Thoh skrev 2026-01-23 04:29:00 följande:
Troligtvis inte. Den aktören verkar bara svamla om hur mycket pengar han har! Hur han lurar scammarna genom att betala dem! Tittar man på hur personen skriver så får iaf jag känslan av att det är någon person som sitter och trollar. Varför skulle personen random ge bort pengar så där. Det fanns ju bankpersonal som genomskådade personen och sa att det han pratar om inte ens är möjligt Att genomföra.
Avs TS så verkar det luta mer och mer åt hittepå.
Att i princip bli lurad varje månad och ändå inte ens ha betänkligheter om det, tyder ju på att den personen är riktigt sjuk/naiv. Dock verkar TS gräva sin egen grav iom att det verkar ta slut med idéer för att hålla denna tråd flytande. Trovärdheten om äktheten i detta minskar för varje inlägg Av TS.
Jag är en som är övertygad om att Ts är på riktigt och på riktigt tror stt kvinnan finns. Av den anledningen att vi dagligen i varje tidning kan läsa om folk som blivit romanslurad och/eller scammad . Till och med folk som borde veta bättre och är utbildade.
I vartenda dejtingprogrogram i tv finns det oärliga människor med dolda syften. Inte minst ar vi sett det i svenska varianten av "90 days to wed" .. vi minns väl alla den svenska kvinnan som gifte sig med den unga killen som sen försvann....
jag är dessutom gammal nog och minnas 90-talets våg av att gifta sig (lura sig till) till svenska uppehållstillstånd, synnerhet från Asien men också Gambia, Polen, Ryssland ..
Porrbotar fungerar för att män de facto väljer att klicka på länkarna och betala för livesex och luras att tro dom har nåt "på gång" efter några månaders betalning till nån "fattig thailändska " .. Vilket jag tror är vad Ts gjort
Glöm inte Tinderdvindlaren som enligt uppgifter fortfarande lurar kvinnor..