• Anonym (buster)

Dra i/hålla i håret , bakifrån

Är säkert porrskadad men tycker kvinnor om det där med att bli smiskade och bli dragna/hållna i håret när man kör bakifrån?

Ser i mina ögon rätt smärtsamt ut, särskillt om man är håröm.

• Svar på tråden Dra i/hålla i håret , bakifrån
  • Anonym (Q)
    Anonym (B) skrev 2025-08-07 14:27:39 följande:

Oftast trauma bakom om man gillar det. Spelar ingen roll att ni förnekar det. 

Och källa för detta dravel är? 
  • vitvåisthlm

🤣🤣🤣🤣🤣
    Man & Fru
  • Kanonen56
    Hamburgartjuven skrev 2025-08-05 17:13:31 följande:

Tjejen gillar detta. Vissa saker går bra men andra har jag svårt att leva upp till. Man är fostrad i samtycke och respekt och då blir det lite svårt att leva ut fullt när hon vill bli örfilad osv. Men jag gör mitt bästa för att leka svin Oskyldig

Jag skippar det där med örfilar helt och börjar prata mer istället.. Just för att jag tycker inte om det där med att hålla på och slå och det tänder mig liksom inte. Jag tänker att vad dom vill när dom säger det är att man ska börja leka hårdhänt. Och det kan man vara genom att ta ett strypgrepp och låta saliv rinna ner i munnen.. Det behövs liksom ingen örfil. Och kanske då istället en liten käftsmäll. Men börjar hon hålla på med "slå mig" så är det helt klart nej i handling. 

Lite mer ontopic. Det med att dra i håret. Gör man fel vilket jag sett att många killar gör så gör det bara ont och därmed dåligt sex. Det rätta sättet är att dra fingrarna igenom håret och greppa precis inne vid hårfästet. För där är håret starkt och där gör det inte ont, och du har full kontroll över hela huvudet. 
  • Anonym (Beror på)

Med exet: Nej, för han gjorde det inte naturligt utan det blev en roll han spelade.

Med nuvarande: absolut, för det kommer naturligt för honom att göra det, att ta över kontrollen över mig. Strypsex där jag inte får luft går bort, men att ha något tight runt halsen (händer, bälte eller som nu senast, ett rep som satt runt händer, midja och hals, hell yes! Han har total kontroll över hur långt han får gå. Men, det var naturligt för honom även för 25 år sedan när vi lärde känna varandra.

• Anonym (Xoxo)

Anonym (B) skrev 2025-08-07 21:41:43 följande:

Sjukt. 

+1

• Trixkille75

Belägg för det? Låter som ren nonsens
  • Anonym (Beror på)

Förresten.... Att ta tag i håret är en konstart, det handlar inte bara om att ta tag och dra utan att göra det på rätt sätt, dvs på rätt plats på huvudet och nära hårbotten. 

Sedan är det inget som sker endast när man kör bakifrån utan kan även ske i en kyss eller vid en avsugning. 

Men som sagt, det gäller att den som gör det är lyhörd.

• Anonym (Signe)
    Anonym (Man 40) skrev 2025-08-05 16:53:15 följande:

Jag är väldigt försiktig med att göra något som skulle kunna upplevas som övergrepp. samtyckeslagen är fantastisk. Men jag har märkt att jag själv kan känna mig väldigt tråkig i början av relationen ibland som man. Tycker tyvärr också att de kvinnorna jag har haft relation med varit ganska dåliga på att säga hur de vill bli bemötta i sängen. Däremot kryper det ofta fram efter ett tag att de vill ha hårdare tag. Så det tar oftast onödigt lång tid innan man hittar en härlig balans på grund av att kvinnor inte talar om hur de vill ha det även om mannen fråga. Det är inte bara jag som upplever det. Jag har själv absolut inga behov av att dra någon i håret eller smiska. Men gillar hårdare tag om kvinnan gillar det, av enbart den anledningen att hon gillar det. 

