• Anonym (Blomma)

Länk i inboxen

Hej, fick för en stund sedan en länk inboxad, går inte in närmare i detalj.
    Avsändaren är för min helt okänd.

Jag undrar mest hur många andra som fått den, eller kan man massmaila här?
    Jag har knappt använt funktionen så har dålig koll.

• Svar på tråden Länk i inboxen
  • Anonym (Ingen fara)
    Anonym (Blomma) skrev 2026-01-16 16:40:46 följande:
    Länk i inboxen

Det är ingen fara. Förmodligen skrev du någonting runt den tiden från ditt konto "icke anonymt" och den användaren satt då och letade efter användare att börja skicka länken till. Det är bara ignorera och gå vidare.

Är väl någon som tror att man ska göra så för att få spridning. 
  • klyban

Jxxk Lixxja?

En central del av populismens livsnerv att generalisera utifrån ett eller några enstaka exempel.
  • EpicF
    Anonym (Blomma) skrev 2026-01-16 16:40:46 följande:
    Länk i inboxen

Ja, vi är nog före som fått länken till bloggen om familjeliv.se

Bloggen är förövrigt avstängd. 
  • Anonym (Göteborg)
    ClumsySmurf skrev 2026-01-16 17:26:04 följande:

Fick ett PM Idag 15:41 med en länk av misstänkt hatbloggare, det var inte ett massmail

Varför PM:ade personen dig? Är du en av de som han skriver om?
  • ClumsySmurf
    Anonym (Göteborg) skrev 2026-01-17 00:12:08 följande:
    Varför PM:ade personen dig? Är du en av de som han skriver om?
    han har länkat till flera men bara mej han skrivit om, denna gång.
    inget allvarlig
     Och oavsett vad vissa tycker, är det inte det minsta olagligt att skriva/ säga vad man tycker om olika forum på nätet. Jag är i min fulla rätt att göra det. Du, Clumsy, må skydda dina vänner på FL, samtidigt kan jag inte låta bli att undra om du inte trots allt inspirerats av det jag skrivit på denna blogg. I grund och botten kanske du håller med mig, fast du ska leka "riddare" och försvara FL:s ständigt elaka och nedlåtande medlemmar.
    Detta eftersom du har kopierat inlägg från min blogg och postat på FL. Men nu får det vara slut med dina tramsigheter. Jag har inte gjort något som helst olagligt. Håll dig till forumet som du älskar och skit i mig. Förstått?

• Anonym (Göteborg)
    ClumsySmurf skrev 2026-01-17 00:49:48 följande:
    han har länkat till flera men bara mej han skrivit om, denna gång.
    inget allvarlig
     Och oavsett vad vissa tycker, är det inte det minsta olagligt att skriva/ säga vad man tycker om olika forum på nätet. Jag är i min fulla rätt att göra det. Du, Clumsy, må skydda dina vänner på FL, samtidigt kan jag inte låta bli att undra om du inte trots allt inspirerats av det jag skrivit på denna blogg. I grund och botten kanske du håller med mig, fast du ska leka "riddare" och försvara FL:s ständigt elaka och nedlåtande medlemmar.
    Detta eftersom du har kopierat inlägg från min blogg och postat på FL. Men nu får det vara slut med dina tramsigheter. Jag har inte gjort något som helst olagligt. Håll dig till forumet som du älskar och skit i mig. Förstått?
    Stod det där på bloggen eller i PM:et? Obehagligt ändå att nån lägger så mycket tankar på att ogilla en.
    Jag ser dig i trådar ganska ofta men har svårt att förstå vad du gjort som är så farligt. 
Svar på tråden Länk i inboxen