• Anonym (TS)

En sann historia

Hon skulle flyga till mig i april-2023. Hon blev häktad vid mellanlandning i 1 år pga souvenirer i bagaget. Deporterad till mellanöstern efter drygt 1 år. På väg till flygplatsen, genom fientligt terrirorium blev hon misshandlad nästan till döds. Jag betalade blodtransfusionerna. Hamnade tillsist i USA där hon genomgick rehab. Utskriven i full snöstorm i rullstol. Hon har blivit mager. Nu, i juli 2025 kan vi förenas. Jag ska ta hand om henne. Hon behöver vila. 

• Svar på tråden En sann historia
  • felicityporter
    Anonym (E.a) skrev 2026-01-03 00:29:32 följande:
    ok entligen överens. jag väljer noga själv
    Mycket bra, det kan vi enas om!
  • Anonym (E.a)
    felicityporter skrev 2026-01-03 00:33:00 följande:
    Mycket bra, det kan vi enas om!
    bra.allt år dåsom i början. jag fortsätter.
  • EpicF
    Anonym (E.a) skrev 2026-01-03 00:02:56 följande:
    ok de vara baraför att du skulle hålla käft. jag behöver inte de
    Fungerar inte så. Jag kan inte tystas. 
  • EpicF
    Anonym (E.a) skrev 2026-01-02 23:55:09 följande:
    nej dettror att de lurar mig.jag ger dem pengar för att de är kriminella.
    Du har de pengar för att du tror de behöver de. De har fått dig att tro att de behöver pengarna. De har grundlurad dig. 
  • TriC

Visserligen har TS försvunnit från tråden. Men det är ändå synd att några andra helt har tagit över. Ni borde starta en ny, egen tråd istället. Den här ska handla om TS och hans historia. 

• Goneril
    Anonym (E.a) skrev 2026-01-02 22:43:34 följande:
    NEJ! de lurar inte mig. de tror att delurar mig. ja de är nigerianer och brottslingar osv och jag väljer att varasnäll mot dem! hur svårt ska det vara? man får varasnäll mot vem fan man vill! förstår ni! jag väljer! jag vet vilka de är! förstår ni?
    Tror inte ett ögonblick på dina inlägg; högst sannolikt lider du av ett intellektuellt funktionshinder och är satt under förvaltare eller också vill du provocera.                                                                                                                         Efter att ha arbetat inom Bank och Finans under decennier kan jag intyga att pengar inte hanteras på det sätt du vill påskina; verkligt rika gör investeringar och har inte omätliga rikedomar stående på konton som kan belastas ad hoc. Verkligt rika tar också stort ansvar för sina rikedomar och skulle aldrig skicka pengar till obskyra ändamål.                                                                                                                                                                    Det man ägnar sig åt genom att skicka pengar till brottssyndikat är medhjälp till brottslighet. Förutom att det är moraliskt förkastligt kan det också falla under lagens "Medhjälp till brottsligt förfarande".                                                                                                                         De pengar du påstår dig skicka göder brottslighet och drabbar godtrogna människor som redan är utsatta. Vissa av dem har sålt allt de äger och har, tvingats skuldsätta sig och till och med bli " money mules". Nu tror jag inte att du är i stånd att skicka pengar så vi kan alla sova lugnt.
  • molly50
    Anonym (E.a) skrev 2026-01-03 00:01:18 följande:
    har inga surt förvävade slantar och är absolut inte äldre harbara mer tillgångar än jag ser slutetpåoch är 37 blir föbannad när du skriver attjag har en öm punkt. jag delar ut. punkt jävla slut.behöver inte en 100del av det här som finns  för att leva bra
    Men då är det väl bättre att ge dessa pengar till välgörenhetsorganisationer istället för till kriminella?
    Anonym (E.a) skrev 2026-01-02 23:55:09 följande:
    nej dettror att de lurar mig.jag ger dem pengar för att de är kriminella.
    Jag hoppas verkligen att du trollar. 
  • Anonym (qwerty)
    Anonym (E.a) skrev 2026-01-02 22:51:20 följande:
    jag är snäll mot de som får pengarna. sluta förklara för mig att gör jag saker som jag vet om. swishar gärnanåra femsifriga belopp till dig om ni slutar förklara för mig hur jag lever
    Du kan få swisha ett belopp till mig, eller till vaxholms katthem.
  • Anonym (E.a)
    EpicF skrev 2026-01-03 01:07:04 följande:
    Du har de pengar för att du tror de behöver de. De har fått dig att tro att de behöver pengarna. De har grundlurad dig. 
    ja jag har heltsäker fel ocj mitt liv på pågr inte. du har jusåååå rätt fär jatt du är bankärringjväel! säkert stämmer allt som som bankkärringjävel säger!
  • Anonym (E.a)
    Anonym (qwerty) skrev 2026-01-03 22:40:50 följande:
    Du kan få swisha ett belopp till mig, eller till vaxholms katthem.
    Gärna! Nummer och namn och syfte? Belopp?
  • Goneril
    Anonym (E.a) skrev 2026-01-04 02:22:09 följande:
    ja jag har heltsäker fel ocj mitt liv på pågr inte. du har jusåååå rätt fär jatt du är bankärringjväel! säkert stämmer allt som som bankkärringjävel säger!
    Hoppas du nyktrat till! Med ditt intellektuella funktionshinder borde du inte dricka alkohol! Det säger de säkerligen till dig på boendet! Att du skulle skicka stora belopp till brottslingar är det ingen som tror, det skulle din förvaltare inte godkänna.
  • Goneril

