• Anonym (Anonymsignatur)

Inte tillfredsställd

Jag är en man, 30 år och har fru och barn. Jag är kär i min fru och jag älskar vårt barn.
    jag känner inte riktigt att jag blir tillfredsställd och jag vet inte riktigt vad jag ska göra, jag har tagit upp det.
    jag är en person som är en reciver, jag tar inte för givit att jag ska få blowjob varje dag, men jag vill det, helst flera gånger per dag. På det sättet känner jag mig glad och tillfredsställd. 
    jag vill att hon suger av mig utan att jag behöver be om det eller att jag påverkar henne till det, tex jag vill inte köpa blommor och vara extra mysig för att bli avsugen, eftersom då känns det inte som att hon skulle göra det av egen vilja eller själv tycka att jag förtjänar det. Påverkar jag henne, är det jag som styrt det.
    det är det sättet jag känner mig uppskattad på, och jag är det som person, det är ingenting jag kan ändra på lika lite som jag kan ändra på att jag tycker glass är gott.
    själv är jag en väldigt snäll man, jag är trevlig, hemma sköter jag det mesta. Jag lagar mat, städar, planerar ekonomi och löser alla problem. Jag tycker jag tar hand om min familj, jag är aldrig elak, skriker, gör illa eller på något sätt trycker ner dom. Jag är hyvens. Alla har sina fantasier eller viljor, min är just att jag vill bli omhändertagen genom att få blowjobs ovillkorligt.
    jag behöver inget annat, allt annat tycker jag om såklart, tid med familjen, ha det mysigt och sådär, och jag gillar självklart vanligt sex.
    även fast jag älskar och är kär i min fru, blir jag inte mentalt attraherad när jag känner att jag ger hela tiden, men den enda sak jag känner att jag vill ha/ behöver, får jag väldigt sällan. Hon kanske tycker jag ska kmulla henne, men ibland känner jag inte för det för att jag får nästan aldrig det jag vill ha. Så jag är kär, men inte alltid attraherad. 

jag vill inte göra slut, jag kommer från en skild familj och vill inte föra det vidare till min dotter. Och jag vill inte vara utan min fru, jag vill inte vara otrogen.

jag har mina fantasier, jag kan inte göra något åt det. Jag blir inte arg om jag inte får blowjob, men jag blir lite nere, jag känner mig inte sedd eller respekterad eller älskvärd.
    jag vet inte vad jag vill få ut av den här tråden. Vissa kanske tycker jag är konstig, vissa kanske tycker det är nått fel på mig, någon (kvinna) kanske håller med mig. 

kan hon inte dyrka min kuk så jag får mina blowjobs?
    hur går era tankar? Vad ska jag göra? 

• Svar på tråden Inte tillfredsställd
  • molly50
    Anonym (Anonymsignatur) skrev 2025-07-28 17:30:33 följande:

Jag börjar misstänka att jag postat i fel forum. Folk här verkar inte intelligent nog att förstå andra människor. Det budskapet jag tolkat är (jag försöker hålla en låg intelligensnivå så ni förstår), ?du tänker och tycker inte exakt som jag gör och dessutom är du en man så du måste vara sjuk i huvet och borde söka hjälp?.

men det är roligt att läsa kommentarerna i alla fall 😂

Men om det är flera som har missförstått dig så kanske det är du som har varit otydlig och behöver förtydliga dig? Har inte den tanken slagit dig?
    Jag undrar också vad du egentligen ville ha ut av den här trådstarten? Ville du ha medhåll om att kvinnan borde ställa upp för sin man och suga av honom flera gånger dagligen utan att förvänta sig något tillbaka?
    Om så är fallet så kan jag förstå varför du uppfattar svaren som ointelligenta.
  • Anonym (Kimchi)

