklig i två dagar och sen mindre sista dagarna. mensen började 2/6 och slutade 6/6. kände sen av ägglossning kort därefter den 10/6 men fick ingen fullstegring fören 12/6. Testet blev svagare 13/6 men när jag tog det som skulle varit sista blev det jättepositivt fanns knappt färg till kontrollstrecket. 14/6 på kvällen plussade jag och visade sig vara gravid.Den 16/6 visade clear blue 2-3 gravid. Fick samma dag blod På pappret när jag varit på toa. Detta fortsatte under förmiddagarna tis och ons. På tisdagen var jag på gyn för att kolla. De såg inget i livmodern men hinnan var tjock o hon såg att jag haft äl. Fick ta hcg som visade 330. fick sen på torsdagen ta nytt hcg som visade 270. Läkaren misstänker PUL alt utomkvedshavandeskap.
har nu ingen blödning. Har motvärk o ömma bröst.
ska ta nytt hcg på torsdag nästa vecka
någon som vart med om liknande?