• Amandis000

Varför kontaktar hans kompis mig ??

Hej! Varför kontaktade min fd flörts kompis mig på snapchat ?? Jag fick en vänförfrågan från min tidigare flörts kompis i förrgår på snapchat jag vet inte ens vem hans kompis är ?! Jag såg på fb att dom hade gillat varandras bilder. Mannen frågade mig massa saker och ville se bild på mig fast han verkar ha fru.. jag och min fd flörts har ingen kontakt för tillfället efter ett bråk för ca 3 veckor sen när jag sa åt honom att han om han lämnade så behövde han inte komma tillbaka igen.. ( jag har varit less på att han kommer och går fram och tillbaka och ena stunden så är han gullig och flörtar och vill ses och nästa stund är jag som luft ) han blockade mig på fb efter mitt meddelande och sen dess har vi inte haft någon kontakt. Jag ångrade meddelandet och tog bort och skickade sen ett meddelande till honom på TikTok där jag skrev och bad om ursäkt och hoppades att det var bra med honom. Sen nån dag efter det så hade han lagt upp ett klipp på TikTok där han inte verkade må så bra. Han verkar osäker på vad han känner för mig. Och dagen efter det så skickade hans kompis till mig? Förstår helt ärligt inte varför min fd flört bryr sig hur jag mår m.m för han har börjat träffa en annan tjej men enligt honom så är dom inte tillsammans och dom har inte träffats så länge men det var därför vi slutade prata lite för att han sa att han hade träffat nån och för att han sa att det inte går att träffas just nu pga av hans jobb och avståndet mellan oss ( han jobbar som resturangchef och jobbar typ varje dag och vi bor 6 h från varandra men vi är från Uppsala båda två och han har sin familj i Uppsala ) hans sa inte att vi aldrig kommer att träffas eller att han är ointresserad men att det inte går just nu. Jag är övertygad om att min fd flört är inblandad i varför hans kompis hörde av sig till mig han kanske tror att jag skulle börja flörta med hans kompis och sen skicka bilder till honom som hans kompis sen skickar vidare till honom.. jag skickar gärna bilder m.m till min fd flört om han väljer att höra av dig i framtiden igen men då får han satsa seriöst på oss och jag tänker knappast skicka bilder till hans kompis. Varför tror ni kompisen hörde av sig till mig ? Min fd flört hade blockat mig på snapchat tidigare i våras så jag och hans kompisar hade inga gemensamma vänner min fd flört måste ha pratat om mig nån gång och berättat mitt användarnamn för sin kompis och bett hans kompis att skriva till mig .. det känns väldigt skumt och obehagligt alltihop känner mig förvirrad och fattar ingenting

Svara
  • Svar på tråden Varför kontaktar hans kompis mig ??
  • Anonym (Elsa)
    Amandis000 skrev 2025-10-23 02:05:12 följande:
    Det kanske jag gör men det är ingen annan jag som har med det att göra isåfall det är mitt liv och jag gör vad jag vill med det det enda jag ville med denna tråd var ifall nån hade nån ide om varför hans kompis kontaktade mig för det var väldigt märkligt att hans kompis kontaktade mig och jag står fortfarande fast vid att jag är bombsäker på min flört är inblandad i det här oavsett om han har blockat mig överallt eller inte
    Varför startar du en tråd och frågar när du redan sitter på ett bombsäkert svar själv? 

Ingen här har svarat som det passar dig och då blir du typ irriterad ? Ska vi svara det vi inte tror för att det är det som du vill höra?
  • Anonym (Hmm..,,)
    Anonym (qwerty) skrev 2025-10-23 10:13:36 följande:

Nu är bilden på er sexchatt försvunnen så jag kan inte kommentera den, men det verkar som om de retas med dig

Det är till 100% så att de driver med ts. OM det är den s.k "flirten" som sagt nåt om ts så är det med största sannolikhet inga snälla/trevliga ord. Snarare som nån annan skrev typ "henne kan du sexchatta med och få nakenbilder ev enkelt och gratis... hö hö hö.."
  • Amandis000
    Anonym (Hmm..,,) skrev 2025-10-23 11:01:58 följande:
    Det är till 100% så att de driver med ts. OM det är den s.k "flirten" som sagt nåt om ts så är det med största sannolikhet inga snälla/trevliga ord. Snarare som nån annan skrev typ "henne kan du sexchatta med och få nakenbilder ev enkelt och gratis... hö hö hö.."

• Anonym (Hmm..,,)
    Amandis000 skrev 2025-10-23 12:47:42 följande:
    Chatgbt?
  • Amandis000
    Anonym (Hmm..,,) skrev 2025-10-23 12:55:35 följande:
    Chatgbt?
    Ja och vad spelar det för roll ? Den vet uppbarligen mer om han och mig än vad du vet iaf 
  • Anonym (Elsa)
    Amandis000 skrev 2025-10-23 13:16:53 följande:
    Ja och vad spelar det för roll ? Den vet uppbarligen mer om han och mig än vad du vet iaf 
    Ja men vad bra! Då vet du nu att din flirt bett sin kompis skicka till dig och be dig om nakenbilder. 
    Din flirt är en hyvens kille och är förmodligen kär i dig. Det är därför han gör så. 