Tillägg: För att skicka pengar finns en rutin med flera steg, såsom IBAN BIC och SWIFT. Banker kollar betalningar med tanke på penningtvätt och terrorism. Banker kan begära kontrakt, avtal eller dylikt. Banker kan stoppa betalningar. Denna information är riktad  till Anonym E.A.

• EpicF
    Anonym (E.a) skrev 2026-01-04 02:22:09 följande:
    "Bankärringjävel"? Har aldrig i mitt liv jobbat på banken, så var fick du det ifrån?
  • Goneril
    EpicF skrev 2026-01-04 14:49:35 följande:
    "Bankärringjävel"? Har aldrig i mitt liv jobbat på banken, så var fick du det ifrån?
    Det är mig han menar. Eftersom vi är många här som ifrågasätter honom kan han inte hålla isär oss alla. Han får gärna kalla mig "bankkärringjävel", det stör mig inte. 
  • Anonym (tråden är scam, jag menar tr)
    Goneril skrev 2026-01-04 15:07:18 följande:
    Det är mig han menar. Eftersom vi är många här som ifrågasätter honom kan han inte hålla isär oss alla. Han får gärna kalla mig "bankkärringjävel", det stör mig inte. 
    kallas mata troll
  • Anonym (qwerty)
    Anonym (E.a) skrev 2026-01-04 02:29:40 följande:
    Gärna! Nummer och namn och syfte? Belopp?
    Swish - 123 362 0457

Katthemmet i Vaxholm, 20000kr för hemlösa katter.
  • Anonym (Weird)

Har katthemmet i Vaxholm fått någon swish tro? 🤔

• Thoh

Troligtvis inte. Den aktören verkar bara svamla om hur mycket pengar han har! Hur han lurar scammarna genom att betala dem! Tittar man på hur personen skriver så får iaf jag känslan av att det är någon person som sitter och trollar. Varför skulle personen random ge bort pengar så där. Det fanns ju bankpersonal som genomskådade personen och sa att det han pratar om inte ens är möjligt Att genomföra. 

Avs TS så verkar det luta mer och mer åt hittepå. 
    Att i princip bli lurad varje månad och ändå inte ens ha betänkligheter om det, tyder ju på att den personen är riktigt sjuk/naiv. Dock verkar TS gräva sin egen grav iom att det verkar ta slut med idéer för att hålla denna tråd flytande. Trovärdheten om äktheten i detta minskar för varje inlägg Av TS. 

• Anonym (Patricia)
    Thoh skrev 2026-01-23 04:29:00 följande:

Troligtvis inte. Den aktören verkar bara svamla om hur mycket pengar han har! Hur han lurar scammarna genom att betala dem! Tittar man på hur personen skriver så får iaf jag känslan av att det är någon person som sitter och trollar. Varför skulle personen random ge bort pengar så där. Det fanns ju bankpersonal som genomskådade personen och sa att det han pratar om inte ens är möjligt Att genomföra. 

Avs TS så verkar det luta mer och mer åt hittepå. 
    Att i princip bli lurad varje månad och ändå inte ens ha betänkligheter om det, tyder ju på att den personen är riktigt sjuk/naiv. Dock verkar TS gräva sin egen grav iom att det verkar ta slut med idéer för att hålla denna tråd flytande. Trovärdheten om äktheten i detta minskar för varje inlägg Av TS. 

Jag är en som är övertygad om att Ts är på riktigt och på riktigt tror stt kvinnan finns. Av den anledningen att vi dagligen i varje tidning kan läsa om folk som blivit romanslurad och/eller scammad . Till och med folk som borde veta bättre och är utbildade. 

I vartenda dejtingprogrogram i tv finns det oärliga människor med dolda syften.  Inte minst ar vi sett det i svenska varianten av "90 days to wed" .. vi minns väl alla den svenska kvinnan som gifte sig med den unga killen som sen försvann.... 
    jag är dessutom gammal nog och minnas 90-talets våg av att gifta sig (lura sig till)  till svenska uppehållstillstånd,  synnerhet från Asien men också Gambia, Polen, Ryssland ..  

Porrbotar fungerar för att män de facto väljer att klicka på länkarna och betala för livesex och luras att tro dom har nåt "på gång" efter några månaders betalning till nån "fattig thailändska " ..  Vilket jag tror är vad Ts gjort 

Glöm inte Tinderdvindlaren som enligt uppgifter fortfarande lurar kvinnor.. 
Svar på tråden En sann historia