• Anonym (Panda)

Komma av penetration

Hjälp mig, aldrig fått det. Vilken ställning är bäst för att lyckas..

• Svar på tråden Komma av penetration
  • Anonym (sällsynt?)
    Anonym (Hahaha! Loser) skrev 2026-01-11 21:57:25 följande:
    Dream on, ditt fån. Män som faktiskt får ligga håller inte till här med sina uppenbara rövarhistorier. Ingen bryr sig om dina lögner och önsketänkande.
    Som sagt - upp till dig att tycka och upp till mig att veta.
    Jag är som sagt inte alltid stolt över det hela men, jag har tagit med mig det jag lärt mig. 
    Min nuvarande särbo klagar inte och för någon månad sedan fick jag ge henne en riktigt blöt orgasm. För första gången!!!
  • Anonym (Hahaha! Loser)
    Anonym (sällsynt?) skrev 2026-01-11 22:08:55 följande:
    Som sagt - upp till dig att tycka och upp till mig att veta.
    Jag är som sagt inte alltid stolt över det hela men, jag har tagit med mig det jag lärt mig. 
    Min nuvarande särbo klagar inte och för någon månad sedan fick jag ge henne en riktigt blöt orgasm. För första gången!!!
    Som sagt - dröm vidare.
  • Anonym (sällsynt?)

Så du ifrågasätter att andra har levt ett liv olika mot ditt?
    Gör så!

• Anonym (Hahaha! Loser)

Så du gillar att ljuga ihop historier för att falskimpa på främlingar på nätet.

• Anonym (sällsynt?)
    Anonym (Hahaha! Loser) skrev 2026-01-11 22:34:15 följande:

Så du gillar att ljuga ihop historier för att falskimpa på främlingar på nätet.

Ok, jag är den enda som fått en kvinna att komma av penetration, jaha!
    Är avundsjukan så djupt rotad?
    Senast det hände var väl i början på 90-talet så det händer inte dagligdags, haha
    Som sagt funkar fingrar och tunga bättre.....
  • Anonym (Hahaha! Loser)
    Anonym (sällsynt?) skrev 2026-01-11 22:40:12 följande:
    Ok, jag är den enda som fått en kvinna att komma av penetration, jaha!
    Är avundsjukan så djupt rotad?
    Senast det hände var väl i början på 90-talet så det händer inte dagligdags, haha
    Som sagt funkar fingrar och tunga bättre.....
    Din egen avundsjuka - ja. För att inte tala om fantasin, den är det inget fel på i din drömmande skalle.
  • Anonym (sällsynt?)

Tror inte heller ett jävla smack på att det berodde på mig utan mer på situationen och känslan.
    Men - det hände!
    Och BTW - jag var förlovad med den med multipla i 5 år och vi har en dotter ihop. 
    De andra var ONS.

• Anonym (Hon37)
    exandthecity skrev 2025-12-30 07:59:28 följande:
    För många år sedan fick jag en kk, trots att ingendera egentligen sökte den typen av relation. Råkade bara bli så att vi synkade så bra sexuellt men knappt hade några gemensamma intressen för något att göra med kläderna på. 
    Såg alltid till att hon fick orgasm under förspelet. För henne var klitoris-stimulans inte nog och det som fick henne over-the-top var ett finger i rumpan. Vilket hon också kommunicerade att hon ville ha.
    Finger i rumpan kan också kombineras med PIV i olika ställningar. Har haft partners som gillat det och även fått orgasm på det sättet. Så det kan också vara ett tips, inom ämnet för tråden.
    Det är väldigt svårt att komma av bara penetration. Har nog kommit av enbart penetration tre gånger med två olika partners. Har haft mycket sex genom åren även om mitt bodycount inte är särkilt högt. Minns sista gången väl. Mannen var tydligt rytmisk i sina juck men inte för intensiv eller snabb, jag låg på rygg och han på knän. Helt plötsligt kom en jätte stark orgasm och istället för att mannen började tok köra så behöll han rytmen just innan. Om jag får ett finger i rumpan eller klitorisstimulans så ökar det chansen, men det är fortsatt svårt. Min förra sambo visste verkligen hur han skulle utföra oralt på mig och jag kom alltid då, vilket aldrig hänt med någon annan som gett mig oralt. Med hans teknik behövde jag knappt vara riktigt upphetsad innan han satte igång. Även då kunde finger i rumpan vara en tydlig tippingpoint om det skedde en bit in i oralsexet. Så det är kanske ngt TS kan laborera med  sin kvinna om hon vill. Men nu frågar TS om enbart penetration. Utöver rätt teknik, vilket är individuellt.Tror jag att det är jättemycket psykiskt som spelar in. Hur bra kvinnan är på att slappna av mentalt, vara trygg och kåt. Så mannens roll blir otroligt viktig för att de ge förutsättningarna. Själv funderar jag på att prova mer mindfullness eller typ meditation för att sedan kunna ta med mig de färdigheterna i sexet. Har en ny kk nu som jag är otroligt attraherad av men har ej nått hela vägen med honom än även om jag tror att det är en tidsfråga. Sexet är otrolig? 
  • Anonym (pulver)
    Anonym (sällsynt?) skrev 2026-01-11 22:44:50 följande:

Tror inte heller ett jävla smack på att det berodde på mig utan mer på situationen och känslan.
    Men - det hände!
    Och BTW - jag var förlovad med den med multipla i 5 år och vi har en dotter ihop. 
    De andra var ONS.

Har du något att tillföra eller vill du bara förstöra tråden?
  • exandthecity
    Anonym (Hon37) skrev 2026-01-12 07:54:02 följande:
    Det är väldigt svårt att komma av bara penetration. Har nog kommit av enbart penetration tre gånger med två olika partners. Har haft mycket sex genom åren även om mitt bodycount inte är särkilt högt. Minns sista gången väl. Mannen var tydligt rytmisk i sina juck men inte för intensiv eller snabb, jag låg på rygg och han på knän. Helt plötsligt kom en jätte stark orgasm och istället för att mannen började tok köra så behöll han rytmen just innan. Om jag får ett finger i rumpan eller klitorisstimulans så ökar det chansen, men det är fortsatt svårt. Min förra sambo visste verkligen hur han skulle utföra oralt på mig och jag kom alltid då, vilket aldrig hänt med någon annan som gett mig oralt. Med hans teknik behövde jag knappt vara riktigt upphetsad innan han satte igång. Även då kunde finger i rumpan vara en tydlig tippingpoint om det skedde en bit in i oralsexet. Så det är kanske ngt TS kan laborera med  sin kvinna om hon vill. Men nu frågar TS om enbart penetration. Utöver rätt teknik, vilket är individuellt.Tror jag att det är jättemycket psykiskt som spelar in. Hur bra kvinnan är på att slappna av mentalt, vara trygg och kåt. Så mannens roll blir otroligt viktig för att de ge förutsättningarna. Själv funderar jag på att prova mer mindfullness eller typ meditation för att sedan kunna ta med mig de färdigheterna i sexet. Har en ny kk nu som jag är otroligt attraherad av men har ej nått hela vägen med honom än även om jag tror att det är en tidsfråga. Sexet är otrolig? 
    Om du är 37 så hoppas man att du inte fått penetrations-orgasm för SISTA gången. Men jag antar att det inte var så det var menat. Tack för välskrivet inlägg annars. Lycka till med njutningen med din nuvarande partner !
  • Pappa i sthlm

Min kvinna kommer alltid av penetration. Av oralsex också. Oftast först av oralsex men sen styr hon oss omgående till att jag tränger in i henne och då får hon ett antal till. Hennes grej är att spänna benen.  Och att jag har mina ben utanför hennes. Lite meckigt att få till men hon styr mig rätt och sen manövrerar hon mig som en levande orgasmmaskin. 

• exandthecity
    Pappa i sthlm skrev 2026-01-13 08:59:31 följande:

Min kvinna kommer alltid av penetration. Av oralsex också. Oftast först av oralsex men sen styr hon oss omgående till att jag tränger in i henne och då får hon ett antal till. Hennes grej är att spänna benen.  Och att jag har mina ben utanför hennes. Lite meckigt att få till men hon styr mig rätt och sen manövrerar hon mig som en levande orgasmmaskin. 

Menar du att hon ligger på rygg med benen ihop och du gränsle över?
    Jag gissar att detta är en ställning som många missar om de hämtar sin inspiration främst från porren eftersom de antagligen skulle vara totalt ointressant att ha med i en p-rulle. Jag har haft sexpartners som gillat den (kanske även fått orgasm men jag minns inte riktigt) och den funkar bra för mej också. 
  • Pappa i sthlm
    exandthecity skrev 2026-01-13 09:32:04 följande:
    Menar du att hon ligger på rygg med benen ihop och du gränsle över?
    Jag gissar att detta är en ställning som många missar om de hämtar sin inspiration främst från porren eftersom de antagligen skulle vara totalt ointressant att ha med i en p-rulle. Jag har haft sexpartners som gillat den (kanske även fått orgasm men jag minns inte riktigt) och den funkar bra för mej också. 
    Ja
Svar på tråden Komma av penetration