• Anonym (TS)

En sann historia

Hon skulle flyga till mig i april-2023. Hon blev häktad vid mellanlandning i 1 år pga souvenirer i bagaget. Deporterad till mellanöstern efter drygt 1 år. På väg till flygplatsen, genom fientligt terrirorium blev hon misshandlad nästan till döds. Jag betalade blodtransfusionerna. Hamnade tillsist i USA där hon genomgick rehab. Utskriven i full snöstorm i rullstol. Hon har blivit mager. Nu, i juli 2025 kan vi förenas. Jag ska ta hand om henne. Hon behöver vila. 

• Svar på tråden En sann historia
  • Anonym (Tokspam)
    Anonym (tråden är scam, jag menar tr) skrev 2025-11-01 22:27:40 följande:
    Varför skulle det komma några bevis, hela tråden är ju för att driva med FL. Inte att någon driver med honom.
    Inte scam utan spam!

Hela 440 svar så, TS driver med oss och inte med sajten FL...

Stop feeding it Bro...!
    Me too :/
  • Ascendere
    Anonym (Tokspam) skrev 2025-11-09 02:08:41 följande:
    Inte scam utan spam!

Stop feeding it Bro...!
    Håller med, det hela är någon sorts meta-scam, där det egentligen är TS som trollar oss här i tråden. 
    Och det funkar uppenbarligen mycket bra, det är förmodligen exakt samma mekanismer som riktiga offer för scammare triggas av. 
  • Anonym (H)
    Thoh skrev 2025-11-01 17:41:09 följande:

Då är det upp till bevis TS? Har hon kommit?
    Eller håller du redan på att jobba ihop till en ny biljett då det strulade igen? (Gambianerna behöver lön nästa månad med!)

Verkar som om hon inte kommit.
  • Anonym (H)
    Inte scam utan spam!

Stop feeding it Bro...!
    Förmodligen så har du rätt.
  • Meddelande borttaget
  • Blacknails86

Om det är vi som blir scammade av TS, så hoppas jag verkligen att han ger sig till känna så småningom. För oberoende av hur det ligger till så vill man ju VETA. Dör av nyfikenhet.

• Anonym (Patricia)
    Blacknails86 skrev 2025-11-20 11:11:10 följande:

Om det är vi som blir scammade av TS, så hoppas jag verkligen att han ger sig till känna så småningom. För oberoende av hur det ligger till så vill man ju VETA. Dör av nyfikenhet.

Ärligt talat så tror jag faktiskt att denna mannen är övertygad om att han talar sanning. Det är en något äldre herre med oklar diagnos som lever i sin bubbla om att denna vackra exotiska kvinna på riktigt finns och vill ha honom.  

Nu har dom tack och lov  faktiskt inte träffats  annars har nästa steg i l detta lurendrejeri varit att hon anger att hon är gravid  och att han måste betala för det (abort/förlossning/underhåll etc )  (självklart finns inget barn, alternativt är det givetvis inte hans) 

Kommer direkt att tänka på dom thailändska unga barkvinnorna samt  prostituerade i Pakistan/Indien  som hejvilt scammar män över nätet (och som turister)  med löften om äktenskap bara han betalar vissa oförutsedda utgifter först ..  
  • Anonym (TS)

Det gick långsammare än förväntat med vissa saker. Frustrationen är hög. Hon planerar att komma före helgerna. Hoppas det går i lås denna gång.

Jag läser inga kommentarer då jag anar hur de låter.

• Anonym (Kram)
    Inte scam utan spam!

Stop feeding it Bro...!
    Hur många gånger orkar du hoppas, när ska du bestämma dig för att ge upp och kapa kontakten? Oavsett scam eller inte är inte detta sunt för dig.

Förhoppningsvis så ger du upp snart, för det kommer alltid vara något som kommer emellan som gör att hon inte kan komma hit.
  • molly50
    Anonym (TS) skrev 2025-12-02 18:36:12 följande:

Det gick långsammare än förväntat med vissa saker. Frustrationen är hög. Hon planerar att komma före helgerna. Hoppas det går i lås denna gång.

Hur länge ska du låta detta pågå innan du inser att det är ett scam?
  • Anonym (123456)

Om du inte läser kommentarer, vad får du då ut av tråden?
  • Anonym (qwerty)

Absolut INGEN är förvånad, förutom du då.
    Gissar att ny lön...jag menar plan.. är satt till mitten på månaden när räkningarna i Nigeria ska betalas.
  • Anonym (qwerty)

Vi ser när nästa biljett bokas kring Lucia men hon kan inte åka pga vulkanutbrott eller böldpest eller meteorer eller något lika sannolikt
  • Anonym (H)
    Anonym (qwerty) skrev 2025-12-02 19:46:46 följande:
    Absolut INGEN är förvånad, förutom du då.
    Gissar att ny lön...jag menar plan.. är satt till mitten på månaden när räkningarna i Nigeria ska betalas.
    Håller med.
  • Thoh

Så du har inte lärt dig något på alla de gånger du blivit lurad på pengar?
    vad i helvete tror du kommer ske denna gång? Nigerianerna kommer lura av dig pengar ännu en gång. Om detta är sant måste du vara den mest naiva och lättlurade personen på jorden!
    Du läser inte för att alla säger samma sak???🤔
    Om alla andra skriker scam så kanske det ligger någon sanning i det. Har du någonsin reflekterat över det?
    vi som kommenterar vill bara rädda dig men du gasar på i ökande hastighet mot stupet och nedanför det dumhetens hav där du kommer drunkna stort den dagen bubblan brister och du inte kan betala mer. 
    Glöm inte skriva
    ?Barka da Kirsimeti da kuma taya murna da sake yi min fata?

som meddelande till scammarna när du betalar ?biljetten. 

(god jul och grattis till att ha skinnat mig igen)

sluta skriva om du ändå inte läser de råd folk ger här. Rent ut sagt så är du dubbelt korkad. Du fortsätter att mata scammarna med pengar och vägrar dessutom att lyssna på de hundratals personer som faktiskt försöker hjälpa dig. 
    Gör ett snyggt avslut där du lägger ned tråden. För varje gång du skriver och aldrig svarar på frågor eller läser så blir din ?sanna historia? mer och mer troll-aktig och mer löjlig. 
    SKÄRP DIG FÖR FAN! som vi skulle sagt i armén. 

• Anonym (Tokspam)
    Anonym (123456) skrev 2025-12-02 19:39:31 följande:
    Om du inte läser kommentarer, vad får du då ut av tråden?
    För att inget av det TS skriver är sant!

Tråden existerar bara för att reta upp sin omgivning. Ni vet, den där känslan av att kunna styra andra personers känsloläge. 

Förmodligen ett utmärkt sätt att själv få uppleva känslan av makt, kombinerat med ett uppdämt behov att få ta del av omgivningens uppmärksamhet. 

TS nagelfar allas kommentarer synnerligen noggrant, det är däri belöningen eller njutningen ligger. 
  • EpicF

Hade du verkligen förväntat dig att hon skulle komma? 

Hon kommer inte komma nu heller. Inte efter jul. Inte nästa år. Hon kommer aldrig eftersom hon inte finns. 
Svar på tråden En sann historia