Nu är gåtan löst och du har fått det svar du slitit med att få. Logiken är solklar. Din flirt vill förmodligen att du kontaktar honom. Det är hans strävan med detta. 

Killar brukar vara lite komplicerade och gå lite omvägar. 
  • Amandis000
    Anonym (Elsa) skrev 2025-10-23 13:29:53 följande:
    Ja men vad bra! Då vet du nu att din flirt bett sin kompis skicka till dig och be dig om nakenbilder. 
    Din flirt är en hyvens kille och är förmodligen kär i dig. Det är därför han gör så. 

Nu är gåtan löst och du har fått det svar du slitit med att få. Logiken är solklar. Din flirt vill förmodligen att du kontaktar honom. Det är hans strävan med detta. 

Killar brukar vara lite komplicerade och gå lite omvägar. 
    Hans kompis bad inte om nakenbilder.
  • Amandis000

Och jag hade inte skickat nakenbilder till hans kompis iaf om han ville ha såna bilder för jag är ingen hora 

• Anonym (Hmm..,,)
    Amandis000 skrev 2025-10-23 13:16:53 följande:
    Du vet tydligen inte att chatgbt alltid svarar det svar  man VILL ha, det betyder ingenting. 

Eller så har 'elsa' och ai roboten rätt och din f.d flirt är jättekär i dig och väntar på att du hör av dig? 

Vem vet...
  • Amandis000
    Anonym (Hmm..,,) skrev 2025-10-23 13:55:02 följande:
    Du vet tydligen inte att chatgbt alltid svarar det svar  man VILL ha, det betyder ingenting. 

Eller så har 'elsa' och ai roboten rätt och din f.d flirt är jättekär i dig och väntar på att du hör av dig? 

Vem vet...
    Jo då det vet jag visst men den vet betydligt mer om mig och han än vad du vet iaf. Jag fattar att Elsa var ironisk... Men vem vet han kanske är kär i mig och vill att jag ska höra av mig den enda som vet hur det är är han själv 
  • Anonym (Nästan kannibalmördad i Bastuträsk)

För att han vill vara kompis med dig.

• Anonym (Elsa)
    Anonym (Hmm..,,) skrev 2025-10-23 13:55:02 följande:

Vem vet...
    Ja men detta är helt solklart tycker jag. Har han blockat så vill han nog att Amandis åker hem till honom. Solklart. Killar brukar göra så när dom inte vet hur dom själva ska ta kontakt. 

Spelar ingen roll att man skriver vad man tror inte denna tråd. Hör för man ljuga TS lycklig. 
  • Teresse7
    Amandis000 skrev 2025-10-23 13:59:48 följande:
    Jo då det vet jag visst men den vet betydligt mer om mig och han än vad du vet iaf. Jag fattar att Elsa var ironisk... Men vem vet han kanske är kär i mig och vill att jag ska höra av mig den enda som vet hur det är är han själv 
    Men om det är det du undrar så får du skriva och fräga honom om vad han känner. Då får du ju veta. 
  • Amandis000
    Teresse7 skrev 2025-10-23 14:56:20 följande:
    Men om det är det du undrar så får du skriva och fräga honom om vad han känner. Då får du ju veta. 
    Ja men förtillfället så är han omöjlig och tjurskallig för att jag får några veckor sen sa åt honom att han inte behövde komma tillbaka igen om han lämnade igen för jag var just då arg och ledsen för att han har kommit och gått fram och tillbaka flera gånger sen blev han tydligen tjurskallig för att jag blev sur på honom och sen blockade ju han mig på fb
  • Anonym (Hmm..,,)
    Amandis000 skrev 2025-10-23 15:25:40 följande:
    Ja men förtillfället så är han omöjlig och tjurskallig för att jag får några veckor sen sa åt honom att han inte behövde komma tillbaka igen om han lämnade igen för jag var just då arg och ledsen för att han har kommit och gått fram och tillbaka flera gånger sen blev han tydligen tjurskallig för att jag blev sur på honom och sen blockade ju han mig på fb
    Han är troligen less på dig och förbannad för att du helt utan anledning kontaktar hans kompis. För det är verkligen ett sjukt beteende.
  • Amandis000
    Anonym (Hmm..,,) skrev 2025-10-30 11:17:09 följande:
    Han är troligen less på dig och förbannad för att du helt utan anledning kontaktar hans kompis. För det är verkligen ett sjukt beteende.
    Kan du seriöst lägga ner du är sjukligt besatt av mig. Sök hjälp .
Svar på tråden Varför kontaktar hans kompis mig ??