• Anonym (kiki)

Hon vaxade för mycket

Jag gjorde en brasiliansk vaxning häromdagen och jag brukar alltid spara en trekant, typ lite större, så man inte ser ut som ett barn. Iaf så var det dags igen och saxaren bara körde på. Sedan sade hon "just det va sade du, du ville ha en trekant kvar eller? Eller var det en remsa?". Jag sade, ja precis, trekant.

Sen när jag kom hem var det typ en sne remsa som är typ som en halv trekant, rak på den ena sidan istället för en likbent triangel om ni fattar.

1. Ser inte bra ut. Det är snett.
    2. Det är knappast en trekant, bara nån sne remsliknande grej. (den sitter alltså inte i mitten).

min fråga: Bryr sig killar om det? Ska på dejt idag och jag kanske är konstig, men jag känner mig snyggare/mer som jag om jag har en (större) trekant kvar (inte skitstor alltså, men inte pytte). Som det ser ut nu kan jag inte helt stå för det. 

Vad tror ni killen tänker? Ska jag säga nåt? "Jag brukar inte ha en snett belägen remsliknande halvtriangel" (kommer såklart inte säga det, men känner mig typ inte het)

• Svar på tråden Hon vaxade för mycket
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Ezmeraldah
    Anonym (En möghunn bet mig i vänster asaballe) skrev 2025-08-14 00:09:20 följande:
    Ja? Så är det säkert. Det står också att hon (då) var en saxare. Vaxare nämns icke.
    Orka.
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Ezmeraldah
    Mayjel skrev 2025-08-14 00:16:17 följande:
    Sluta löjla dig LARS och håll dig till ämnet. 

Sen så har jag inget specifikt råd att ge till TS, mer än att vänta ut det hela då hår alltid växer tillbaka. Möjligen att inte gå med på några intima aktiviteter om du nu skäms såpass för din "hava" därnere. 

Är det inte ganska smärtsamt att vaxa sig förresten? Och dyrt? Epilator funkar annars för samma syfte. Blir åtminstone lite billigare i längden. 
    Jag hade nog tagit bort allt om jag var TS. Annars håller jag med. 
  • Ezmeraldah
    Anonym (En möghunn bet mig i vänster asaballe) skrev 2025-08-14 00:16:19 följande:
    Jag läser och tror på vad ts skriver. Du fantiserar ihop egna spår som ingen har skrivit.
    Du är en tönt.
  • Meddelande borttaget
  • Ezmeraldah
    Anonym (En möghunn bet mig i vänster asaballe) skrev 2025-08-14 00:29:31 följande:
    Du är en tant.
    Jag är otroligt tacksam över att jag inte är som du - vadsomhehst är bättre. Ditt beteende i trådarna är sorgligt. Du vill ha uppmärksamhet och det verkar du få eftersom du fortsätter. Du kommer inte åt mig för jag kan klicka bort trådarna och slippa dig - till skillnad från dig som måste leva med dig själv. Jag känner tacksamhet och jag tycker synd om dig. 
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Anonym
    Anonym (En möghunn bet mig i vänster asaballe) skrev 2025-08-14 01:58:23 följande:

Min agenda är att Karens inte ska få ha ett eget forum utan att det ska förstöras.

Det här är inget karen-forum. Visst kan man tro det ibland, men här finns alla typer.
    Att ha som livsuppgift att förstöra något låter bittert och destruktivt.
    Gör något bättre av din tid. Förslag:

Reta lite MAGA-fans och foliehattar, jätteroligt🤣
    Reta högerextremister i forumdelen I&I på flashback eller peddos i forumdelen för sexuella avarter.
    Propagera för prideparader eller vapenförbud i konservativa delar av USA eller Mellanöstern. Det ger effekt kan jag lova! Eller skapa något nytänkande som "abortsammankomster" där flera hundra gör abort samtidigt i typ Alabama. Blir mycket högafflar och lols för dig då😆
    Utge dig för att vilja öppna en drive-in strippklubbskedja StripTheese med arabiska skönheter i varje småstad i Saudiarabien och gotta dig åt alla reaktioner du får.
    Gör det på reddit eller i kommentarsfälten på youtube förslagsvis.
    Ring Jehovas Vittnen i Sverige och fråga om de är extra lyckliga nu över alla naturkatastrofer och krig i världen. Det betyder att det drar ihop sig till den stora slakten där satan mördar alla icke-jehovas snart och vittnena är de enda som överlever och får komma till paradiset och klappa lejon och spisa rötter. Kommer de att erkänna för dig att din död är vad de suktat efter hela livet, att alla dör skrikande i katastrofer och eld? Ja det har aldrig varit en hemlighet tidigare så det berättar de nog gärna för dig. Var inte rädd du kan omvända dig idag, är vad de kommer att säga.

Känns väldigt lamt att lägga tid på de få tråkiga Karens som finns här! Finns så mycket roligare och mer effektfullt att göra som genererar mer upprörda känslor!
    Eller är du trygghetsnarkoman som tänker att allt det där ovan är läskigt och det känns tryggare att reta en och annan lättupprörd Karen-kvinna?
  • Anonym (kiki)

Hallojsan alla! Övervägde att ta bort allt, men har nöjt mig med att se lite konstig ut och jämnat till någotsånär. Men ja, den numera raksträckan är belägen lite till höger sett uppifrån. Suck.

Nåväl, vi hade sex i mörker så han märkte inget. Cool

Lärdom är dock att jag kommer vara SUPERTYDLIG till vaxaren nästa gång för att vara säker på att hon lyssnar ordentligt. 

Kommer inte orka dra tillbaka dock

• Anonym (Värdegrundsfråga)

Det är intressant hur moderator plockar bort, du är en tant, men låter du är en tönt stå kvar?

Är det värre att vara en tant än en tönt?

Svar på tråden Hon vaxade för mycket