Varför gör han så
Och om han inte ens söker vänskap varför smsa då.
Han blev kanske ställd när du frågade vilken typ av umgänge han vill ha? Om man bara ser någon som en eventuell ny vän så kan krav på klargörande om var vi ska stå i framtiden bli stressande.
Eller så vill han bara ha sex och inget annat? Eller kan tänka sig vänskap också men inte klargöra dess status i nuläget.
Han blev kanske ställd när du frågade vilken typ av umgänge han vill ha? Om man bara ser någon som en eventuell ny vän så kan krav på klargörande om var vi ska stå i framtiden bli stressande.
Han vill inget romantiskt, och inte heller vänskap, medan du inte klarar att vara vänner eftersom du fått känslor
Spelar det någon roll? Han har ju varit oerhört tydlig med att han inte vill. Du måste ju släppa såklart.
Nästa gång han skriver så kan du svara, du vill ju inte vara vän med mig så varför skriver du.
Nästa gång han skriver så kan du svara, du vill ju inte vara vän med mig så varför skriver du.
Eller så gör han det för bekräftelse, göda sitt ego.
Låter som att personen är rädd att misslyckas ännu en gång / bli sårad så den har gått in för att inte fastna för någon mer person o kanske definitivt inte under utbildningens gång. Men personen verkar ju väldigt intresserad av dig.
Även att den inte vill erkänna det för dig själv då den försöker skydda sig själv men kan ändå inte låta bli att söka kontakt med dig.
Eller så är den bara en psykopat som vet att om man dissar något. Så får den oftast känslor för en o den vill skaffa sig någon slags känslomässig makt med hjälp av tiden över dig.
Jag tror att det verkligen kan vara den snälla och försiktiga / oroliga personen eller en totalt psykopat. Skulle nog ändå säga att oddsen är 9 vs 1.