• Anonym (Längtan)

Omöjlig kärlek

Sitter i en sån knivig sits. Vet inte var jag ska ta vägen med känslorna.
    Har sambo men på en semesterresa träffade jag en fd semesterflirt som jag träffade under några års tid.
    Det var över 30 år sen jag hade träffat honom men när vi sågs för en fika så kom alla känslor tillbaks igen och bi kysstes och hånglade i hans bil. Vi träffades sen vid två tillfällen till och hade sex..
    Sen åkte jag hem till Sverige igen och han är såklart med sin fru..vi messar flera gånger i veckan men det kommer aldrig bli vi då man är "fast" i nån sorts lojalitet mot sin partner samt att ingen av oss kan flytta..så jobbig sits.

• Svar på tråden Omöjlig kärlek
  • Anonym (Bellis)
    Anonym (noll") skrev 2026-01-23 18:28:01 följande:
    Blir det inte lite konstigt med tanke på att det inte är samma sak?
    Nej absolut inte i detta sammanhang 
  • Teresse7
    Anonym (noll") skrev 2026-01-23 18:30:41 följande:
    Vilket inte framkommit tidigare. Men att som gift ta med sig dottern till ett annat land och trots alla varningar ligga upprepade ggr med en gift man är kaosbeteende.
    Varför får man ett kaosbeteende då? 

Har du varit i en riktigt destruktiv relation så vet du. 
  • Anonym (noll")
    Anonym (T) skrev 2026-01-23 18:41:54 följande:
    Det bestämmer väl TS?

Livet är ofta väldigt komplext. En massa aspekter att ta hänsyn till. 
    Ja sa jag något annat? Det är skillnad på en sådan tråd och de x antal trådar där TS bestämmer sig för att vara otrogen, är det och sedan snyftar över denne man. Att mannen plötsligt är våldsam förändrar inte svaren som dykt upp innan den infon och med det folks bild av TS sedan tidigare.
  • Anonym (noll")
    Anonym (...) skrev 2026-01-23 18:44:30 följande:
    Varningar? Vad har TS fått för varningar innan hon åkte till ett annat land och träffade en gift man?
    Att alla involverade i trådarna varnade för vad som skulle ske men TS ignorerade allt folk skrev och kom sedan tillbaka med ooops vi låg... 
  • Anonym (noll")
    Anonym (Bellis) skrev 2026-01-23 18:48:49 följande:
    Nej absolut inte i detta sammanhang 
    Du har rätt i att vi inte behöver diskutera TS förehavanden i detalj men jag tänkte generellt. 
  • Anonym (noll")
    Teresse7 skrev 2026-01-23 18:53:07 följande:
    Varför får man ett kaosbeteende då? 

Har du varit i en riktigt destruktiv relation så vet du. 
    Och vi ska veta att han är en totalidiot utan att TS nämnt det i någon av trådarna? Lite idiot, ja, bucklar bil, ny info.

Jag har förståelse för kaos, TS har fortfarande inte betett sig ok. Då ska vi inte tala om den hon låg med dock. Där t.om frun inte ville att de skulle ses.
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Bellis)
    Anonym (noll") skrev 2026-01-23 19:07:55 följande:
    Du har rätt i att vi inte behöver diskutera TS förehavanden i detalj men jag tänkte generellt. 
    Man kan absolut uttrycka ordet hångla. Ts beskriver man hpn träffat för typ 20- 30 år sedan (minns ej vilket) då är ju ts troligtvis äldre. Skriver man en trådstart och är mer än 20 så kan jag bli lite full i skratt av ord som hångla. Tycker det ser konstigt ut och är ett ordval som blir lite komiskt. Sen gör man som man vill, i detta fall kunde jag inte låta bli. 

Ett otrohetsdrama beskrivs med alla konstigheter och så det ordet som pricken över i et. 
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (...)
    Anonym (noll") skrev 2026-01-23 19:04:49 följande:
    Att alla involverade i trådarna varnade för vad som skulle ske men TS ignorerade allt folk skrev och kom sedan tillbaka med ooops vi låg... 
    Kan inte se att någon "varnat" TS för det och ooops har hon inte heller skrivit eller antytt att det var något ooops. Det var ju deras aktiva val och inget som bara råkade hända.
  • Teresse7
    Anonym (noll") skrev 2026-01-23 19:10:46 följande:
    Och vi ska veta att han är en totalidiot utan att TS nämnt det i någon av trådarna? Lite idiot, ja, bucklar bil, ny info.

Jag har förståelse för kaos, TS har fortfarande inte betett sig ok. Då ska vi inte tala om den hon låg med dock. Där t.om frun inte ville att de skulle ses.
    Ingen har påstått att han är en total idiot 

Jag har inte påstått att TS har betett sig ok. 

Däremot tycker jag det är dåligt att sitta och kasta pajer anonymt i trådar. 
  • Anonym (T)
    Anonym (Bellis) skrev 2026-01-23 19:28:06 följande:
    Man kan absolut uttrycka ordet hångla. Ts beskriver man hpn träffat för typ 20- 30 år sedan (minns ej vilket) då är ju ts troligtvis äldre. Skriver man en trådstart och är mer än 20 så kan jag bli lite full i skratt av ord som hångla. Tycker det ser konstigt ut och är ett ordval som blir lite komiskt. Sen gör man som man vill, i detta fall kunde jag inte låta bli. 

Ett otrohetsdrama beskrivs med alla konstigheter och så det ordet som pricken över i et. 
    Kan du ge några bra vuxna synonymer som inte innebär sex? 
    Det här är dessutom OT.
  • Anonym (Bellis)
    Anonym (T) skrev 2026-01-23 21:17:26 följande:
    Kan du ge några bra vuxna synonymer som inte innebär sex? 
    Det här är dessutom OT.
    Har jag redan gjort. Nu innebar ärendet sex vilket gör ordvalet ännu lustigare  
  • Meddelande borttaget
Svar på tråden Omöjlig kärlek