Nja! Spelar nog ingen större roll var du hade postat ditt inlägg. Du har inte reflekterat över varför ingen mer än en max två är överens med dig? Du kn inte se det orimliga i att du vill bli avsugen flera gånger om dagen. Har du reflekterat över den som ska utföra den tjänsten. Vill hon? Gillar hon det? Är det ett rimligt antal gånger? Du får ha vilka önskemål du vill men du behöver försöka komma till en verklighet också. Jag vill ändå hävda att det inte står för tillfredsställelse utan något helt annat. Något som inte är normalt. Det behöver du reflektera över och komma fram till ett hållbart förhållningssätt. Både för dig själv och ffa din fru. Sex och intimitet ska vara en gemensam njutning. Kravlöst givande och tagande. Öppenhet och god kommunikation. Gärna även humor med. Kärleken ska vara kittet mellan er. 

Så för om och gör rätt. Det är inte sunda önskemål du har. Bara för att jag (eller vi) inte håller med dig innebär inte att någon är lågbegåvad. 

• Anonym (Anonymsignatur)
    Anonym (Kimchi) skrev 2025-07-29 20:03:36 följande:

Nja! Spelar nog ingen större roll var du hade postat ditt inlägg. Du har inte reflekterat över varför ingen mer än en max två är överens med dig? Du kn inte se det orimliga i att du vill bli avsugen flera gånger om dagen. Har du reflekterat över den som ska utföra den tjänsten. Vill hon? Gillar hon det? Är det ett rimligt antal gånger? Du får ha vilka önskemål du vill men du behöver försöka komma till en verklighet också. Jag vill ändå hävda att det inte står för tillfredsställelse utan något helt annat. Något som inte är normalt. Det behöver du reflektera över och komma fram till ett hållbart förhållningssätt. Både för dig själv och ffa din fru. Sex och intimitet ska vara en gemensam njutning. Kravlöst givande och tagande. Öppenhet och god kommunikation. Gärna även humor med. Kärleken ska vara kittet mellan er. 

Så för om och gör rätt. Det är inte sunda önskemål du har. Bara för att jag (eller vi) inte håller med dig innebär inte att någon är lågbegåvad. 

?du kn inte?, ?så för om?? Jag förstår inte, är du säker på att du stavat rätt och använt rätt ord? Om du hade det svårt i skolan finns komvux tillgängligt. 
  • Anonym (Kimchi)
    Anonym (Anonymsignatur) skrev 2025-07-29 21:07:04 följande:
    ?du kn inte?, ?så för om?? Jag förstår inte, är du säker på att du stavat rätt och använt rätt ord? Om du hade det svårt i skolan finns komvux tillgängligt. 
    Fokusförskjutning. Låtsas att inte kunna förstå eller kunna läsa där autokorrekt fakkar upp texten. Du vill inte se eller förstå. Tragiskt. 
  • Anonym (Mengud)

Det är totalt orimliga förhoppningar du har och det står nog egentligen för något helt annat. Du verkar använda dig av avsugningar av samma anledning som folk tröstäter. För att fylla ett tomt gapande hål. Reflektera över hur du mår egentligen och vad detta beroende kommer ifrån. Tror inte detta bara är en del av din person och att det inte går att påverka. Detta låter som psykisk ohälsa.

• Anonym (Gösta 96)

Kung Gösta här!

TS, fråga dig själv. Har din fru några önskemål eller krav på dig? Gör du något för henne? Tycker du att kvinnor i allmänhet har krav på män, t.ex här på FL?

Om svaret är Ja på någon av dessa frågor så är det helt legitimt att hon går ner på knä. Jag menar, kvinnor knäböjer ju för helt okända ONS.

När kvinnor har krav på män då är det helt okey, men om du har krav på en kvinna då lider du av psykisk ohälsa. Tycker du själv att det är ett rimligt resonemang?

• Anonym (Mengud)
    Anonym (Gösta 96) skrev 2025-07-29 22:09:08 följande:

Kung Gösta här!

TS, fråga dig själv. Har din fru några önskemål eller krav på dig? Gör du något för henne? Tycker du att kvinnor i allmänhet har krav på män, t.ex här på FL?

