• Anonym (hämnd på mobbare)

Långvarig mobbning på forumet

Min autism gör att jag inte bara kan glömma och gå vidare, då den långvariga mobbningen av mig på Familjeliv har triggat fruktansvärda aggressioner inom mig och skadat mig psykiskt. Jag går ofta och tänker på hur illa behandlad jag blivit på FL i många år i min ensamhet och får då såna häftiga vredesutbrott att jag slår hårt i väggar, slänger saker i golvet/ i väggen så de går sönder. Ibland när jag är ute på byn kan jag knuffa till någon hårt utan anledning eftersom jag kokar av ilska då FL-mobbarnas elaka ord.

Alla som utsätts för mobbning under lång tid SKA ta hämnd på det! Det är nämligen det enda sättet att få mobbarna att förstå att de inte kan bete sig hur som helst mot andra och komma undan med det och utan att det får konsekvenser. Vuxna mobbare behöver uppfostras och tillrättavisas precis som barn som mobbar. Vuxna människor ska veta bättre än så och visa sig kompromissbara och förstående, även gentemot dem som inte delar deras åsikter och uppfattningar. 
  • Svar på tråden Långvarig mobbning på forumet
  • Trent
    Anonym (Hmm) skrev 2026-01-03 20:01:12 följande:
    Din tolkning av vad u påstått eller inte men frågan i ditt svar som jag svarade på var just det! 
    Backa inte på det du skrivit!
    Det skulle jag inte göra om jag inte hade fel. Vad menar du att jag backat på? Jag väntar tålmodigt...
  • Anonym (obs)

Jag tycker att ni ska sluta hänvisa till nån VImmerbyman. Dels är det inte okej att hänga ut nån, dels har ni inte bevis för att det är han, så sluta med det.

• Trent
    Anonym (Ten) skrev 2026-01-03 21:46:06 följande:
    Så sant. Han/hon du citerade är nog en tvättäkta drama queen.
    Det tror jag med.
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Obegripligt)
    Anonym (obs) skrev 2026-01-03 23:07:42 följande:

Jag tycker att ni ska sluta hänvisa till nån VImmerbyman. Dels är det inte okej att hänga ut nån, dels har ni inte bevis för att det är han, så sluta med det.

Eftersom TS inte svarar i tråden så undrar jag om det verkligen är personen de tror att det är.
  • nihka
    Anonym (Obegripligt) skrev 2026-01-03 23:37:57 följande:
    Eftersom TS inte svarar i tråden så undrar jag om det verkligen är personen de tror att det är.
    Anmäldes igår, så inga fler svar. Men finns det nya dagar finns det nya konton. Brukar gå in och försvara. Sig själv.
    Om du vill få tillbaka min röst Kristersson, får du ge SD foten!
  • nihka
    Anonym (obs) skrev 2026-01-03 23:07:42 följande:

Ingen har hängts ut. Det bor fler än en man i Vimmerby. Mängder av trakasserade medlemmar vet vem han är och om någon hade velat hänga ut honom på riktigt hade de kunnat göra det. 
    Hans aktivitet på forumet är ett jävla gissel, men det är mest synd om honom själv.
    Om du vill få tillbaka min röst Kristersson, får du ge SD foten!
  • Anonym (Snart avstängd ...)
    Anonym (Ten) skrev 2026-01-03 21:46:06 följande:
    Så sant. Han/hon du citerade är nog en tvättäkta drama queen.
    Jag tror nog snarare att denna person gillar att provocera, och det enklaste sättet att göra det på är att vara onödigt oförskämd mot andra. Alternativt att hen gillar att utöva makt över folk. Eller en kombination av de båda. Det är slöseri med energi att försöka prata med en sådan människa, hen kommer aldrig att vilja ha ett seriöst samtal, och ju mer andra reagerar på hens oförskämdheter, desto roligare tycker hen att det är. Precis som en mobbare. 
  • Trent
    Anonym (Snart avstängd ...) skrev 2026-01-04 00:19:31 följande:
    Jag tror nog snarare att denna person gillar att provocera, och det enklaste sättet att göra det på är att vara onödigt oförskämd mot andra. Alternativt att hen gillar att utöva makt över folk. Eller en kombination av de båda. Det är slöseri med energi att försöka prata med en sådan människa, hen kommer aldrig att vilja ha ett seriöst samtal, och ju mer andra reagerar på hens oförskämdheter, desto roligare tycker hen att det är. Precis som en mobbare. 
    Du kan inte släppa att det måste finnas en orsak. Och du gillar att gissa vad det är. Helt grundlöst såklart, du vill göra din egen sanning.
  • baaa

Trolljägarna med Robert Aschberg skulle behövs igen. så de kommer och knackar på hos dessa elaka människor. Tror ni verkligen är ni är anonyma? 

Svar på tråden Långvarig mobbning på forumet