• JonathansPappa

    Ser att man pratar bilar fins där några som diggar wrestling med tro??

    Det pratas mycket om alla olika sporter men tycker det hade varit kul och se hur många det är som har intresse för WRESTLING om det fins så e ni alltid välkomna och skriva en liten bit om det

    kort om wrestlingen i sverige e att dem en gång började visa WWF som senare blev WWE...och det finns säkert ni som kollade på WCW när det gick...

    säger bara det va e rätt kul sport att titta på även om det var fake och show

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-07-04 20:50:49:
    ville bara tillägga till alla er som kollar på det.....hoppas att dem börja sända det igen nån gång

  • Svar på tråden Ser att man pratar bilar fins där några som diggar wrestling med tro??
  • CM Punk

    Vet inte om jag riktigt tycker om att DX återförenats, men det är nog bara tillfälligt.. återigen använder dom något gammalt istället för att vara nytänkande. Sitter å kollar lite på TNA just nu, Sonjay Dutt e grym!

    Snart dags för CZW Tornament of Death 5, sjukare wrestling får man leta efter...

  • JonathansPappa

    CZW war ser man det hade varit kul och se va det är förnågot....Tna vilka dagar går det på e det fredag eller??

    Något som va rätt tradigt var när WCW la ut en ny gimik som hete NWO(New World Order) för dryga 10 år sedan innan WCW körde i botten och wwf slogs i hopa med de övriga förbunden så att det va ECW och WCW WWF som blev WWE men nu när ECW "e fristående" eller ska man kalla det för dotter förbund på tanke på att WWE står som företags tagg på det hehehe jaja vince McMan vet ej om du kollade sidorna som ja tippsade om....hörde dock av en vän att de e F*n så grymmare i dagens ECW

    läste även att Rob Van Dam ochb Sabu hde blivit tagna för drog innehav nu med ju........lite störigt eller vad??!!

    säger bara en sak WRESTLING FOR LIFE MAN LOL

  • CM Punk

    Hänger med i svängarna på de flesta wrestling sidorna pwinsider.com och wrestleview.com är favoriterna. Tna går väl på torsdagar i USA så jag ser det oftast på fredagarna, laddar ner all wrestling... Klantigt av RVD att åka dit nu när han äntligen fick bältet runt midjan, det blev ju inte långvarit direkt.
    Kommer ihåg tiden när WWF gick på tv3, jag hade Crush som favorit på den tiden, haha. Hoa Hoa och Bruno var ju världens bästa kommentatorer!

  • JonathansPappa

    Sant det va tider det....laddar du på PWT eller.....hörde av en vän att det ska vara den bästa siten för dem som diggar wrestling...vet att mångas favoriter var ju Bret hart eller hogan....min favorit var STING och HAWK&ANIMAL(LEGON OF DOOM)

  • Blueblood

    En dum fråga kanske. Jag kollade alltid på wrestling när det gick på Eurosport,TV 1000, TV3, ZTV. Alltså WWF/WWE. Men på vilket sätt följer ni matcherna nu? Har ni någon satellitkanal eller beställer ni matcherna på internet? Hur f-n gör man?

    Förresten kan jag tipsa om att läsa diverse självbiografier som olika wrestlare skrivit. De bästa är de som Mick Foley (Cactus Jack/Mankind) skrivit, Have a Nice day och Mick Foley is good. En annan grym är den som Owen (The Rocket)Harts fru skrecv efter att han dog , Broken Harts....

  • JonathansPappa

    Ska säga dig som så att det fins att hämta på nätet eller läsa på deras hemsida...tyvär kan ja säga att ja vet ej hur man fixa det på nätet men brukar kolla deras klipp på hemsidan samt kolla deras storys....ett got råd e att köpa deras DVD på www.dvdsverige.com eller www.ginza.com samt diskshop.se om man ska gå den lagliga vägen..
    som ja nämnde tidigare så hade ja en vän för ett tag sedan som sa att man kunde ladda ner via internet...kan tyvär inte sidan

    men det e helt upp till var och en hur man vill gå till väga...föresten hur kommer det sig att det slutade att sändas i sverige för?? någon som vet tro??

  • Marcus pappa

    Enligt Z-TV och TV3 var det för dåliga tittarsiffror ihop med det faktum att WWE/Vince tar hutlöst betalt för sin produkt.

  • Marcus pappa

    Jag saknar gamla ECW, det ECW som på 90-talet drev wrestlingenn utveckling. Minns speciellt fuden mellan Raven och Tommy Dreamer som höll på i över ett och ett halvt år och innefattade i stort sett varje brottare i ECW. Vem minns inte den berömda "publiken brinner och Dreamer är korsfäst i ljusriggen-incidenten"? Det var tider det.

  • CM Punk

    Laddar nästan allt från PWT (prowrestling torrents, finns även xtremewrestlingtorrentsm, bara googla använd utorrent för att ladda ner bara googla efter det oxå), dom har allt det jag kräver iaf. Dags att kolla lite TNA igen...
    Owen Harts olycka va för jävlig.. Han var mycket mer underhållande än sin bror Bret Hart (enligt mig)

Svar på tråden Ser att man pratar bilar fins där några som diggar wrestling med tro??