• Anonym (Mcdonalds)

Utskälld på mcdonalds! Arg

Jag var och åt på Mcdonalds tidigare idag. När jag gick därifrån lämnade jag min bricka på bordet. En mycket otrevlig medarbetare sa till mig typ "ursäkta, du måste ta undan din bricka". Jag fräste tillbaka att det är för bövelen inte mitt jobb! Sedan när är det kundernas jobb att göra personalens jobb?

• Svar på tråden Utskälld på mcdonalds! Arg
  • Anonym (Emma)
    klyban skrev 2026-02-27 19:41:11 följande:

Helt klart är det så.

Och rätt komiskt och se en säga det är snuskigt och är problemet för hen inte klarar av att kissa i en toa.
    Och tror locket är inte snuskigt, men ringen är  

Vi får en hel del underhållning här.

Ja, komiskt bara att han ska försöka försvara sig. Men han verkar inte vara torr bakom öronen, så man får vältra hans omogenhet.

Haha, fast tror att han avslöjar sig själv. han kan tyvärr inte kissa som en vuxen. Han kissar på locket och därför tycker han att även locket är snuskigt. 

Men även här avslöjar han att det är bara han som är snuskig som kissar helt fel. 

Stackars han, vi behandlar han som en barnrumpa😂😂😂

• klyban
    Anonym (Emma) skrev 2026-02-27 20:03:57 följande:

Ja, komiskt bara att han ska försöka försvara sig. Men han verkar inte vara torr bakom öronen, så man får vältra hans omogenhet.

Haha, fast tror att han avslöjar sig själv. han kan tyvärr inte kissa som en vuxen. Han kissar på locket och därför tycker han att även locket är snuskigt. 

Men även här avslöjar han att det är bara han som är snuskig som kissar helt fel. 

Stackars han, vi behandlar han som en barnrumpa😂😂😂

Du borde skicka ett PM och få lite roligt.
    En central del av populismens livsnerv att generalisera utifrån ett eller några enstaka exempel.
  • Anonym (Emma)
    Anonym (a) skrev 2026-02-27 20:09:24 följande:

det är helg, måste ni mata?

Om du stör dig så behöver du inte vara här och läsa
  • Anonym (Qasedefr)
    Anonym (Emma) skrev 2026-02-27 17:38:55 följande:

Du är riktigt omogen, lille pojk! 

Jo, du kissar utanför utan att torka upp och är otrogen!
    Du är snuskig!

Lille pojk, men lite smisk på rumpan så blir du en man till slut. Men smisk behöver du.

Jag är dubbelt så gammal som dig! Just därför vet jag att du är en lat, snuskig, pojkspoling som behöver smisk på rumpan.

Det finns ingen anledning att posta dina perversa sexuella fantasier här. 
  • klyban
    Anonym (Qasedefr) skrev 2026-02-27 20:59:49 följande:
    Och vilka är dom som inte är sakliga med skojaren påstår?
    En central del av populismens livsnerv att generalisera utifrån ett eller några enstaka exempel.
  • klyban
    Anonym (a) skrev 2026-02-27 20:09:24 följande:

det är helg, måste ni mata?

Mediokra användare som säger dom är lata, mansgris och annat.
    Är rätt roligt att hantera, nu försöker hen säga inte mansgris, inte lat och annat trams som inte ändrar  något vad hen sagt innan.

• Anonym (Emma)
    klyban skrev 2026-02-27 20:37:17 följande:
    Du borde skicka ett PM och få lite roligt.
    Haha, jasså? Vad håller han på med i PM då?
  • Anonym (Emma)
    Anonym (Qasedefr) skrev 2026-02-27 20:59:49 följande:

Perversa fantasier? När jag säger att lägga honom över knät och smiska på bara rumpan. Menar jag av uppfostringssyfte, verkar som det är de som behövs. 

Med det sagt så var det absolut inga snuskiga fantasier som du verkar tror

• klyban
    Anonym (Emma) skrev 2026-02-27 23:55:32 följande:
    Haha, jasså? Vad håller han på med i PM då?
    Kan inte återge det här, men tror hen kan agitera mig med skräp.
  • unknown3bz
    Albinmalte skrev 2026-02-27 16:20:13 följande:
    När har jag skrivit att jag är en mansgris? Lat är vi alla någon gång. Så bevisa vart jag har skrivit mansgris? Eller sluta ljug.

Toaletterna på donken grisars ofta ner. Men du kanske är van att ha skitigt hemma?

Jag vill inte ta på snusk så därför tar jag inte på toaringen. Jag kissar visst som en vuxen man men klart att det inte kommer där det ska vara alltid och inte mitt jobb att torka upp det heller
    Ska inte lägga mig i men jag kan tycka att om man inte tar bort sin bricka på McDonalds så är det exakt samma stil som att ha fötterna på bordet. Det är respektlöst och väldigt arrogant. Sen får ju du självklart göra vad du vill jag kan inte göra något åt det men när du äter på mc donalds lämnar du alltid brickan, och sitter du ofta med fötterna på bordet för det verkar så. 
Svar på tråden Utskälld på mcdonalds! Arg