Anonym (Anonym) skrev 2026-01-25 23:31:47 följande:
Nej jag har aldrig påstått att vi har träffats eller att vi har haft sex men ja jag har sagt att vi har skrivit om sex.
Nej det förstår inte jag heller...
Säger inte att du gör så här, eller är såhär. Vill ba ge ett svar på varför någon skulle hålla någon i onlinekontakter. Så ta inte illa åt dig här, är inte riktigt mot dig!
Det kan vara för att personen helt enkelt känner sig tvingad, annars kommer personen man helst vill undvika kontakta vänner och familj. Detta kanske man inte är redo för. Man vill ej berätta om sin situation, skäms över den, vet inte hur man ska hantera den. Precis detta har hänt någon väldigt nära mig. Personen kände sig helt enkelt tvingad för att kunna hålla situationen under kontroll. Även om den tillslut spåra ur.
till killen original inlägget, vem har gett dig rådet att svara sakligt och vänligt. Svara inte alls. Detta är polisens råd när man hanterar människor som inte accepterar sitt nej. Säg tydligt att du inte vill ha kontakt. Blocka. Blocka. Blocka. Va ej rädd att prata om det, jag vet att det är jobbigt som fan. Men sluta ge något tillbaka till den där tjejen.