Anonym (Jen) skrev 2025-08-02 07:14:05 följande:
Förstår inte riktigt detta. Vill du förklara lite mer? Varför blev du sur för att din vän ville ha trekant med dig? Du var dessutom singel? Det skulle jag ta som en komplimang. Dom tycker du är het och vill ligga med dig. Kanske trånat efter dig men varit respektfull och inte frågat när du var gift men tog nu chansen i hopp om att du som singel ville leva lite?
Tror absolut dom inte väntat sig att du skulle bli sur iaf utan det sämsta som kunde hända var att bli nekade..
Jag vet inte hur andra gör men jag vill iaf inte ligga med mina vänner.
Jag tycker det är dålig stil av någon som ska föreställa min bästa vän och som vet hur dåligt mitt äktenskap har varit att istället för att hjälpa mig att hitta mig själv igen så är det första hon tänker på att äntligen har hon chansen att ligga med mig.
Det känns respektlöst och ett tydligt tecken på att hon inte känner mig överhuvudtaget.
Hade det varit att det var just mig hon väntade på hade det också varit en annan sak (hade ändå sagt nej),en då de verkar ha legat med alla sina vänner så verkar det bara vara någonting de gör och inte tar seriöst, och jag är inte den som ligger runt med mina vänner eller ligger runt överhuvudtaget.
Det jag hade behövt av henne var uppmuntran, stöd och "you go girl" skit, men jag fick raka motsatsen. Hon ville ligga med mig och när jag sa att killar flörtade med mig ifrågasatte hon mig för det kunde ju verkligen inte hända.