Sex är en lek där man behöver vara lyhörd och sakta prova sig fram. Jag skulle aldrig säga till någon ny att jag gillar att bli dominerad, det får växa fram med ju tryggare jag blir med honom. Att säga det för tidigt kan skada mig (och har gjort). Samma med analsex, det kommer när vi är redo för det. Det finns så många män som är skadade sa porr och har låg respekt för kvinnan de dejtar och låg förståelse för kvinnokroppen.
  • vitvåisthlm
    Anonym (Signe) skrev 2025-08-08 09:46:05 följande:
    Sex är en lek där man behöver vara lyhörd och sakta prova sig fram. Jag skulle aldrig säga till någon ny att jag gillar att bli dominerad, det får växa fram med ju tryggare jag blir med honom. Att säga det för tidigt kan skada mig (och har gjort). Samma med analsex, det kommer när vi är redo för det. Det finns så många män som är skadade sa porr och har låg respekt för kvinnan de dejtar och låg förståelse för kvinnokroppen.
    100% 
    Skulle kunnat vara mitt inlägg.
    Man & Fru
  • Anonym (Man 40)
    Anonym (Signe) skrev 2025-08-08 09:46:05 följande:
    Det är sant! Fint skrivet. Det ligger nog mest hos mig själv. Den där osäkerheten man kan ha i början av en relation skapar lätt stress på många sätt för mig. Jag vill ju att den man träffar ska känna att jag lyssnar och är inkännande även i sängen. Personligen tycker jag alltid att intimitet blir bättre och bättre det första året om inte längre tid.
  • Anonym (Signe)
    Anonym (Man 40) skrev 2025-08-08 10:06:10 följande:
    Det är sant! Fint skrivet. Det ligger nog mest hos mig själv. Den där osäkerheten man kan ha i början av en relation skapar lätt stress på många sätt för mig. Jag vill ju att den man träffar ska känna att jag lyssnar och är inkännande även i sängen. Personligen tycker jag alltid att intimitet blir bättre och bättre det första året om inte längre tid.

Den osäkerheten tror jag båda parter bär på, men kanske på olika sätt. Fortsätt vara lyhörd, det är en fin egenskap. Om du träffar någon som blir besviken på det så är hon nog inte rätt person för dig. 

ps. personligen gillar jag inte att bli dragen i håret och det är faktiskt rätt svårt att säga ifrån när det inte känns bra. som andra skriver så kan en hand i hårbotten vara eggande, men det är mer ett grepp och inte att dra i håret som de gör i porren. Men sånt är det nog rätt bra om man busar sig fram med när man kelar för då är det lättare att fråga om det känns bra och är tändande.

• Anonym (Beror på)

Det behöver dessutom inte bara vara killen som tar tag i håret utan det kan även tjejen göra vid tex kyssar och oralsex.... nu är min nuvarande rakad på huvudet så där finns det inget att ta i

• Henrik H

Tar nog hellre ett stadigt tag om axlarna på tjejen och kanske runt halsen och trycker på ordentligt bakifrån ..

.

• Anonym (B)

Så många som inte mår bra. 

• Anonym (Beror på)
    Anonym (B) skrev 2025-08-10 14:58:01 följande:

Jag vet, det är därför de ser ner på andras sexuella preferenser.... beklagligt att inte kunna acceptera att alla gillar olika.
  • Anonym (Q)

Och fortfarande kommer du bara med befängda påståenden utan att komma med underlag. Alla ser att du är svarslös men bara vill fortsätta vräka ur dig hur du vill att din idealvärld ska se ut. För något annat är det inte.
  • Anonym (B)

Jag förstår att hugger till. När man vet att det man sysslar med beror på att något gått fel, då försöker man hitta på ursäkter. 

• Anonym (Håller med)

+1
Svar på tråden Dra i/hålla i håret , bakifrån