Om svaret är Ja på någon av dessa frågor så är det helt legitimt att hon går ner på knä. Jag menar, kvinnor knäböjer ju för helt okända ONS.

När kvinnor har krav på män då är det helt okey, men om du har krav på en kvinna då lider du av psykisk ohälsa. Tycker du själv att det är ett rimligt resonemang?

Gösta sök psykiatrisk hjälp. Vi alla vet att du själv aldrig kommer få någon kvinna så fattar inte vad du gormar här om? 
  • Anonym (Just me)

Jag börjar misstänka att jag postat i fel forum. Folk här verkar inte intelligent nog att förstå andra människor. Det budskapet jag tolkat är (jag försöker hålla en låg intelligensnivå så ni förstår), ?du tänker och tycker inte exakt som jag gör och dessutom är du en man så du måste vara sjuk i huvet och borde söka hjälp?.

Utifrån ditt svar så är det snarare så du tycker. ?Svaren är inte de jag vill att de ska vara så därför är alla som finns på familjeliv dumma i huvudet??
    Tycker också det känns lite märkligt att be om människors åsikter, och sen bara för att de inte var vad du ville höra så skulle det innebära att folk är ointelligent. 
    Var är det du tycker är som är så fruktansvärt ointelligent?

Måste också fråga. Trodde du att du skulle får uppbackning, och att merparten skulle tycka att det är helt rimligt det du ber om?

• Anonym (Nr. 8)

Du vill att din fru ska vara din hora eller skav alltså, suga på din snopp hela dagen och dyrka din sak för att du förtjänar det?
    Tro mig, hade du förtjänat det, så hade det ändå inte hänt...
    Vill du att din egen dotter ska få en sån framtid, och suga av en idiot hela dagarna? Så länge hon lever!?
    Och det här med att ändra på dig själv, den enda som kan göra det är du! Om det inte vore för att du är för rädd...
    Det finns hjälp att få, ta den innan du  blir lämnad. Eller segla in i den ensamhet du förtjänar.
    Hoppas vetkligen stt du är ett troll, eller inte. För i så fall har du en farligt störd humor. 

• Jimmy75
    Anonym (Gösta 96) skrev 2025-07-28 16:34:57 följande:

Ingen fara Queer, kvinnorna här inne är så förbannat kyliga så koftan behövs.

Ja, det borde vara obligatoriskt för unga tjejer inom Hemtjänsten men antar att det blir djävla liv om det i detta PK-landet.

Vet du vad Gösta? Det är HEEEEELT frivilligt att stanna i "det här PK-landet". Ingen tvingar dig att vara kvar här. Det är bara att lämna och välja ett bättre land än detta.
  • Anonym (Ja du)

Den här va svår 🤔 jag tänker att ni kanske kan åka bort på Hotell någon gång o få den här extra mysiga stämningen o nej man kan inte göra det varje gång eller göra det extra mysigt hemma någon gång. Själv blir jag anti om det blir ett krav. Men annars gör jag det gärna. Men om jag förstod det rätt så hade du pratat med din fru. Så vad säger hon? Lycka till ☺️

• Lönnsirap

Jag har inte läst alla svar du fått, men spontant tänker jag på ordspråket: "Den som gapar efter mycket mister ofta hela stycket "  Vilket väl summerar din frågeställning.

30 åriga män, precis som alla andra ska inte springa runt och vara tillfredsställda, utan det finns alltid ytterligare något att längta efter och att vilja ha.

Sammanfattningsvis är du inte nöjd med att ha barn, en fru du är kär i, sex i vardagen och att inte ha problem med humöret. Du vill också ha den specifik sorts sex, och inte själv göra några åtgärder, såsom uppvaktning för att hamna där. 

Så mitt tips är att antingen försöka skaffa något mer konstruktivt att sträva efter, så du har något att göra, eller titta lite närmare på om det faktiskt finns anledning att vara tacksam för det du faktiskt har, istället för att ha fokus på det du tycker du saknar.
Svar på tråden Inte tillfredsställd