Kristdemokraterna?
Tycker du att kristdemokraterna är ett bra parti idag? Hur var de jäntemot förut när andra styrde partiet?
själv tycker jag om Ebba Busch och hon gör ett utmärkt jobb som ledare för partiet. Håller ni med mig?
Tycker du att kristdemokraterna är ett bra parti idag? Hur var de jäntemot förut när andra styrde partiet?
själv tycker jag om Ebba Busch och hon gör ett utmärkt jobb som ledare för partiet. Håller ni med mig?
Kristdemokraterna borde byta namn då de lämnat hela kristendomen bakom sig. Finns absolut inget kvar från Alf Svensson eller Göran Hägglund
Oavsett vad man ogillar beträffande Livets Ord är jag lite förvånad över den uppmärksamhet som dessa 2000-3000 medlemmar får, de är knappast någon maktfaktor.
Oavsett vad man ogillar beträffande Livets Ord är jag lite förvånad över den uppmärksamhet som dessa 2000-3000 medlemmar får, de är knappast någon maktfaktor.
Tycker det är ett parti jag litar väldigt lite på, som har en politik jag inte håller med om och som dessutom skrämmer en del då de verkar bli alltmer extrema och vilja provocera.
Att bedriva politisk opinionsbildning under falskt namn är i praktiken själva definitionen av att agera som ett politiskt troll.