• emzzen86

    13 sept va SKIT dag

    japp det va verkligen en dålig dag min ängel dog den natten.. ville inte vara kvar i mammas mage.. vet att ja vaknade som om nån sa till mig att min bäbis dog då. ja trode inte på va ja hörde i huvet men fick veta det senare dagen efter det va sant den va död. du som mådde så bra innan på dagen den 13de.. vilken jävla dag asså... det blev ingen bäbis i mars då. varfö fick nån annan dej i himmlen du va juh bara min och din pappas vi älskade juh dej mest av allt på denna jord.. ja kommer alltid att älska dej mest av allt för du va MIN ingen annan kan komma och ta dej ifrån mig där uppe

  • Svar på tråden 13 sept va SKIT dag
  • Jenka73

    Vet hur de känns. Jag fick missfall i Feb 05, och skulle haft Bf. den 25/9-05

  • Malin103

    Hej, jag vet precis vad ni genomgår jag och min sambo förlorade vårt barn förra tisdagen då jag skulle göra ett ultraljud då vi fick beskedet att vårt barns hjärta att slutat slå.. Låg på sjukuset i 48 timmar och fick föda ut vårt barn.. Det är vårt tredje missfall..

  • Pyret1

    Jagvet vad du går igenom och hur det känns. Fick avbryta min grav i juli.

  • Winna

    Jag lider med er alla, det är så jobbigt att få missfall.
    Jag fick ett för ett år sedan och nu är jag gravid igen, jag ska på mitt första ultraljud imorgon och är så nervös.
    Jag är så rädd att det inte ska vara bra.
    Jag orkar inte gå igenom det här en gång till.

    Många, stora kramar till er alla.

  • katwomen

    jag vet hur det känns, jag och min sambo förlorade våran ängel för två år sedan ganska exakt... jag har mått jätte dåligt tills min maya kom till oss den 8 mars 06 det var en gåva från himmlen... men min ängel finns alltid i mitt hjärta , pratar med henne ofta, sätter en blomma åt henne vid minneslunden...
    men får även besök av henne hemma om kvällarna...
    många stora kramar tilla alla , men våga försök igen det finns en bebis för alla, det har jag lärt mig nu..

Svar på tråden 13 sept va SKIT dag