Kristdemokraterna?
Tycker du att kristdemokraterna är ett bra parti idag? Hur var de jäntemot förut när andra styrde partiet?
själv tycker jag om Ebba Busch och hon gör ett utmärkt jobb som ledare för partiet. Håller ni med mig?
Tycker du att kristdemokraterna är ett bra parti idag? Hur var de jäntemot förut när andra styrde partiet?
själv tycker jag om Ebba Busch och hon gör ett utmärkt jobb som ledare för partiet. Håller ni med mig?
Märkligt inlägg. Samtliga riksdagspartier står på det iranska folkets sida och tar avstånd från den iranska regimen.
Däremot tänker jag på de tjejer som, på grund av den nya stramare migrationslagstiftningen som Kristdemokraterna har varit med att utveckla, har utvisats till mullornas Iran efter många år i Sverige, trots att de var välintegrerade och höll på att utbilda sig till sjuksköterskor.
Hur kan en partiledare som beskriver sig som kristen delta i att ta fram en sådan lagstiftning och inte ens när effekterna blivit kända, stoppa lagen?

Märkligt inlägg
Ja, jag kritiserar SD och regeringen för en politik som har lett till att unga kvinnor har utvisats till Iran, trots att deras föräldrar har permanent uppehållstillstånd i Sverige, att de själva är välintegrerade och dessutom var mitt i en sjuksköterskeutbildning. Nu fruktar dom för sina liv.
Jag har däremot inte sett dig rikta någon kritik mot detta. Är lojaliteten med Tidölaget så stark att inga beslut, oavsett konsekvenser, som de fattat kan eller får ifrågasättas?

Allt är ok när den goda sidan gör det, och i detta fallet är det Hillevi Larsson (S) som stolt poserar med en karta där Israel saknas.

Allt är ok när den goda sidan gör det, och i detta fallet är det Hillevi Larsson (S) som stolt poserar med en karta där Israel saknas.
??????

Ja, jag kritiserar SD och regeringen för en politik som har lett till att unga kvinnor har utvisats till Iran, trots att deras föräldrar har permanent uppehållstillstånd i Sverige, att de själva är välintegrerade och dessutom var mitt i en sjuksköterskeutbildning. Nu fruktar dom för sina liv.