respektlös separation
jag ska försöka göra en lång historia väldigt kort.
Jag insåg att min fru sen ett 12 år långt förhållande hade blivit kär i en annan man, en kollega till henne. dom blev blixtkära direkt och inledde en otrohetsaffär. hon har skrivit kärleksbrev till honom som jag hittat, även ett brev till honom hur bra hon tyckte hon var efter en hotellnatt. hon blev under den här tiden väldigt nonchalant och likgiltig mot mig. Hon såg varken mig eller barnens behov längre. barnen är 8 och 10 år gamla. efter vi hade pratat med barnen om att hon skulle flytta ifrån huset, så tog det 5 dagar tills hon presenterade sin nya pojkvän för barnen bakom min rygg, fast vi hade kommit överens om att vänta en månad eller 2. hon sa till barnen att det här är er nya bonuspappa! trots att vi bodde ihop då, och 4 dagar efter det så flyttar dom ihop i en lägenhet med hans barn också och kallar sig bonusfamiljen. barnen har inte ens hunnit reagera på att mamma ska flytta innan allt annat händer.
när hon har barnen så får dom frukost, men inte alltid lunch, fast dom säger att dom är hungriga så kanske dom får mcdonalds runt klockan 15. hon ser inte barnen längre alls. mannen ifråga är även han gift och har barn. tiden för allt det här från förälskelse till flytta ihop är ungefär 3,5 vecka. och ja, jag vet det här för hon blev personlighets förändrad från en dag till en annan. och även lite fjortisvarning så hade hon skrivit in i sin kalender dagen hon blev kär, och dagen deras första kyss ägde rum. han är en ny kollega som inte varit på hennes jobb innan, så det är inget långvarigt dom har byggt upp.