• Anonym (TS)

En sann historia

Hon skulle flyga till mig i april-2023. Hon blev häktad vid mellanlandning i 1 år pga souvenirer i bagaget. Deporterad till mellanöstern efter drygt 1 år. På väg till flygplatsen, genom fientligt terrirorium blev hon misshandlad nästan till döds. Jag betalade blodtransfusionerna. Hamnade tillsist i USA där hon genomgick rehab. Utskriven i full snöstorm i rullstol. Hon har blivit mager. Nu, i juli 2025 kan vi förenas. Jag ska ta hand om henne. Hon behöver vila. 

• Svar på tråden En sann historia
  • Anonym (Intresseklubben)
    Denial skrev 2025-08-12 19:14:34 följande:

Ja, faktiskt. Jag måste hålla med föregående skribent. Var blir den utlovade tråden av?

Du har väl inte ljugit om att hon skulle komma den 8:e?

Tror inte att TS ljugit om när hon skulle komma. Däremot har hon gjort det. Därför kan TS inte skapa en ny tråd, för hon har inte kommit. 

Men jag är övertygad om att TS fortfarande tror på detta. 
  • Anonym (Patricia)

Finns denna kille på Flashback tro? Tänkte om han skrivit på andra forum samtidigt om samma sak...

• Meddelande borttaget
  • Anonym (Obi Wan Kenobi)
    Anonym (Ewa) skrev 2025-08-12 19:27:51 följande:
    Därmed har han isf ljugit. Ofrivilligt eller ej. 
    Nej, att ljuga är att säga något som man vet inte stämmer.
    Från Svensk ordbok: ljuga = "med­vetet fram­föra osanning"
  • Goneril
    Anonym (tråden är scam, jag menar tr) skrev 2025-08-10 17:39:57 följande:
    Jag vet inte om mitt liv går plus på att jämföras med en påhittad historia på FL
    Nej, det tror jag inte. Man ställer inte sitt eget liv i relation till TS'; man inser med tacksamhet att man utrustats med självbevarelsedrift och normal misstänksamhet. Dessutom, vilket gäller specifikt romansbedrägerier, att man har ett skapligt nätverk så man slipper bli offer för ensamhet.
  • EpicF
    Nej, det har han inte då man inte kan ljuga omedvetet. Det ända han vet är att hon skulle komma 7 augusti, eftersom hon har sagt det. Hon är den slm ljuger, inte ts
  • EpicF
    Nej, det har han inte då man inte kan ljuga omedvetet. Det ända han vet är att hon skulle komma 7 augusti, eftersom hon har sagt det. Hon är den slm ljuger, inte ts
  • Anonym (tråden är scam, jag menar tr)
    Det är väldigt tydligt att han ljugit, vad än andra verkar gå på.
  • Lynx123
    Anonym (tråden är scam, jag menar tr) skrev 2025-08-13 08:19:21 följande:
    Det är väldigt tydligt att han ljugit, vad än andra verkar gå på.
    De flesta här tror nog att tråden är.påhittad, men om TS inte trollar så har han ju så klart inte ljugit.
    Lynx123 skrev 2025-08-13 08:32:04 följande:
    De flesta här tror nog att tråden är.påhittad, men om TS inte trollar så har han ju så klart inte ljugit.
    Det fungerar som teori men när verkligheten är uppenbar blir det väldigt fånigt att tjafsa om vad en lögn är. Även om TS säkert älskar det.
  • Anonym (Intresseklubben)
    Anonym (tråden är scam, jag menar tr) skrev 2025-08-13 08:37:36 följande:
    Det fungerar som teori men när verkligheten är uppenbar blir det väldigt fånigt att tjafsa om vad en lögn är. Även om TS säkert älskar det.
    Varför gör du det då? 
    Anonym (Intresseklubben) skrev 2025-08-13 08:48:55 följande:
    Varför gör du det då? 
    Nja, jag påpekade trådens ämne mer än att argumentera om ord. Jag ger mig inte frivilligt in i en diskussion med en av evighetsargumenterarna ;P Därav vem jag valde att citera
Svar på tråden En sann historia