Min pojkvän blir kåt på andra tjejer
Den här tråden handlar inte om att onani och porr i ett förhållande är fel. jag och min kille har har varit tillsammans i några år och varit sambos i 1,5 år. Vi båda onanerar och kollar porr då och då och vi har aldrig pratat med varandra om det riktigt, förutom att båda gör det och att det är okej.
jag gjorde misstaget i att fråga saker jag egentligen inte vill veta. häromdagen så frågade jag min kille om hans onanivanor, och han sa att ofta så brukar det vara att han scrollar på sin mobil och får upp något han tycker är sexigt och blir då kåt och runkar till det eller söker på annat. och att han ibland söker på något att kolla på för att han känner att han vill onanera.
jag vet faktiskt inte varför men jag blev så otroligt ledsen när han sa det, för jag har alltid tänkt att han tänder på situationen i porren och inte på endast tjejen, men nu har jag liksom fått reda på att han kan scrolla helt vanligt på sin mobil och sen bli kåt för att det dyker upp någon sexig tjej. jag förstår att man kan tycka andra är sexiga och attraktiva, även i en relation. men jag trodde inte att det var så ?lätt? för han att bli triggad och att han bara blev randomly kåt på någon porrskådis/modell på sociala medier och runkade till det.
jag tänder ju inte på killar på det sättet, visst att jag kan tycka någon jag scrollar förbi är snygg men thats it, jag onanerar inte till det. samma om jag kollar porr, de är ofta vad skådisarna gör som är sexigt Oxh sällan personerna. Jag känner mig inte så speciell för min kille nu när jag vet att han kan bli kåt av att scrolla sociala medier.
jag vet inte vad jag vill med tråden, jag vill typ bara veta om det finns fler som min kille, som kan ?råka? bli kåta av att scrolla på mobilen. jag vet inte om mitt tänk är rationellt just nu då jag är så ledsen så Skriv er åsikter om detta och håll en god ton så blir jag glad