Onani och sex med partner är exakt lika viktiga för mig. Jag skulle aldrig ge upp onanin för någon. Jag läste tidigare att många kvinnor inte gillar när mannen (partnern) onanerar, och detta är väldigt elakt...
För tillfället har jag inte sex med någon annan p.g.a. avståndet mellan oss, men när vi flyttar ihop i framtiden så kommer jag fortsätta onanera och inte säga till till honom. Jag vill inte att han tror fel, att hans tunga under 2 min - kan ersätta vibrationsleksaker som håller på under 20-30 min. Ingen har rätt att ta den glädjen ifrån mig :) Han behöver inte ens veta något.
Men jag ska smyga lagom mycket med detta, jag vill inte känna att jag gör något förbjudet i mitt eget hem. Man måste få vara sig själv. Det har hänt när jag var yngre att en pojkvän ogillade när jag onanerade, och började genast försöka ha sex med mig. Det där väcker bara irritation. Jag behöver varannan gång själv-sex och varannan gång sex med partner. :) Men om jag slutar upp själv (vilket jag egentligen inte tror?) så mår jag bra av bara onani också!